Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdringende vraag lorazepam

dringende vraag lorazepam

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Benzoboss zei:
Benzos snuiven werkt over het algemeen NIET.
Dit geld voor lorazepam^.
Als je wilt dat het net wat sneller inkickt dam zou je het sublinguaal kunnen doen maar dit zal het niet potente of euforischer maken.
Klik om te vergroten...

Hey aangezien jij denk ik veel info hebt over benzo's, een vraag. Heb om 10 uur 1 mg lorazepam genomen volgens mijjn psychiater om eveb uren te slapen. Ben al wakker sinds 1 uur met de raarste waanideeën. Ik word echt gillend gek, ik wil slapen maar mijn onrust in de benen werkt niet mee. Hoeee kam dit? Echt hoe? Ik ben kapot en radeloos..
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#2
nikkiebenz zei:
Hey aangezien jij denk ik veel info hebt over benzo's, een vraag. Heb om 10 uur 1 mg lorazepam genomen volgens mijjn psychiater om eveb uren te slapen. Ben al wakker sinds 1 uur met de raarste waanideeën. Ik word echt gillend gek, ik wil slapen maar mijn onrust in de benen werkt niet mee. Hoeee kam dit? Echt hoe? Ik ben kapot en radeloos..
Klik om te vergroten...
Benzodiazepines kunnen onder bepaalde omstandigheden een onverklaarbare paradoxale werking hebben. Als dit blijft aanhouden, dan zou ik contact opnemen met de psychiater. Dan kan hij misschien een ander middel overwegen.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psilocyloner zei:
Benzodiazepines kunnen onder bepaalde omstandigheden een onverklaarbare paradoxale werking hebben. Als dit blijft aanhouden, dan zou ik contact opnemen met de psychiater. Dan kan hij misschien een ander middel overwegen.
Klik om te vergroten...
Dankjewel!! Zie hem morgen, diazepam deed ookal zi flink weinig voor me. Zit inmiddels met gedachte van spuit me maar even plat voor een dag of 2 tot ik weer energie heb.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
nikkiebenz zei:
Dankjewel!! Zie hem morgen, diazepam deed ookal zi flink weinig voor me. Zit inmiddels met gedachte van spuit me maar even plat voor een dag of 2 tot ik weer energie heb.
Klik om te vergroten...
Pff, sterkte ermee man. Bedenk maar dat het snel over zal zijn. De lichamelijke afkick duurt gelukkig niet lang en je bent al een heel eind onderweg!
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psilocyloner zei:
Pff, sterkte ermee man. Bedenk maar dat het snel over zal zijn. De lichamelijke afkick duurt gelukkig niet lang en je bent al een heel eind onderweg!
Klik om te vergroten...
Dankjee man, lichamelijk nog eventjes ben bijna klaar van 140mg naar 0 vandaag in 6 dagen. De hell wel. Nu nog slapen..
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
nikkiebenz zei:
Dankjee man, lichamelijk nog eventjes ben bijna klaar van 140mg naar 0 vandaag in 6 dagen. De hell wel. Nu nog slapen..
Klik om te vergroten...
Slapen komt wel. Geef het nog even de tijd. Het stof moet nog even neerdalen. Ik verwacht dat je daarna wel wat meer rust zal kunnen gaan vinden.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psilocyloner zei:
Slapen komt wel. Geef het nog even de tijd. Het stof moet nog even neerdalen. Ik verwacht dat je daarna wel wat meer rust zal kunnen gaan vinden.
Klik om te vergroten...

Denk dat je gelijk hebt, heb al diazepam 10 mg gekregen om te slapen dit deed niets. Nu 1 mg lorazepam heeft al helemaal niets gedaan. Mijn lichaam verzet zich er heel erg tegen denk ik.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
nikkiebenz zei:
Denk dat je gelijk hebt, heb al diazepam 10 mg gekregen om te slapen dit deed niets. Nu 1 mg lorazepam heeft al helemaal niets gedaan. Mijn lichaam verzet zich er heel erg tegen denk ik.
Klik om te vergroten...
1mg lorazepam doet voor mij ook behoorlijk weinig.
Mischien net genoeg maar vaak niet.
Laat staan om te slapen lol.

Iets als lormetazepam temazepam of een van de z-drugs zullen hier waarschijnlijk beter voor werken.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzoboss zei:
1mg lorazepam doet voor mij ook behoorlijk weinig.
Mischien net genoeg maar vaak niet.
Laat staan om te slapen lol.

Iets als lormetazepam temazepam of een van de z-drugs zullen hier waarschijnlijk beter voor werken.
Klik om te vergroten...

Heb een verdubbeling in mijn dosis gekregen, nou eens kijken of ik kan pitten pff.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
@nikkiebenz
Probeer eens beeldschermen te mijden de uren voor je gaat slapen...
Klik om te vergroten...
Had dat gisteravond ook effe tegen mij gezegd... :sweatsmile:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mja mensen klagen over niet kunnen slapen en willen pammetjes terwijl ze van alles en nog wat verkeerd doen in de tijd voordat ze gaan slapen zoals de hele avond naar beeldschermen kijken lol.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
Mja mensen klagen over niet kunnen slapen en willen pammetjes terwijl ze van alles en nog wat verkeerd doen in de tijd voordat ze gaan slapen zoals de hele avond naar beeldschermen kijken lol.
Klik om te vergroten...
Heb je wel gelijk in ja. Het begint bij goede 'slaaphygiëne'. Mensen gaan vaak ook niet naar bed omdat ze zich niet moe voelen, bijvoorbeeld. Ja, zolang je niet op bed gaat liggen zul je ook niet gauw in slaap vallen, tenzij je echt heel wappie wordt van de pammetjes ofzo. Nu ligt de situatie van @nikkiebenz wel net even anders natuurlijk. Slapen in een opiaatafkick, ga er maar aan staan.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
Mja mensen klagen over niet kunnen slapen en willen pammetjes terwijl ze van alles en nog wat verkeerd doen in de tijd voordat ze gaan slapen zoals de hele avond naar beeldschermen kijken lol.
Klik om te vergroten...

