Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwaar down vlak na gebruik en geen (echt) love-gevoel

Zwaar down vlak na gebruik en geen (echt) love-gevoel

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm gemoed toestand is neem ik aan hoe je je voelt enzo ?
Toch voel ik pillen altijd wel redelijk,maarja het is niet goed..

Bedankt voor info..
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe kom je ook zomaar op 't briljante idee om dat 2 weken achter elkaar te doen. :(
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je de titel van het topic leest, zul je wel denken dat het hier iemand betreft die elke week of 1 keer per 2 weken slikt, maar dat is het niet het geval. De laatste keer was met Kerstmis en aangezien een maand voor mij (tot nu toe) lang geleden genoeg is om het nog een keer te doen, heb ik me afgelopen weekend weer aan gewaagd.
Ik heb 6 pillen op over een periode van 5 uur. Het vreemde is dat ik niet echt die supersociale- en supervette gloed over me heen kreeg. Misschien het eerste uur na inname van mijn eerste. Een maat van me ging op 5 helemaal uit zn dak, dus aan de pillen zal het neit gelegen hebben. En het eerste was, dat ik, toen ik thuis was en de pillen uitgewerkt waren, ik me ENORM down voelde, niet lichamelijk maar geestelijk. Mijn geest was emotie-loos en voelde als een zwarte bodemloze afgrond, das het enige wat er op leek.
Dit gevoel heb ik ongeveer een half uur gehad toen ik net thuis was. Maar na dat half uur was ik opens weer helemaal mezelf! Niet XTC-mezelf, maar gewoon alsof ik niets geslikt had. Echt heel vreemd. Mijn maat heeft nergens last van gehad.
Ik voelde me mentaal trouwens perfect voordat ik me eerste nam en de muziek was ook perfect, dus aan de stemming om me heen zal het niet gelegen hebben.
Kan het dan toch zijn dat een maand voor mij (bij lange na) niet genoeg is om de serotoninevoorraad (gedeeltelijk) op te vullen? Ik had namelijk echt het idee alsof er helemaal niets meer over was toen ik net thuis was. Maar ja vreemd blijft dan toch dat ik me na een half uur wel helemaal gezond voelde.
Oh ja, en ik heb totaal geen last van een dinsdag-dip gehad. Iemand hier meer (vergelijkbare) ervaringen mee?

Bedankt voor het lezen :wave: :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Matthijs zei:
Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
Klik om te vergroten...

Toch wel, het kan wel 10 weken duren tot het weer volledig hersteld is. Als mensen zichzelf helemaal volgooien op wekelijkse basis kan het wel langer duren.

Probeer 3 maanden te wachten en kijk of het dan wel weer gewoon goed zijn werk doet. Krijg je dan weer hetzelfde effect, dan zou ik maar heel snel kappen met die drugs want dan is je serotinespiegel gewoon verneukt. Als jij zegt dat een maand pauze tussen het slikken van 6 pillen op een avond heel lang is voor jou doen, dan heb je het dus al flink overdreven. Dat eist op een gegeven moment zijn tol.
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#6
zommes zei:
Matthijs zei:
Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
Klik om te vergroten...

Toch wel, het kan wel 10 weken duren tot het weer volledig hersteld is. Als mensen zichzelf helemaal volgooien op wekelijkse basis kan het wel langer duren.

Probeer 3 maanden te wachten en kijk of het dan wel weer gewoon goed zijn werk doet. Krijg je dan weer hetzelfde effect, dan zou ik maar heel snel kappen met die drugs want dan is je serotinespiegel gewoon verneukt. Als jij zegt dat een maand pauze tussen het slikken van 6 pillen op een avond heel lang is voor jou doen, dan heb je het dus al flink overdreven. Dat eist op een gegeven moment zijn tol.
Klik om te vergroten...
2 keer in de week en ik maak tog ook niet zon depresieve momenten mee hoor
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien veel speed in je jappe, kan die crash wel verklaren denk ik
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
jappe_1991 zei:
zommes zei:
Matthijs zei:
Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen?
Klik om te vergroten...

Toch wel, het kan wel 10 weken duren tot het weer volledig hersteld is. Als mensen zichzelf helemaal volgooien op wekelijkse basis kan het wel langer duren.

Probeer 3 maanden te wachten en kijk of het dan wel weer gewoon goed zijn werk doet. Krijg je dan weer hetzelfde effect, dan zou ik maar heel snel kappen met die drugs want dan is je serotinespiegel gewoon verneukt. Als jij zegt dat een maand pauze tussen het slikken van 6 pillen op een avond heel lang is voor jou doen, dan heb je het dus al flink overdreven. Dat eist op een gegeven moment zijn tol.
Klik om te vergroten...
2 keer in de week en ik maak tog ook niet zon depresieve momenten mee hoor
Klik om te vergroten...

Wacht maar, ik hoop niet dat die 1991 iets met je leeftijd te maken heeft.
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#9
?

6 pillen in 5 uur tijd?!? Man, je serotoninelevel zit op -10 !

Na 1 pil is je serotonine al zo'n beetje op, elke extra pil maakt je waus, maar niet extra happy. En om de 3 uur een pil is de manier, niet elk uur of nog korter! Je bouwt zo een resistentie op, meer pillen is is slecht voor je hersenen, vooral als je er in korte tijd zoveel neemt!
Bij zo'n hoeveelheid zou ik inderdaad minimaal 3 maand pauze nemen, en dan niet 6 maar 1 of 2 pillen nemen op een avond.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: ?

proton zei:
6 pillen in 5 uur tijd?!? Man, je serotoninelevel zit op -10 !

