#1
Hmm gemoed toestand is neem ik aan hoe je je voelt enzo ?
Toch voel ik pillen altijd wel redelijk,maarja het is niet goed..
Bedankt voor info..
Toch voel ik pillen altijd wel redelijk,maarja het is niet goed..
Bedankt voor info..
Matthijs zei:Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
2 keer in de week en ik maak tog ook niet zon depresieve momenten mee hoorzommes zei:Matthijs zei:Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
Toch wel, het kan wel 10 weken duren tot het weer volledig hersteld is. Als mensen zichzelf helemaal volgooien op wekelijkse basis kan het wel langer duren.
Probeer 3 maanden te wachten en kijk of het dan wel weer gewoon goed zijn werk doet. Krijg je dan weer hetzelfde effect, dan zou ik maar heel snel kappen met die drugs want dan is je serotinespiegel gewoon verneukt. Als jij zegt dat een maand pauze tussen het slikken van 6 pillen op een avond heel lang is voor jou doen, dan heb je het dus al flink overdreven. Dat eist op een gegeven moment zijn tol.
jappe_1991 zei:2 keer in de week en ik maak tog ook niet zon depresieve momenten mee hoorzommes zei:Matthijs zei:Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
Toch wel, het kan wel 10 weken duren tot het weer volledig hersteld is. Als mensen zichzelf helemaal volgooien op wekelijkse basis kan het wel langer duren.
Probeer 3 maanden te wachten en kijk of het dan wel weer gewoon goed zijn werk doet. Krijg je dan weer hetzelfde effect, dan zou ik maar heel snel kappen met die drugs want dan is je serotinespiegel gewoon verneukt. Als jij zegt dat een maand pauze tussen het slikken van 6 pillen op een avond heel lang is voor jou doen, dan heb je het dus al flink overdreven. Dat eist op een gegeven moment zijn tol.
proton zei:6 pillen in 5 uur tijd?!? Man, je serotoninelevel zit op -10 !
Na 1 pil is je serotonine al zo'n beetje op, elke extra pil maakt je waus, maar niet extra happy. En om de 3 uur een pil is de manier, niet elk uur of nog korter! Je bouwt zo een resistentie op, meer pillen is is slecht voor je hersenen, vooral als je er in korte tijd zoveel neemt!
Bij zo'n hoeveelheid zou ik inderdaad minimaal 3 maand pauze nemen, en dan niet 6 maar 1 of 2 pillen nemen op een avond.
proton zei:6 pillen in 5 uur tijd?!? Man, je serotoninelevel zit op -10 !
Na 1 pil is je serotonine al zo'n beetje op, elke extra pil maakt je waus, maar niet extra happy. En om de 3 uur een pil is de manier, niet elk uur of nog korter! Je bouwt zo een resistentie op, meer pillen is is slecht voor je hersenen, vooral als je er in korte tijd zoveel neemt!
Bij zo'n hoeveelheid zou ik inderdaad minimaal 3 maand pauze nemen, en dan niet 6 maar 1 of 2 pillen nemen op een avond.
proton zei:achja, het zijn jouw hersens, jouw leven, niet de mijne.
Ik heb mijn zegje gedaan.
GabberSnoePie zei:die schatting ligt eerder rond de 200 a 350 mg en dan is t' op niet 600 a 800
matthijs zei:Dat betekent dat je een torenhoge tollerantie hebt.
Als ik 3 keer 130 mg zou pakken zou ik te lijp voor woorden zijn.
Japi-10 zei:He,
Serotine spiegel naar de klote enzo.
Of beschadigd wat bedoelen jullie er precies mee ?
Word het dan niet zo goed meer aangemaakt ?
Heb 2 weken lange elke dag geslikt en daarna af en toe wat dagen er tussen.
Hoe erg zou ik het verneukt hebben.
Waren pillen van 135 mg , meestal 1 of 2 of 3 per dag.
Mvg,
Japi
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."