Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHero

Hero

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
highmenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo

Ik ben al poosje geintreseerd naar hero. heb er nog geen ervaring mee.
Vraag me dan ook af of je dit 1x kunt doen om het te ervaren.
Heeft iemand daar ervaring mee
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb één keer hero gedaan.

En was toen vier maanden dakloos in de hoofdstad van een land waar ik de taal niet van sprak (en zij niet van mij).

Ben je al eerder verslaafd geweest?
h
highmenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo

Nee nog niet eerder verslaafd geweest.Maar was nieuwsgierig er naar, maar vrees dat 1 keer al fout kan gaan
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#4
1x kan wel. Maar hou je het ook bij 1x?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
highmen zei:
Hallo

Nee nog niet eerder verslaafd geweest.Maar was nieuwsgierig er naar, maar vrees dat 1 keer al fout kan gaan
Klik om te vergroten...
Waarom ben je daar nieuwsgierig naar? Geen zin in Crack Cocaïne, Fentanyl of cristal meth?
Maar volgens mij, als je niet in een zeer rottige levenssituatie zit, of last hebt van andere verslavingen of immense pijn, dan is 1x heroïne niet zo extreem gevaarlijk zou ik zeggen.
h
highmenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Manu76 zei:
Waarom ben je daar nieuwsgierig naar? Geen zin in Crack Cocaïne, Fentanyl of cristal meth?
Maar volgens mij, als je niet in een zeer rottige levenssituatie zit, of last hebt van andere verslavingen of immense pijn, dan is 1x heroïne niet zo extreem gevaarlijk zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...
Hallo
Heb ook met deze nog geen ervaring.Heb op zich geen rot situatie alleen ptss.en ass
En las hier verhalen, dat heeft getriggerd om het te proberen.Wou 1x en niet weer.
Was benieuwd hoe het voelde en wat er door je heen gaat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
De kans is groot dat een enkele ervaring juist heel naar zal zijn. Je lichaam is nog niet gewend aan opiaten. Dikke afrader.

Heb het 1x gesnoven.

IMG_4617.png
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Heb het 1x gesnoven.
Klik om te vergroten...
Als het me nu word aangeboden zou ik meteen zoiets hebben van "ja is goed". Dat vond ik absoluut niet verkeerd heroine snuiven. Helaas heb ik het niet getest, dus we weten niet hoe zuiver het was.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er zijn nogal wat mensen die "het 1 x wilden uitproberen" die er nu de grootste problemen mee hebben gekregen.
Ik raad het iedereen af!
Laat die rotzooi maar links liggen.
Dat is beter voor je.....
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Er zijn nogal wat mensen die "het 1 x wilden uitproberen" die er nu de grootste problemen mee hebben gekregen.
Ik raad het iedereen af!
Laat die rotzooi maar links liggen.
Dat is beter voor je.....
Klik om te vergroten...
Ik ben het hier mee eens, ook al wil ik het zelf ook ooit nog eens hebben geprobeerd.

hij staat voorlopig nog niet op mijn lijst, heb heel klein beetje ervaring nu met 2 opiaten en ben nog niet aan het nodden en shit geweest,
mijn ervaring was heel licht verdovend tinteling rust en lichte euforie.

ook zou ik het oraal nemen, omdat na mijn ervaring roken en snuiven veel meer craving geeft.
ik wil meeste middelen ervaren en achter me laten, alleen trip middelen zijn leuk om te herhalen 1x in de 3/6 maand, zodat je ook het ultieme effect er uit kan halen.

highmen zei:
Hallo

Ik ben al poosje geintreseerd naar hero. heb er nog geen ervaring mee.
Vraag me dan ook af of je dit 1x kunt doen om het te ervaren.
Heeft iemand daar ervaring mee
Klik om te vergroten...

Raad @highmen aan om eerst eens andere middelen te ervaren voor je gelijk na de hoogste ladder klimt, ook salvia en dmt als beginner raad ik sterk af.

probeer eens magic mushrooms of 2-mmc, met de 2-mmc kan je beetje leren hoe verslavings gevoelig je bent, kan je het paar keer doen en dan laten staan en vergeten? 2-mmc is daarin tegen ook vrij soft en rustig. klim rustig de ladder en houdt jezelf goed in de gaten, verlies jezelf niet, en neem vooral niet iets om een reden, als je gaat gebruiken omdat je een rotdag had, of omdat er iets is gebeurt en je gewoon wilt vergeten, is een red flag. onthoud dat je niet zielig bent. want als je jezelf zielig gaat vinden ga je er aan onderuit.

stay safe & happy researching
h
highmenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klopt kan me hier in vinden. Dank voor de tips , laat dan toch liever links liggen.
Wsnt wie weet doe ik 1x en voelt fijn.Dan zou de kans groter zijn dat het erger word.
Ook kreeg ik tip , dat je misschien ma 1x niks verneemt waardoor je nog keer doet
totdat je die rush krijgt.
Ga voor mijn ptss wel naar een behandelaar, wellicht helpt me dat ook.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het scheelt dat ik morfine door me aderen door de dokter heb kunnen krijgen ( kloniekaanval) toen merkte k wel dat dat spul zwaar verslavend is
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb meerdere malen heroïne geprobeerd.
Op de bong, gesnoven in een puur wiet jointje èn op folie.

Zelf vind ik het snuiven en roken in een joint het fijnste en beste.

Totaal heb ik dit 12x gedaan in m'n leven en je zult er echt voor moeten oppassen het is echt lekker als je goede heroïne kunt bemachtigen en tis ook iets waarin ik de volgende dag ook zin in had. Dus spelen met vuur vanaf de eerste keer kan zeker waar zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."