Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma eerste keer

mdma eerste keer

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#1
jaja wat nieuws aan de horizon in melissa"s saaie leven :P :P
ik heb 2 gram verukkelijk goeie(uit goede bron vernomen) :wink: mdma weten te bemachtiggen....
alleen weet ik in godsnaam niet wat ik er mee moet doen....
lees toevallig net dat je t moet oplossen(had t toch bijna in mijn neusje willen stoppen) :mrgreen: :mrgreen:
dus jongsters hoe ga ik te werk en wat kan ik verwachten :wave: :wave:
ladida een hyper melissa.......
en vooral wat is de juiste dosering.....
vrijdag is t zover :beer: :beer: :beer: :beer: dan ga ik mijn horizon verbreden :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je weet toch wel dat het gewoon XTC is he.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd..

meestal wel van betere kwaliteit.

Je kan het ook wel in je neusje steken, maar brandt verschrikkelijk naart schijnt

beste manier is er gewoon een bommetje van te maken in een vloeitje en doorspoelen :wave:

kan ook wel resulteren in dezelfde misselijkheid als bij xtc
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mara bijvoorbeeld,

die heeft ook problemen met slikken

die hakt ze heel fijn en snuift 2 lijntjes. Brand even maar verdoofd ook daarna zegt ze.

Niet te veel nemen! 100mg bijvoorbeeld. Zeker als je snuift kun je makkelijk bijnemen als dat nodig is.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat hele snuiven vind ik zelf absoluut niet relaxed, maar je moet het zelf maar ervaren. Maar neem alsjeblieft niet te veel en begin met 80-100 mg. Het is niet zoals cocaine.

Je weet inderdaad wel dat dit gewoon xtc is? Dus die klachten die je daarmee hebt zullen ook hierbij op kunnen treden.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou elke gram opsplitsen in 8 gelijke delen.
Zo'n deel in een vloeitje draaien en innemen 60 minuten voor het gewenste tijdstip van het effect :grin:

Mocht je er zeker van zijn dat het echt heel puur is, of niet zeker van de sterkte zijn enz. Dan kun je het natuurlijk ook wel in 10 delen opsplitsen.

Zelf ga ik er vanuit dat 1000 / 8 = 125mg, gezien het niet helemaal puur is vaak toch wel wat minder, laten we zeggen 100-110. Ga ik zelf altijd wel lekker op.
Smaken verschillen natuurlijk wel. Kijk dus een beetje naar wat je zelf fijn denkt te vinden of vind. 125mg puur is in ieder geval goed voor een stevige trip.


--- Edit

Gezien je een vrouw bent is het trouwens misschien inderdaad verstandiger te beginnen met 80-100mg.

Gewoon opdelen in 10 dus. En maak de bommetjes van te voren. Heb zelf eens met mn van de kaarte hoofd veel te veel in een bommetje gedaan waardoor ik zeker een paar uur finaal de weg kwijt ben geweest.
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vooral als het voor het eerst is zou ik exact de maten van Teq aanhouden.. dan komt het helemaal goed, veel succes! :wink:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jah succes en veel plezier! Is iets om naar uit te kijken :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
uhm. Ik zou elke gram opdelen in 3 of 4 delen, 3 delen is goeie, maar wel heftig idd. Ik weet niet of je het vaak doet? ik gebruik vrij regelmatig en me tollerantie is dus best hoog. Als jij dat ook hebt zou ik het in 3 delen verdelen, in 4 ( 250 mg dan ), is wel ff heftig maar is redelijk vlug uitgewerkt,kristallen zijn sowieso sneller uitgewerkt dan pillen. Gewoon goed beginnen daarna kun je altijd niet bijnemen of minder bijnemen.

Mod:Bovenstaande dosis is veel te hoog, dit advies gaat nergens over. Hoe kom je er bij om iemand dit aan te raden? Ongeveer 1 mg per kg lichaamsgewicht is een gangbare dosis om mee te beginnen.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
DarkScope zei:
uhm. Ik zou elke gram opdelen in 3 of 4 delen, 3 delen is goeie, maar wel heftig idd. Ik weet niet of je het vaak doet? ik gebruik vrij regelmatig en me tollerantie is dus best hoog. Als jij dat ook hebt zou ik het in 3 delen verdelen, in 4 ( 250 mg dan ), is wel ff heftig maar is redelijk vlug uitgewerkt,kristallen zijn sowieso sneller uitgewerkt dan pillen. Gewoon goed beginnen daarna kun je altijd niet bijnemen of minder bijnemen.
Klik om te vergroten...

duuuhhhh ? Hoe kan je dat nou adviseren als er pas een topic is geweest waar het je goed is uitgelegd? :confused:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik weet idd dat t t zelfde is als x(ik lees immers verhalen op t drugsforum,kennen jullie dat? :wink: :P )
ik weet alleen niet hoe ik t moet nuttiggen.....
en vooral hoeveel....
dus als ik t nu goed begrepen heb maak ik gewoon 10 lijntjes per gram,maak een bommetje en wacht een uurtje wat t effect is.....
ik heb in 5 jaar tijd 1 x xtc genomen dus waarschijnlijk kan ik wel wat verwachten.......
of zou mijn sos tolerantie de boel verzieken :confused: :confused: :confused: ...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
melissa zei:
dus als ik t nu goed begrepen heb maak ik gewoon 10 lijntjes per gram,maak een bommetje en wacht een uurtje wat t effect is.....
ik heb in 5 jaar tijd 1 x xtc genomen dus waarschijnlijk kan ik wel wat verwachten.......
of zou mijn sos tolerantie de boel verzieken :confused: :confused: :confused: ...
Klik om te vergroten...

Ja, doe dat inderdaad, 10 lijntjes per gram.

Je sos gebruik kan wel wat met je serotinine spiegel gedaan hebben dat je het effect iets minder intens ervaart, maar verzieken zal niet aan de orde zijn.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
alleszins niet meer dan 200 mg nemen, want dan ben je echt volledig den hof af..

met 100 mg zit je redelijk chill idd..
als je thuis zit kan je natuurlijk wel wat harder doorstuiken :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."