Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdringende vraag lorazepam

dringende vraag lorazepam

27 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Benzoboss zei:
1mg lorazepam doet voor mij ook behoorlijk weinig.
Mischien net genoeg maar vaak niet.
Laat staan om te slapen lol.

Iets als lormetazepam temazepam of een van de z-drugs zullen hier waarschijnlijk beter voor werken.
Klik om te vergroten...

Heb een verdubbeling in mijn dosis gekregen, nou eens kijken of ik kan pitten pff.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
@nikkiebenz
Probeer eens beeldschermen te mijden de uren voor je gaat slapen...
Klik om te vergroten...
Had dat gisteravond ook effe tegen mij gezegd... :sweatsmile:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mja mensen klagen over niet kunnen slapen en willen pammetjes terwijl ze van alles en nog wat verkeerd doen in de tijd voordat ze gaan slapen zoals de hele avond naar beeldschermen kijken lol.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Mja mensen klagen over niet kunnen slapen en willen pammetjes terwijl ze van alles en nog wat verkeerd doen in de tijd voordat ze gaan slapen zoals de hele avond naar beeldschermen kijken lol.
Klik om te vergroten...
Heb je wel gelijk in ja. Het begint bij goede 'slaaphygiëne'. Mensen gaan vaak ook niet naar bed omdat ze zich niet moe voelen, bijvoorbeeld. Ja, zolang je niet op bed gaat liggen zul je ook niet gauw in slaap vallen, tenzij je echt heel wappie wordt van de pammetjes ofzo. Nu ligt de situatie van @nikkiebenz wel net even anders natuurlijk. Slapen in een opiaatafkick, ga er maar aan staan.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Mja mensen klagen over niet kunnen slapen en willen pammetjes terwijl ze van alles en nog wat verkeerd doen in de tijd voordat ze gaan slapen zoals de hele avond naar beeldschermen kijken lol.
Klik om te vergroten...

Jaaa klopt hoor, ik probeer weer in een goed ritme te komen. Schermen weg etc.. Maarja als je twee maand opiaten gebruikt om tijdens het nodden en aan het eind in slaap te vallen, creëer je ook gewoon een slaapprobleem.
n
nikkiebenzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psilocyloner zei:
Heb je wel gelijk in ja. Het begint bij goede 'slaaphygiëne'. Mensen gaan vaak ook niet naar bed omdat ze zich niet moe voelen, bijvoorbeeld. Ja, zolang je niet op bed gaat liggen zul je ook niet gauw in slaap vallen, tenzij je echt heel wappie wordt van de pammetjes ofzo. Nu ligt de situatie van @nikkiebenz wel net even anders natuurlijk. Slapen in een opiaatafkick, ga er maar aan staan.
Klik om te vergroten...

Klopt wat je zegt de situatie is even anders maar heb dus hoogst waarschijnlijk ook een slaapprobleem gecreëerd door mijn eihen gebruik. Maar dit heeft nu inderdaad evht te maken met afkicken..
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lorazepam heb ik al 6 jaar en kan je vertellen dat benzos snuiven heel zinloos is. De werkingstijd van lorazepam kan oraal al op 5(!) minuten zitten.2mg? Het zal het randje eraf halen maar voor een vent van normaal formaat waar ik van uit ga zal je geen euforie krijgen. Lorazepam is ook een long acting benzo en de benzos die misbruikt worden zoals (xanax) zijn short acting
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom zou je dat snuiven ipv slikken is het eerste wat ik me hier afvraag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."