Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik stop het in een capsule zodat het al is afgemeten vooraf. dan weet je teminste hoeveel je naar binnen heb geduwt. als ik er 100mg in zou dan kan je niet even een halve pakken, daarom doe ik er liever 50 in dan kan je beter meten als je nog wat bij pakt."
"hallo mensen. Binnenkort is het dan zo ver Q-Base. ik was van plan om zelf capsules met 50mg mdma kristallen te maken. Maar omdat 16 uur feesten op alleen mdma mij vermoeiend lijkt was ik van plan om ook wat speed te snuiven (voor wat energie). nu heb ik al een aantal keer xtc gebruikt, en 1x in combi met een klein lijntje speed. dat is ook mijn enigste lijn geweest. nu vraag ik mij af hoe het anderen is bevallen de combi mdma en speed?"
"Tnx. Ik zal dan w8en tot de MDMA ver is uitgewerkt...En dan aan de snelle. tussendoor nog lekker wat fruit snoepen(als ik het af krijg). ik ga erna nog naar huis met de wagie. hoe lang voor het rijden kan ik het beste niks meer nemen??? en is de dip de dagen erna heftiger dan na alleen MDMA nemen???"