#1
Hallo,
Ik heb 500 mg Oxycodon liggen. Is dat een gevaarlijke dosis? Ik ben wel benieuwd waar de grenzen een beetje liggen. Zijn er mensen die ooit wel eens zo'n hoge dosis hebben gehad?
Groetjes, Creature
Totaal niet gevaarlijk ! Gewoon tot je nemen! Je kunt het ook vermalen tot poeder vermeng dat met water pak een doseringspuit, vul het goedje in je spuit! Dan doe je een naald erop! vervolgens doe je een riem strak om je arm heen! Verolgens zoek je blauwe ader! Steek die naald erin! Dan haal je dosering spuit heen en weer zodat bloed in doseringspuit komt! Dan vol naar binnen spuiten! Dan volop genieten!
Hierbij een officiële waarschuwing en 3 dagen ban. Op dit forum proberen we het niveau enigszins hoog te houden en ik zie jou al een tijdje je best doen het tegenovergestelde te bereiken. Dit soort onzin in een sectie waar mensen komen voor echt advies over potentieel gevaarlijke middelen is zeer ongewenst. Ik ga je de komende tijd extra in de gaten houden en pas je je gedrag niet aan, dan gaan er zwaardere sancties volgen.
Mindless