#1
Achja, hij vraagt het tenminste. Beter dan dat hij het gewoon aan zou nemen.
Maar inderdaad wel dom van je.
Maar inderdaad wel dom van je.
nutsss zei:Aaaaargghhhh
Lees jij eigenlijk wel wat mensen antwoorden?
Begrijp jij eigenlijk wel nederlands?
Weet je wat? Als jij nou eens iedere dag 20 pillen neemt zodat je een grote tolerantie opbouwt, dan doen we een leuk experimentje daarna. Ja? Ik spreek je over een dag of 10 en dan gaan we lachen!
TeQ zei:Het is het stofje dat schadelijk is voor het grootste deel. Het effect speelt een veel kleinere rol in de schadelijkheid.
Dus jou gebruik is ongezonder. Dat lijkt me eigenlijk toch wel heel erg logisch.
Zou toch ook maar eens even wat beter onderzoek naar de effecten van de stoffen die je tot je neemt. Je dus wat meer verdiepen in wat zon stof nou precies met je lichaam doet.
DarkScope zei:TeQ zei:Het is het stofje dat schadelijk is voor het grootste deel. Het effect speelt een veel kleinere rol in de schadelijkheid.
Dus jou gebruik is ongezonder. Dat lijkt me eigenlijk toch wel heel erg logisch.
Zou toch ook maar eens even wat beter onderzoek naar de effecten van de stoffen die je tot je neemt. Je dus wat meer verdiepen in wat zon stof nou precies met je lichaam doet.
Maar als je een hoge tolerantie van een stof hebt is het dus altijd schadelijker voor je? Maar als je weinig effect ervaart heeft de stof toch ook weinig effect op je lichaam? Want bij hoge tolerantie heb je weinig effect, dus het stofje werkt niet goed, maar het zou dan wel nog gewoon schadelijk ziijn voor je lichaam?
Klinkt inderdaad wel logischer dan wat ik zei. Maar ik dacht dat de schadelijkheid ervan lag aan dat je serotonine opraakt en dat er veel adrenaline vrijkomt ( kans op oververhitting en uitdroging, en dat je hart het begeeft door de adrenaline). Als je hoge tolerantie hebt gebeurt dat allemaal maar in kleine mate dus hoe is het dan gevaarlijk voor je?
nutsss zei:Volgens mij heb je geen tolerantie tegen mdma. Tolerantie is dat je lichaam 'went' aan een stof waardoor je meer nodig hebt, zoals bij speed. Bij mdma heb je gewoon een beperkte voorraad serotine in je hersenen en die put je uit. Op is op en dat heeft weer tijd nodig.

Jeller zei:mijn voorbeeld daarvoor:
Iemand die speedjunk is snuift 3 gram op een dag
laat iemand die voor de eerste keer speed doet ook eens 3 gram snuiven aan hetzelfde tempo en die kerel is waarschijnlijk dood..
het is dus niet even schadelijk voor beiden![]()
DarkScope zei:Is mijn gebruik dan gevaarlijker dan die van die andere gast, omdat ik er 6 gehad heb ( en dus meer mdma ) en die andere gast 2 ( en dus minder mdma), ook al voelen we het even hevig?
Dit lijkt mij namelijk niet, want ik heb dan toch een hogere tollerantie en dus gaan we gewoon even hard.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."