Na 1 pil is je serotonine al zo'n beetje op, elke extra pil maakt je waus, maar niet extra happy. En om de 3 uur een pil is de manier, niet elk uur of nog korter! Je bouwt zo een resistentie op, meer pillen is is slecht voor je hersenen, vooral als je er in korte tijd zoveel neemt!
Bij zo'n hoeveelheid zou ik inderdaad minimaal 3 maand pauze nemen, en dan niet 6 maar 1 of 2 pillen nemen op een avond.
Klik om te vergroten...

kan je toch niet zo zeggen, de ene pil is 70 mg en de ander 140
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: ?

proton zei:
6 pillen in 5 uur tijd?!? Man, je serotoninelevel zit op -10 !

Na 1 pil is je serotonine al zo'n beetje op, elke extra pil maakt je waus, maar niet extra happy. En om de 3 uur een pil is de manier, niet elk uur of nog korter! Je bouwt zo een resistentie op, meer pillen is is slecht voor je hersenen, vooral als je er in korte tijd zoveel neemt!
Bij zo'n hoeveelheid zou ik inderdaad minimaal 3 maand pauze nemen, en dan niet 6 maar 1 of 2 pillen nemen op een avond.
Klik om te vergroten...

Na 1 pil je serotonine op? Ik blijf me na elke pil nog lekkerder voelen. Wel steeds minder natuurlijk. De 1e 2 tegelijk doen het goed, na de 3e voel ke me lekkerder, dan na de 4e voel k me super lekker. en 5e enm 6e ook wel beetje lekkerder maar vooral meer waus ( ervaar ik ook als je lekkerder voelen ). Die zijn toch zeker zon 130 mg per stuk.

ejn toen ik 2 keer een bommetje van 300 mg kristalle op had, voelde ik me echt extreem lekker na dat 2e bommetje, het is dus onzin wat je zegt, je serotonine is niet zo snel op.
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#12
achja, het zijn jouw hersens, jouw leven, niet de mijne.

Ik heb mijn zegje gedaan.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
proton zei:
achja, het zijn jouw hersens, jouw leven, niet de mijne.

Ik heb mijn zegje gedaan.
Klik om te vergroten...

dat weet ik? maar waarom zou je serotonine na 1 pil op zijn? een pil van 600-800 mg misschien ja.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
die schatting ligt eerder rond de 200 a 350 mg en dan is t' op niet 600 a 800
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
GabberSnoePie zei:
die schatting ligt eerder rond de 200 a 350 mg en dan is t' op niet 600 a 800
Klik om te vergroten...

dat vind ik raar. Na 3 pillen van 130 mg voel ik mij nooit lekker genoeg, pas na de 4e voel ik me zoo super lekker, vanaf de 5e wordt je meestal alleen meer appie.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat betekent dat je een torenhoge tollerantie hebt.
Als ik 3 keer 130 mg zou pakken zou ik te lijp voor woorden zijn.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
matthijs zei:
Dat betekent dat je een torenhoge tollerantie hebt.
Als ik 3 keer 130 mg zou pakken zou ik te lijp voor woorden zijn.
Klik om te vergroten...

dat klopt wel ik heb het te vaak gedaan, elke week zon 2.5 maand, en toen was ik 2.5 maasnd gestopt en hgad ik ng steeds diezelfde tollerantie. Maar had sowieso al bij mijn 1e dat ik pas na een hele wat voelde en al mijn vrienden na de halve al, dus combinatie van de 2 denk ik.

Ja ik merk ook dat ik een super hoge tollerantie heb, pak van kristallen namelijk bommetjes van rond de 300 mg, en mijn dealer die vond echt dat ik moest oppassen en pakte zelf veel minder ervan. Toen deed ik het met een andere vriend voor hem de 1e keer, en wat blijkt, bij zn 1e keer gooit die er al 3, 2e keer ook 5-6. verschilt echt per persoon terwijl een andere vriend na 2 genoeg heeft en die had t al veel vaker gedaan dan die andere vriend.

Maar die torenhoge tollerantie, wat betekent dat precies? betekent dat dat ik meer serotonine nodig heb om mij lekker te voelen of dat er minder wordt vrijgemaakt bij die hoeveelheid dan bij jou? trouwens, heb ook een hoge tollerantie voor dopamine dan denk ik? want wordt ook echt niet vlug vaag van mdma. heb me zelf ook ng nooit slecht gevoel, ng geen seconde. nog nooit het gevoel dat ik te veel had of weet ik veel wat, gewoon geluk ermee.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt geen tollerantie voor serotonine of dopamine...Dat kan niet.
Je hebt een tollerantie voor de werkzame stof in XTC, MDMA. Er wordt bij mij dus meer serotonine losgemaat dan bij jou ja.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
He,

Serotine spiegel naar de klote enzo.
Of beschadigd wat bedoelen jullie er precies mee ?

Word het dan niet zo goed meer aangemaakt ?

Heb 2 weken lange elke dag geslikt en daarna af en toe wat dagen er tussen.

Hoe erg zou ik het verneukt hebben.
Waren pillen van 135 mg , meestal 1 of 2 of 3 per dag.

Mvg,

Japi
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Japi-10 zei:
He,

Serotine spiegel naar de klote enzo.
Of beschadigd wat bedoelen jullie er precies mee ?

Word het dan niet zo goed meer aangemaakt ?

Heb 2 weken lange elke dag geslikt en daarna af en toe wat dagen er tussen.

Hoe erg zou ik het verneukt hebben.
Waren pillen van 135 mg , meestal 1 of 2 of 3 per dag.

Mvg,

Japi
Klik om te vergroten...

Dan heb je het héél, héél erg verneukt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."