#1
Ja, bizar toch. Ik hoop dat het puur aandachttrekkerij was en dat TS het niet heeft genomen. Zowiezo als je dit overleeft is het zeker geen prettige ervaring geweest. Echt palliatieve style.Dat heb ik ook zitte denken sinds ik gelezen had dat hij/zij zomaar 500mg heeft genomen ZONDER OPI TOLERANTIE. Kan niet goed gegaan zijn zowiezo. Ik hoop maar niet het ergste, stel je voor dat jullie daar in NL een kranten artikel lezen...Man man toch.