Jaaa klopt hoor, ik probeer weer in een goed ritme te komen. Schermen weg etc.. Maarja als je twee maand opiaten gebruikt om tijdens het nodden en aan het eind in slaap te vallen, creëer je ook gewoon een slaapprobleem.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psilocyloner zei:
Heb je wel gelijk in ja. Het begint bij goede 'slaaphygiëne'. Mensen gaan vaak ook niet naar bed omdat ze zich niet moe voelen, bijvoorbeeld. Ja, zolang je niet op bed gaat liggen zul je ook niet gauw in slaap vallen, tenzij je echt heel wappie wordt van de pammetjes ofzo. Nu ligt de situatie van @nikkiebenz wel net even anders natuurlijk. Slapen in een opiaatafkick, ga er maar aan staan.
Klik om te vergroten...

Klopt wat je zegt de situatie is even anders maar heb dus hoogst waarschijnlijk ook een slaapprobleem gecreëerd door mijn eihen gebruik. Maar dit heeft nu inderdaad evht te maken met afkicken..
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lorazepam heb ik al 6 jaar en kan je vertellen dat benzos snuiven heel zinloos is. De werkingstijd van lorazepam kan oraal al op 5(!) minuten zitten.2mg? Het zal het randje eraf halen maar voor een vent van normaal formaat waar ik van uit ga zal je geen euforie krijgen. Lorazepam is ook een long acting benzo en de benzos die misbruikt worden zoals (xanax) zijn short acting
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom zou je dat snuiven ipv slikken is het eerste wat ik me hier afvraag.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#17
8️⃣6️⃣ zei:
Mja mensen klagen over niet kunnen slapen en willen pammetjes terwijl ze van alles en nog wat verkeerd doen in de tijd voordat ze gaan slapen zoals de hele avond naar beeldschermen kijken lol.
Klik om te vergroten...
Mijn boeken staa; op ipad.....en ik lees altijd een uurtje voor t slapen. 🥺
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hay allen,

Op het moment ben ik aan het afkicken van oxycodon en inmiddels ook diazepam. Ik heb de diazepam gekregen tegen het helpen met afkicken, kreeg 10 mg maar met miijn tolerantie was dat net niets. Omdat ik bij de HA heb gezegd maar 50mg oxy te slikken pd zat ik de afgelopen dagen in de shit want ik kom van dagelijks 140 mg oxy snuiven pd. Dan niet verdeeld over de dag maar allws in 2 uur (was dit slim, nee zeker niet,maar ja te laat). Binnen twee maand een enorma verslaving opgebouwd maar heb vanochtend mijn laatsfe 10 mg oxy gehad. Door mijn afkickverschijnselen heb ik nou ongeveer in 4 nachten 8 uur geslapen. Echt killingggg. Nu kom ik van de psychiater en die heeft me 2 maal per dag 1 mg lorazepam voor geschreven om te slapen. Heeft het enigzins zin om dif te snuiven voor een beetje euforie maar ool de gewenste
slaapeffecten? Please let me know!!! Wil graag pitten dit is slopend maar daarnaast wil ik nof een klein beetje euforie ervaren want dat nauwja "cold turkey" stoppen met oxycodon was nirt de bedoeling. Is er iemand die me hier meer over kan vertellen? Zo ja please help..
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe denk je euforie te kunnen ervaren en te kunnen slapen tegelijkertijd? Je zal jezelf in de spiegel moeten aankijken en een keuze moeten maken: jezelf nog verder naar de klote helpen of je shit bij elkaar rapen en even normaal gaan doen. Ik bedoel, wees eerlijk, denk je serieus dat het snuiven van lorazepam je ook maar enigszins vooruit gaat helpen? Je zult de oplossing in iets anders moeten gaan vinden dan in drugs. Als je je lorazepam gaat misbruiken, dan ruil je simpelweg de ene verslaving in tegen de andere.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psilocyloner zei:
Hoe denk je euforie te kunnen ervaren en te kunnen slapen tegelijkertijd? Je zal jezelf in de spiegel moeten aankijken en een keuze moeten maken: jezelf nog verder naar de klote helpen of je shit bij elkaar rapen en even normaal gaan doen. Ik bedoel, wees eerlijk, denk je serieus dat het snuiven van lorazepam je ook maar enigszins vooruit gaat helpen? Je zult de oplossing in iets anders moeten gaan vinden dan in drugs. Als je je lorazepam gaat misbruiken, dan ruil je simpelweg de ene verslaving in tegen de andere.
Klik om te vergroten...

Kan niets anders zeggen dan dat ik compleet begrijp wat je bedoelt.. Ik weet hoe fucking onverantwoordelijk het is, ik is ben nu lichamelijk van de oxy af maar mis gewoon een beetje die high die ik kreeg. Tuurlijk wil ik weer al mn shit op orde hebben, ben 17 en ben inmiddels al 2 week afwezig door deze verschrikkelijke domme verslaving. Soort van bedankt dat je even gezond verstand mn kop in ramt maar tis niet wat ik wil horen maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen. Hulp is onderweg maar damn de craving is zo heftig nog.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."