Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey mensen, vrienden van me zuipen zich altijd helemaal klem tot kotse aan toew ( soms) maja een pilletje doe ik wel is, en dan voel ik me zow relaxed, alleen hun vinden het niet zow leuk. maar nu vraag ik me af, is 1 pil op saterdag avond ( veel saterdagen) slechter dan je eigen kapot zuipen"
"ja ik heb nu 10 saterdagen gedaan ofzow,, en probeer het geheim te houde,, maja als ik lekker met me kauwbek loop los te gaan :P blijft er weinig te verbergen maja ik heb nog geen neigingen aan meer pille,, maja zal wel komen tis gewoon zow jammer dat het zow slecht voor je is.. en drinken is helemaal niks voor mij los gaan lukt me niet,, niet genmoeg vertrouwen voor.. me lekker voelen gaat ook niet, voel me eerder kut met drank dusja.., iemand een bter plan"
"ja tis wel appels met peren vergelijken,, maja vragen jullie je het nooit af.. maja maak nie uit,, ik zal wel ff minderen zouw wel beter wezen.. bedankt voor de reacties,, ciau Bosser"
"ja saai,, nouw ik denk het niet, als je mij ziet staan, ik heb de tijd van me leve. maja k merk wel dat k me kut ga voelen de dagen ernaa dus ik ga nu echt minderen"
"hoe bedoel je ? :P"