Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis Oxycodon gevaarlijk?

Dosis Oxycodon gevaarlijk?

65 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
H
Heerlijk001Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks voor je heldere uitleg, het klopt idd dit zegt mijn dokter constant! En achteraf gezien zou je minder oxycodon kunnen gebruiken en deze aanvullen met paracetamol zoals men beweerd dan. Maar niets is minder waar weer zoals vaak het geval is.
l
levenmoeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Bel alsjeblieft 0800-0113

Homepage | 113 Zelfmoordpreventie

www.113.nl www.113.nl
Klik om te vergroten...
Thanks ik waardeer het maar ben hier niet om zielig te doen ofs
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
levenmoe zei:
Thanks ik waardeer het maar ben hier niet om zielig te doen ofs
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik ook niet. Mensen met zelfmoordgedachtes zijn en doen niet zielig.
Het klinkt alsof je hulp nodig hebt en je naam “levensmoe” is ook een hint..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vraag
Waarom deze combinatie?
Dit, weer in combinatie met je naam?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom uberhaubt 100mg van een drug nemen en naderhand kijken of je de pijp uit gaat...

1 seconds tijd om doseringen en combinaties van tevoren te vinden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
Waarom uberhaubt 100mg van een drug nemen en naderhand kijken of je de pijp uit gaat...
Ofwel misschien:
HOE je beleven zult, als de pijp bij jou uitgaat.
Klik om te vergroten...

Dat is erg lastig om te zeggen, aangezien iedereen dit nooit zal kunnen melden, nietwaar.
Want het is lastig om te praten dan wel te beschrijven als het eenmaal zover is!
P
PetergoudLid
01-01-2024, 00:00
#7
500 MG in een keer, gast je hart gaat ermee stoppen, ik hoop dat het goed met je gaat en je een grapje maakt want dit leven is geen spel, maar goed deze tijd ziet iedereen het leven als gta 5 ofzo, ik hoop dat iedereen in goed orde is ❤️❤️❤️🤙🤙🤙
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#8
500mg zonder tolerantie kan niet. Dan bel de ambulance maar, aangezien een oud bericht zal het toch te laat zijn lol.

Maarja 500mg zelfs al was het verlengde afgiften is dodelijk zonde tolerantie. Bouw een x1,5 tot x2 factor in tegenover morfine. Komt dus neer op 750-1000mg morfine. Verlengde afgiften mag je er van uitgaan der het 2x een dosis afgeeft. Dus is nog 374 die je ong direct binnen zou krijgen. Bij Oxy wordt wonder tolerantie niet hoger dan 40 geadviseerd dus de tabs van 40 zelf al niet. Van snelwerkende denk ik voor een allereerste keer 15mg echt max is?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Extraminimal zei:
500mg zonder tolerantie kan niet. Dan bel de ambulance maar, aangezien een oud bericht zal het toch te laat zijn lol.

Maarja 500mg zelfs al was het verlengde afgiften is dodelijk zonde tolerantie. Bouw een x1,5 tot x2 factor in tegenover morfine. Komt dus neer op 750-1000mg morfine. Verlengde afgiften mag je er van uitgaan der het 2x een dosis afgeeft. Dus is nog 374 die je ong direct binnen zou krijgen. Bij Oxy wordt wonder tolerantie niet hoger dan 40 geadviseerd dus de tabs van 40 zelf al niet. Van snelwerkende denk ik voor een allereerste keer 15mg echt max is?
Klik om te vergroten...
Gast, je postings zijn goed maar je reageert bijna alleen maar op oude topics.soms tot 2 jaar terug.
.zonde van je adviezen want topic starter is er niet meer en de reacties van anderen leven ook niet meer.
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, ik heb het ook pas telkens erna door lmao 😅. Vind het wel plezant terug op een forum. Daar heeft een lange tijd Facebook tussen gezeten. Forum toch veel fijner, dus gun me nog even aanpassing 😂😂🤣🤞🏻
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deze fout maakte ik ook eerder...
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Deze fout maakte ik ook eerder...
Klik om te vergroten...
Je wilt soms zo snel je kennis als ervaringsdeskundige delen, dat je de datum volledig uit het oog verliest hè. Of zijn het nauw die oude gevoelens die een “back to the future” situatie in dat brein uitlokken? 😂

allee soit, ben ik dat ik niet de enige ben haha 😃

beter opletten dus, komt in orde. Ben wel van plan meer fora terug te gaan gebruiken. Dit doet me zo hard terug denken aan de tijd dat Facebook nog in zijn kinderschoenen stond of ervoor zelfs. De tijd dat je enkel msn had, dat (als Facebook er was) nog een eerder old school forum achtige uitstraling had bestaande uit scherpe balken en vooral: ADD VRIJ, kunt ge u’t nog inbeelden?

