#1
nixon zei:hoe bedoel je ? :P
Elke week slikken houd je gewoon simpel weg niet vol.
Na een maandje ga je het ook niet leuk meer vinden, je ontdenkt dan meer negative bijwerking van deze drug.
nixon zei:hoe bedoel je ? :P
mathijs zei:Ik denk trouwens dat je beter erlke week kan drinken. Dan ben je gewoon een dagje kapot. Als je elke week XTC dropt duurt dazt wat langer en ben je ook doordeweeks stuk. Ook zul je, omdat het minder geaccepteerd is, veel van je behoudende vrienden kwijtraken. Ook voor je sociale leven is het dus niet geweldig.
disaster zei:Nog een vraag je over pillen.
Ik heb lange tijd achter elkaar XTC gebruikt, dom bezig dus. Slik soms meer dan 8 pillen per keer. Als ik nu bijv. een jaartje stopt en daarna 1X in de 3 maanden een pilletje neemt, zal m'n tolerantie dan afnemen?

Jeller zei:ja normaal wel, maar de meeste schade zal wel al berokkend zijn

disaster zei:Nog een vraag je over pillen.
Ik heb lange tijd achter elkaar XTC gebruikt, dom bezig dus. Slik soms meer dan 8 pillen per keer. Als ik nu bijv. een jaartje stopt en daarna 1X in de 3 maanden een pilletje neemt, zal m'n tolerantie dan afnemen?
Jeller zei:flesjes hé..
in een glas zit er toch ook 25 cl?
hangt er ook vanaf op hoeveel tijd hé.. al 1 pint om de 3 kwartier drinkt dan zal het allemaal wel goed meevallen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."