Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oke dan bestel ik ze gewoon. bedankt"
"hallo kan iemand mij vertellen wat 4-FMP met je doet en hoeveel je moet nemen. ik heb twee buisjes vloeibaar, 220mg per buisje. gr wappie"
"hallo ik heb een vraag, nou heb ik dit weekend 4 gram mdma kristallen gekregen maar heb dit nog nooit gedaan pillen wel genoeg. wat is nou de beste manier om dit te doen, en hoeveel om te beginnen. mijn dealer zei dat je er ongeveer 6 porties kan uithalen ( 1 gram ) alvast bedankt."
"ik heb een hard brokje coke in huis nou moet dit volgens de dealer rookcoke zijn nou heb ik wat in een sigaret gedaan maar voelde er helemaal niks van , nou heb ik ook een keer coke gesnoven wat ik kreeg in poeder vorm en dat was zalig . nou is mijn vraag kun je rookcoke in poeder hakken en opsnuiven of zijn dit twee hele verschillende dingen . alvast bedankt wappie"
"oke ik heb wel een hasjpijpje maar ik ben een leek op dit gebied kun je mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen."
"of is dit een beetje te gevaarlijk (verslavend bedoel ik )"
"ja zoiets had ik al gehoord nou dan weet ik genoeg weg met die troep en hou ik het gewoon bij een pilletje af en toe. toch nog bedankt."
"oke bedankt zal het effe lezen"
"oke zal het effe opzoeken"