Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis Oxycodon gevaarlijk?

Dosis Oxycodon gevaarlijk?

65 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#1
pelgrim zei:
Dat heb ik ook zitte denken sinds ik gelezen had dat hij/zij zomaar 500mg heeft genomen ZONDER OPI TOLERANTIE. Kan niet goed gegaan zijn zowiezo. Ik hoop maar niet het ergste, stel je voor dat jullie daar in NL een kranten artikel lezen...Man man toch.
Klik om te vergroten...
Ja, bizar toch. Ik hoop dat het puur aandachttrekkerij was en dat TS het niet heeft genomen. Zowiezo als je dit overleeft is het zeker geen prettige ervaring geweest. Echt palliatieve style.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lytje pole zei:
Ja, bizar toch. Ik hoop dat het puur aandachttrekkerij was en dat TS het niet heeft genomen. Zowiezo als je dit overleeft is het zeker geen prettige ervaring geweest. Echt palliatieve style.
Klik om te vergroten...
Dat hoop ik dus ook gwn dat het aandacht zou zijn. Puber dat aandacht wou met stoerdoenerij. Als TS hier komt reageren en zeggen dat er niks speciaal was dan zowiezo BS. Indd prettig zal het niet geweest zijn. Zeggen dat je een 45min geleden 500MG hebt genomen en dat het niet speciaal was. Denk niet lang na het typen van de laatste post dat hij/zij volop tegen een muur geknald is.

En nu hopen dat het bij een rot ervaring is gebleven en dat TS ok is.
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#3
pelgrim zei:
Dat hoop ik dus ook gwn dat het aandacht zou zijn. Puber dat aandacht wou met stoerdoenerij. Als TS hier komt reageren en zeggen dat er niks speciaal was dan zowiezo BS. Indd prettig zal het niet geweest zijn. Zeggen dat je een 45min geleden 500MG hebt genomen en dat het niet speciaal was. Denk niet lang na het typen van de laatste post dat hij/zij volop tegen een muur geknald is.

En nu hopen dat het bij een rot ervaring is gebleven en dat TS ok is.
Klik om te vergroten...

MVA duurt het 2-3 uur voor de t-max bereikt is dus vermoed dat de poster erna in slaap is gevallen en hopelijk maar vermoed dat er aspiratie kwam door inademen van braaksel. Dat had je er wel bij mogen zeggen dat een anti braak middel nodig is. Zonder dat kan het goed zijn dat misselijkheid optrad maar zo diep sliep dat TS het in ging ademen. Daar krijgt men weer een ernstige longontsteking van. Met steeds minder lucht en saturatie onder de 80 of 70% raakt. Waardoor je lichaam een stupor / coma krijgt met "rabdomyolise" blabla... hopelijk is ze/hij op tijd gevonden.

Hoop dat het een troll was maar zie niet in waarom dat zou zijn. Als ik het lees wou deze persoon stoppen met leven en was zo 'slim' dat niet te benoemen. Zo ķomt het bij mij over in ieder geval..:unamused:
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Creature zei:
Hallo,

Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad?

Groetjes, Creature
Klik om te vergroten...


Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!

Hierbij een officiële waarschuwing en 3 dagen ban. Op dit forum proberen we het niveau enigszins hoog te houden en ik zie jou al een tijdje je best doen het tegenovergestelde te bereiken. Dit soort onzin in een sectie waar mensen komen voor echt advies over potentieel gevaarlijke middelen is zeer ongewenst. Ik ga je de komende tijd extra in de gaten houden en pas je je gedrag niet aan, dan gaan er zwaardere sancties volgen.

Mindless
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Conjo zei:
Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!
Klik om te vergroten...
Doe eens normaal man! Weer zo een gevaarlijk en slecht advies...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
Misschien dit topic ook naar de prullenbak met slot? @Mevrouw Pløp @Mezelf @Roze Olifant @Eik
Anders blijft dit blijkbaar gebumpt worden. Of misschien in de forum regels zetten? Weet het ook niet hoor.
Klik om te vergroten...
Ja ik zou misschien ook in wat reacties in dit topic een -modknip- doen. Zeker in het begin van de reacties staat concrete informatie voor hulp bij zelfdoding, inclusief verwijzing naar middelen en doseringen. Dat lijkt mij niet helemaal het soort informatie wat je op dit forum wil hebben staan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."