#1
maar toch benieuwd ? al getest iemand via het achterpoortje ?
Mac... zei:Ben eigk wel benieuwd hoe het was, maar hoe wil je zo'n kreng erin stoppen?
Volgens mij moet hendig gaan schijten als ie opkomt![]()
berbe zei:ik heb het zelf ook al paar keer gedaan
1 keer zelfs 4 in een uurtje (dacht eerst dat het speed tabletjes ware)
was toch wel super wazig hoor
dus het werkt wel
en dat brande viel me ook goed mee
mja ik zeg niet da je het moet probere
maar bij mij is het positief ervare

Bollie zei:tis gewoon onhandig om pillen te snuiven.
Als je van die grote pillen heb van paktweg nen halve gram dan moede al een lijn van meer dan 25 cm leggen om da door uwe neus te jagen...
Het lukt perfect, en is zeker nie schadelijker dan speed te snuiven, maar het is gewoon onhandiger...
Bollie zei:http://forum.fok.nl/
kwam ergens vanop deze forum.
schranziewanzie zei:da mss nie maar tegen woordig pillen zjn 70%bindmiddel en 30% mdma als het soms nog nie minder mdma is dan 30%Bal0n zei:Frisko zei:onder rommel versta ik ook bindmiddel en begin niet dat er geen rommel in pillen zit,vermaal je pillen maar eens,bruine,groen,gele ROOIE spikkels,da noem ik gene pure mdma!!!!Bal0n zei:Zucht, lees nou eens :P. Er zit geen rommel in pillen. In 2% zitten onzuiverheden zoals speed..
Dat zijn bindmiddelen en kleurstoffen, die helemaal geen effect op jou of op de MDMA hebben..
met dieje mdma die we nu hebben als ik daar 0.5 gram pak op een avond sta ik de ganse avond krom terwijl met pillen makkelijk 6 of 7 of 8 of .... kan pakken en is het gevoel nog nie zo intens als met dieje mdma![]()
![]()
![]()
da mss nie maar tegen woordig pillen zjn 70%bindmiddel en 30% mdma als het soms nog nie minder mdma is dan 30%Bal0n zei:Frisko zei:onder rommel versta ik ook bindmiddel en begin niet dat er geen rommel in pillen zit,vermaal je pillen maar eens,bruine,groen,gele ROOIE spikkels,da noem ik gene pure mdma!!!!Bal0n zei:Zucht, lees nou eens :P. Er zit geen rommel in pillen. In 2% zitten onzuiverheden zoals speed..
Dat zijn bindmiddelen en kleurstoffen, die helemaal geen effect op jou of op de MDMA hebben..
jah voilaBobG zei:schranziewanzie zei:da mss nie maar tegen woordig pillen zjn 70%bindmiddel en 30% mdma als het soms nog nie minder mdma is dan 30%Bal0n zei:Frisko zei:onder rommel versta ik ook bindmiddel en begin niet dat er geen rommel in pillen zit,vermaal je pillen maar eens,bruine,groen,gele ROOIE spikkels,da noem ik gene pure mdma!!!!Bal0n zei:Zucht, lees nou eens :P. Er zit geen rommel in pillen. In 2% zitten onzuiverheden zoals speed..
Dat zijn bindmiddelen en kleurstoffen, die helemaal geen effect op jou of op de MDMA hebben..
met dieje mdma die we nu hebben als ik daar 0.5 gram pak op een avond sta ik de ganse avond krom terwijl met pillen makkelijk 6 of 7 of 8 of .... kan pakken en is het gevoel nog nie zo intens als met dieje mdma![]()
![]()
![]()
De appeltjes die ik een tijd geleden had waren volgens mij bijna pure mdma. Ze waren wit, en ze waren heel breekbaar(dus te weinig bindmiddel), als je ze in je zak liet zitten een nachtje spacen(dus veel bewegen en die onzin) was je pil vaak niets meer dan een hoopje poeder.
Die pil zou echt niet 70% bindmiddel zijn. Ze waren trouwens zeer klein.
Frisko zei:hmmz...mdma is zowat het vieste voor te snuiven wat ik ken...bah bah branden als hell!!!Goldfarb zei:zoals praktisch iedereen hierboven al zei: ga niet je neus onnodig pesten , dat doe je maar met mdma & sos&pep. Als je een pil krijgt, handig toch? slikken kreng.
sos daarentegen![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."