lazybones zei:
knoest zei:
n dude die ik ken heeft een tijdje bijna elk weekend X gedaan, en hij is er anders uitgekomen.. hij is nu n tijd clean, maar hij zal denk ik nooit meer t zelfde worden als ervoor
Wat is er dan met em aan de hand nu? Waarin ie ie veranderd? Is die persoon er slechter van geworden, of alleen anders? Dat is best belangrijk om te weten. Vertel eens iets meer als je wil.
nou hij sluit zich op, heeft ontzettend moeite met communiceren naar andere mensen..
je kunt hem geen directe vraag stellen, daar kan hij op de een of andere manier niet op reageren.. whatever de vraag ook is..
bijv. zeg kerel, lekker weer of niet? antwoord: JAAA het weer ja, kweenie tis allemaal wat he het weer jeetje zeg en dan ratelt hij maar door
rare is ook dat hij nu enigszins grootheidswaanzin heeft. hij denkt dat hij boven iedereen staat, terwijl hij echt iedereen verloren heeft met zijn rare gedrag. ik denk dat dat een manier is om dat te verwerken of iets dergelijks.
feit is gewoon dat hij ontzettend veranderd is, hij is van een outgoing person naar een soort autistische persoonlijkheid gegaan. hij denkt dat hij superintelligent is, en hij praat ook als een wandelend woordenboek(die heeft hij dan ook vaak doorgenomen).. zoals ik al zei, hij sluit zich op en praat met niemand.
het is toevallig mijn broer en de laatste 4-5 jaar heb ik gewoon geen weet van wat er in zijn hoofd omgaat, mijn ouders net zo min.
probleem is echter dat hij 6 HBO-opleidingen heeft gestart en geen ervan heeft afgemaakt, hij heeft enorme schulden en hij geeft er gewoon niks om. hij is al voor de rechter moeten verschijnen voor zn schulden enzo. en hij betaald dat wel af, met een maximale lening van de IB, maar toch.. hij denkt dat hij er zo wel vanaf komt.,
nog zoiets raars, als ik hem tegenkom op straat dan groet hij me niet eens, kom op man, ik ben zn fokking broer? kvin da gewoon zo vreemd
maar goed, als iemand tips hiervoor heeft, graag... ik ben al naar verschillende instanties geweest en ze hadden geen van allen een bevredigend antwoord.
ik snap natuurlijk wel dat dit al langer in hem zat, maar dat drugs dat getriggered heeft.. want ik gebruik nu ook een jaar of 5 verschillende drugs en ik ben er niet negatief door veranderd. en andere mensen hebben zelfs meer gebruikt dan hij en die zijn ook niet veranderd.. maarja, dat maakt het niet minder irritant.