Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis Oxycodon gevaarlijk?

Dosis Oxycodon gevaarlijk?

65 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Creature zei:
Hallo,

Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad?

Groetjes, Creature
Klik om te vergroten...


Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!

Hierbij een officiële waarschuwing en 3 dagen ban. Op dit forum proberen we het niveau enigszins hoog te houden en ik zie jou al een tijdje je best doen het tegenovergestelde te bereiken. Dit soort onzin in een sectie waar mensen komen voor echt advies over potentieel gevaarlijke middelen is zeer ongewenst. Ik ga je de komende tijd extra in de gaten houden en pas je je gedrag niet aan, dan gaan er zwaardere sancties volgen.

Mindless
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Conjo zei:
Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!
Klik om te vergroten...
Doe eens normaal man! Weer zo een gevaarlijk en slecht advies...
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Conjo zei:
Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!
Klik om te vergroten...

Gast.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik mag toch echt hopen dat dit een trollbericht is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Ik mag toch echt hopen dat dit een trollbericht is.
Klik om te vergroten...
Ben bang van niet... Levensgevaarlijk die gozert..
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is een troll bericht.
Overduidelijk iemand die wat aandacht nodig had.

Lees ook eens wat er gepost word:

"Ik heb geen ervaring met opiaten"
"Ik heb niet echt tolerantie"

Straight up bullshit.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pompen zei:
Dit is een troll bericht.
Overduidelijk iemand die wat aandacht nodig had.

Lees ook eens wat er gepost word:

"Ik heb geen ervaring met opiaten"
"Ik heb niet echt tolerantie"

Straight up bullshit.
Klik om te vergroten...
Denk’t ook, en leuke avatar heb je lol.
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pompen zei:
Dit is een troll bericht.
Overduidelijk iemand die wat aandacht nodig had.

Lees ook eens wat er gepost word:

"Ik heb geen ervaring met opiaten"
"Ik heb niet echt tolerantie"

Straight up bullshit.
Klik om te vergroten...
Ja zo ziet het er naar uit.
C
CreatureLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oké, ik moet toegeven, was op zoek naar een manier om er tussenuit te knijpen. En het was niet bij relaxed gebleven. Ik werd na een tijdje hondsberoerd en er is even een ziekenhuisopname nodig geweest. Heb me tot aan vandaag de dag nog niet goed gevoeld en mijn lichaam is nog herstellende van de klap. Dit is dus beslist geen aanrader. Was wel een wijze les voor me.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Creature zei:
was op zoek naar een manier om er tussenuit te knijpen
Klik om te vergroten...
Goed dat je er nog bent. Sterkte.
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoop dat je een andere minder risico volle manier vind om er voor je gevoel even 'weg' te zijn. Ik raad het niet aan maar je had beter een doos dormicum/ midazolam eten ipv oxycodon.

Snap je wens en mocht je er over willen praten pb gerust! Ik oordeel niet en heb ervaring met deze dingen.
Zijn je lever waardes alweer herstellende ?

Lees het boek 'Uitweg' als je nog zoiets overweegt. Of een (anonieme) hulp lijn inschakelt ik hoop dat je inderdaad je les hebt geleerd het kwam op mij impulsief over maar ik ken je ook niet op 3 berichten na.

Beterschap , na regen komt zonneschijn. Dit is jou ook gegund.

Mag ik vragen waarom je je nog niet goed voelt? Lichamelijke of psychische klachten? Of beiden want het gaat vaak hand in hand met elkaar.
Beterschap nogmaals!
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#12
Creature zei:
Oké, ik moet toegeven, was op zoek naar een manier om er tussenuit te knijpen. En het was niet bij relaxed gebleven. Ik werd na een tijdje hondsberoerd en er is even een ziekenhuisopname nodig geweest. Heb me tot aan vandaag de dag nog niet goed gevoeld en mijn lichaam is nog herstellende van de klap. Dit is dus beslist geen aanrader. Was wel een wijze les voor me.
Klik om te vergroten...
Pffff...Tja gelukkig haalde je het dus toch nog.
M
MalafideLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met 20-30mg spacede ik m al behoorlijk de pan uit.

500mg lijkt mij een soort van poging tot zelfmoord
1
10eLid
01-01-2024, 00:00
#14
Creature zei:
Hallo,

Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad?

Groetjes, Creature
Klik om te vergroten...
Dat is echt een gevaarlijke dosis. Grote kans dat je overlijdt omdat je lichaam stopt met ademen. Hier ben je dan bewust bij, maar je kan niks doen. Schijnt een hele nare manier te zijn om dood te gaan.