ik vind dit in ieder geval veel fijner. De mensen hier zijn ook fijner. Facebook staat iedereen drek klaar met zijn mening, ja... moet het niet je vertellen zeker. En dan die media manipulatie en red flags 😡.

Reddit en quora zijn mss goede om anders dan drug vragen te stellen? Hoewel dat daar ook kan, deze blijft toch thuiskomen. Ken dit forum al heel lang. Mijn eerste racemische mix ging door het neusje van de toen ik 14jarige. Wat heb ik in een paniek aanval, onregelmatige hartslag of gewoon een paranoïde bui door te lang wakker te zijn, uren gescrold. Vaak toch geruststelling gevondenPorno zoeken bestond vooral uit pikante foto’s, want filmpjes waren telkens van die 20 seconden shots, die in totaal met zijn 8 waren om je daarna te overtuigen om lid te worden van de super veilige porno website, tussen de plaatsjes vaak beelden van dames en heren waar je je van afvroeg “is dit wel legaal, die is echt geen 18 of 21”

allee zal maar stoppen zeker, wordt er een beetje triestig van, ik mis die tijd. De wereld is ontspoort 😢. Nu weet je dat ook weer se! 😰

groeten!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Aandacht te kort hoor..

Als je een knuffel nodig hebt zeg dat gewoon tegen een bekende(desnoods een onbekende desnoods)

Neem een kat for fuck sake de mijne heeft een lightsaber

Geniet van het leven mensjes:smirkcat:
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Extraminimal zei:
Haha, ik heb het ook pas telkens erna door lmao 😅. Vind het wel plezant terug op een forum. Daar heeft een lange tijd Facebook tussen gezeten. Forum toch veel fijner, dus gun me nog even aanpassing 😂😂🤣🤞🏻
Klik om te vergroten...
Tuurlijk is het je gegund:wink: het is alleen zo zonde van de tijd die je erin steekt lijkt me.

En zelf een topic openen mag natuurlijk ook als je iets wilt delen en je kan het nergens kwijt.
B
BazartLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kun je echt sterven van 500 mg oxcycodone of moet er nog meer genomen worden om eventjes lang te kunnen slapen?
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zelfmoord met medicijnen mislukt vrijwel altijd.

CaseFatality7.jpg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bazart zei:
Kun je echt sterven van 500 mg oxcycodone of moet er nog meer genomen worden om eventjes lang te kunnen slapen?
Klik om te vergroten...
We gaan je hier geen advies geven over suïcide. Het is dan ook niet de bedoeling dat je daarom vraagt.

Neem contact op met 113 https://www.113.nl/ alsjeblieft! Je verdient beter dan de nasleep en eventuele gevolgen van een suïcidepoging met medicatie of drugs.

We kunnen je hier alleen een luisterend oor bieden.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien dit topic ook naar de prullenbak met slot? @Mevrouw Pløp @Mezelf @Roze Olifant @Eik
Anders blijft dit blijkbaar gebumpt worden. Of misschien in de forum regels zetten? Weet het ook niet hoor.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdloos zei:
Misschien dit topic ook naar de prullenbak met slot? @Mevrouw Pløp @Mezelf @Roze Olifant @Eik
Anders blijft dit blijkbaar gebumpt worden. Of misschien in de forum regels zetten? Weet het ook niet hoor.
Klik om te vergroten...
Ja ik zou misschien ook in wat reacties in dit topic een -modknip- doen. Zeker in het begin van de reacties staat concrete informatie voor hulp bij zelfdoding, inclusief verwijzing naar middelen en doseringen. Dat lijkt mij niet helemaal het soort informatie wat je op dit forum wil hebben staan.
C
CreatureLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo,

Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad?

Groetjes, Creature

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."