#1
in een pil zit toch ook kristal of niet????? ![:confused:]()
drlove zei:Tnx.Ik zal dan w8en tot de MDMA ver is uitgewerkt...En dan aan de snelle. tussendoor nog lekker wat fruit snoepen(als ik het af krijg).
ik ga erna nog naar huis met de wagie. hoe lang voor het rijden kan ik het beste niks meer nemen???
en is de dip de dagen erna heftiger dan na alleen MDMA nemen???

snatsy zei:en 50 mg is wel erg weinig voor een capsule
ik maakte de eerste capsul altijd een knaller en erna pakte ik bij met kleine beetjes.drlove zei:ik stop het in een capsule zodat het al is afgemeten vooraf. dan weet je teminste hoeveel je naar binnen heb geduwt. als ik er 100mg in zou dan kan je niet even een halve pakken, daarom doe ik er liever 50 in dan kan je beter meten als je nog wat bij pakt.
dat is dan natuurlijk ook weer waarfun zei:We nemen die capsules mee, en maken ze gewoon allemaal hetzelfde, zodat je niet in de war kunt raken.
Als je dan zin hebt in een knaller in het begin dan neem je gewoon 2 capsules, heb je ook 100mg.
Mr 187 zei:snatsy zei:en 50 mg is wel erg weinig voor een capsule
Hij heeft het over crystal,dat is dan juist veel 50 mg.....waarom zou je dat uberhaupt in een cap stoppen?
En pillen met 60 mg zijn kutpillen..ken alleen maar 120+

Mr Sossa zei:wat n pussy´s zijn jullie weer Fun en Drlove !!!
ik knal minimaal 250 mg per capsule erin..
heb er nog eentje liggen hier met 300+ voor morge![]()
nee maar 50 is veels te weinig, ga je nix van voelen let maar op mijn woorden !!!!!!
gaan jullie dan met 20 capsules op zak lopen?
Mr Sossa zei:Mr 187 zei:snatsy zei:en 50 mg is wel erg weinig voor een capsule
Hij heeft het over crystal,dat is dan juist veel 50 mg.....waarom zou je dat uberhaupt in een cap stoppen?
En pillen met 60 mg zijn kutpillen..ken alleen maar 120+
50 mg stelt dus weer geen fuck voor, 1 redelijke pil moet altijd al boven de 100 uitkomen..
als ik pure crystals pak heb ik min 150 tot 200 mg nodig voordat ik pas wat ga voelen..
en kom nu niet aan met dan zal je wel troep hebbe, want dat is het zeer zeker niet!!!!
![]()

need^weed zei:Mr Sossa zei:wat n pussy´s zijn jullie weer Fun en Drlove !!!
ik knal minimaal 250 mg per capsule erin..
heb er nog eentje liggen hier met 300+ voor morge![]()
nee maar 50 is veels te weinig, ga je nix van voelen let maar op mijn woorden !!!!!!
gaan jullie dan met 20 capsules op zak lopen?
Mr Sossa zei:Mr 187 zei:snatsy zei:en 50 mg is wel erg weinig voor een capsule
Hij heeft het over crystal,dat is dan juist veel 50 mg.....waarom zou je dat uberhaupt in een cap stoppen?
En pillen met 60 mg zijn kutpillen..ken alleen maar 120+
50 mg stelt dus weer geen fuck voor, 1 redelijke pil moet altijd al boven de 100 uitkomen..
als ik pure crystals pak heb ik min 150 tot 200 mg nodig voordat ik pas wat ga voelen..
en kom nu niet aan met dan zal je wel troep hebbe, want dat is het zeer zeker niet!!!!
![]()
dan doe je het veelste vaak en heb je een hoge tollerantie en moet je niet dom gaan lopen praten tegen mensen die miss geen tollerantie hebben. Die dus aan 'lage' hoeveelheid al genoeg hebben. Daar is niks "pussy's" aan, zei hebben gewoon de hersenen nog op een goeie plaats zitten, blijf jij maar lekker 300mg'rs achter elkaar gooien macho man![]()
![]()
![]()

Mr 187 zei:snatsy zei:en 50 mg is wel erg weinig voor een capsule
Hij heeft het over crystal,dat is dan juist veel 50 mg.....waarom zou je dat uberhaupt in een cap stoppen?
En pillen met 60 mg zijn kutpillen..ken alleen maar 120+
snatsy zei:Mr 187 zei:snatsy zei:en 50 mg is wel erg weinig voor een capsule
Hij heeft het over crystal,dat is dan juist veel 50 mg.....waarom zou je dat uberhaupt in een cap stoppen?
En pillen met 60 mg zijn kutpillen..ken alleen maar 120+
je kent alleen maar pillen met 120 mg maar 50 mg per cap vind je genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."