Als je een enorme tolerantie hebt dan kan het goed gaan, maar dan moet je in een periode opbouwen naar 500mg. Moet je niet willen natuurlijk
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#15
500mg zonder tolerantie kan niet. Dan bel de ambulance maar, aangezien een oud bericht zal het toch te laat zijn lol.

Maarja 500mg zelfs al was het verlengde afgiften is dodelijk zonde tolerantie. Bouw een x1,5 tot x2 factor in tegenover morfine. Komt dus neer op 750-1000mg morfine. Verlengde afgiften mag je er van uitgaan der het 2x een dosis afgeeft. Dus is nog 374 die je ong direct binnen zou krijgen. Bij Oxy wordt wonder tolerantie niet hoger dan 40 geadviseerd dus de tabs van 40 zelf al niet. Van snelwerkende denk ik voor een allereerste keer 15mg echt max is?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Extraminimal zei:
500mg zonder tolerantie kan niet. Dan bel de ambulance maar, aangezien een oud bericht zal het toch te laat zijn lol.

Maarja 500mg zelfs al was het verlengde afgiften is dodelijk zonde tolerantie. Bouw een x1,5 tot x2 factor in tegenover morfine. Komt dus neer op 750-1000mg morfine. Verlengde afgiften mag je er van uitgaan der het 2x een dosis afgeeft. Dus is nog 374 die je ong direct binnen zou krijgen. Bij Oxy wordt wonder tolerantie niet hoger dan 40 geadviseerd dus de tabs van 40 zelf al niet. Van snelwerkende denk ik voor een allereerste keer 15mg echt max is?
Klik om te vergroten...
Gast, je postings zijn goed maar je reageert bijna alleen maar op oude topics.soms tot 2 jaar terug.
.zonde van je adviezen want topic starter is er niet meer en de reacties van anderen leven ook niet meer.
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha, ik heb het ook pas telkens erna door lmao 😅. Vind het wel plezant terug op een forum. Daar heeft een lange tijd Facebook tussen gezeten. Forum toch veel fijner, dus gun me nog even aanpassing 😂😂🤣🤞🏻
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deze fout maakte ik ook eerder...
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Deze fout maakte ik ook eerder...
Klik om te vergroten...
Je wilt soms zo snel je kennis als ervaringsdeskundige delen, dat je de datum volledig uit het oog verliest hè. Of zijn het nauw die oude gevoelens die een “back to the future” situatie in dat brein uitlokken? 😂

allee soit, ben ik dat ik niet de enige ben haha 😃

beter opletten dus, komt in orde. Ben wel van plan meer fora terug te gaan gebruiken. Dit doet me zo hard terug denken aan de tijd dat Facebook nog in zijn kinderschoenen stond of ervoor zelfs. De tijd dat je enkel msn had, dat (als Facebook er was) nog een eerder old school forum achtige uitstraling had bestaande uit scherpe balken en vooral: ADD VRIJ, kunt ge u’t nog inbeelden?

ik vind dit in ieder geval veel fijner. De mensen hier zijn ook fijner. Facebook staat iedereen drek klaar met zijn mening, ja... moet het niet je vertellen zeker. En dan die media manipulatie en red flags 😡.

Reddit en quora zijn mss goede om anders dan drug vragen te stellen? Hoewel dat daar ook kan, deze blijft toch thuiskomen. Ken dit forum al heel lang. Mijn eerste racemische mix ging door het neusje van de toen ik 14jarige. Wat heb ik in een paniek aanval, onregelmatige hartslag of gewoon een paranoïde bui door te lang wakker te zijn, uren gescrold. Vaak toch geruststelling gevondenPorno zoeken bestond vooral uit pikante foto’s, want filmpjes waren telkens van die 20 seconden shots, die in totaal met zijn 8 waren om je daarna te overtuigen om lid te worden van de super veilige porno website, tussen de plaatsjes vaak beelden van dames en heren waar je je van afvroeg “is dit wel legaal, die is echt geen 18 of 21”

allee zal maar stoppen zeker, wordt er een beetje triestig van, ik mis die tijd. De wereld is ontspoort 😢. Nu weet je dat ook weer se! 😰

groeten!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Aandacht te kort hoor..

Als je een knuffel nodig hebt zeg dat gewoon tegen een bekende(desnoods een onbekende desnoods)

Neem een kat for fuck sake de mijne heeft een lightsaber

Geniet van het leven mensjes:smirkcat:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."