Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinder kieskeurig op xtc

Minder kieskeurig op xtc

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik blijf nog steeds in een zekere zin kieskeurig. Als iemand niet echt het type is waar ik op zou vallen, dan lukt dat dan ook niet. Wel ben ik makkelijker met zoenen. Daar ben ik normaal niet zo snel mee, maar dan wel, tenzij ik echt geen zin om te zoenen (wat ook wel eens voorkomt).
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe zit dat met jullie? ik ben iig een stuk minder kieskeurig wat aantrekkingskracht, zoenen, sexen betreft als ik xtc op heb. Ik zie best dat iemand lelijk is, of dik, of wat dan ook, maar dat maakt me dan allemaal nix uit. Scoren, in de zin van liefkozen, is het enige wat in me opkomt
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb dat ook wel ja.
Ik heb dat een keer gehad dat ik de hele nacht bij iemand was .
En toen s'ochtend weer wat nuchtert en toen zag ik diegene pas goed.
Toen dacht ik wel :openmouth: wat heb ik nu weer gedaan.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik blijf ook 'kieskeurig'. Uiteraard ga je losser om met bepaalde omstandigheden. Maar knuffelen zou voor mij al genoeg zijn.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben best kieskeurig ik hoef niet elk sletje te pakken wat ik pakken kan, alleen onder invloed van xtc, alcohol of ghb lijkt het of er ineens veel meer lekkere meisjes rondlopen en de aantrekkingskracht groter is.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik blijf kieskeurig, als er mensen bij zijn die ik niet (goed) ken dan ben ik verlegen en praat alleen tegen ze als ze tegen mij beginnen te praten. Soms vind ik het zelfs vervelend als de minder bekende me vragen stelt. Eigenlijk net als in real life. Wel heb ik de behoefte om te gaan frunniken aan iemands haar of kleding. Van een bekende dan he. Ook heb ik een hoog love gevoel voor de bekende. Maar niet zoveel dat ik er mee zou (willen) zoenen.
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#7
wel kieskeurig maar wel makkelijker in stappen zetten die je nuchter niet zo snel zou doen of er nog eerst ff een tijdje over zou nadenken .. ben wel eens met zn 4tjes wakker geworden s ochtends haha... maar goed... dat gaat evengoed in overleg enz..
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
minder kieskeurig?? dit is juist het love gevoel!! heerlijk :hearteyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja eh ahum

ik herinner me ook nog goed dat ik zo net na mijn scheiding een 'date' had via relatieplanet. De foto die ze me gezonden had moet van een veel eerdere datum zijn geweest dan toen of het was een meesteres in PhotoShop.

In het restaurant viel het nog niet mee om een stoel te vinden waar deze door McDonalds groot geworden vrouwtjes-potvis comfortabel kon zitten. Ik voelde me dan ook aardig opgelaten. MIJN GOD wat moet ik hier nu mee? Begrijp me niet verkeerd, ik hou best van 'love-handles' maar je kan het ook overdrijven.

Stiekem een pilletje maar genomen dat ik nog in mn geheime opbergzakje had zitten aan mn broek.

En niet lang later voelde ik de buzzers en ik keek op en

YES! IK had het MOOISTE meisje van het BAL! :hearteyes: Mijn Prinsesje!

maar aan alle goede dingen komt een eind en nadat ze weer weggetakeld was heb ik me meteen uitgeschreven uit relatieplanet...

Dus ik ga voor NIET kieskeurig :beer:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#10
mooie anekdote =D
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm, ik ben zelf juist heel erg kieskeurig op xtc. Mijn vriend is de enige mooie en liefste die er is (zowieso natuurlijk maar dan extra sterk) en andere mensen zijn óf lief/aardig en ik maak me bezorgd om ze, óf ze zijn verschrikkelijke klootzakken en dan duw ik ze aan de kant. (wat soms ookwel grappig is).
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben heel graag met mijn vrienden en vind hen dan uberlief.
Ik vind het vaak juist vervelend als vreemde mensen met ze gaan praten enzo.
Ik praat zelf gewoon niet zo heel veel met pillen op, terwijl ik dat normaal juist wel doe.

Mensen worden bij mij niet echt aantrekkelijker, behalve mensen waar het genot vanaf straalt, die zijn prachtig.
( Trance energy, het meisje dat zo mooi aan het dansen was, haar wilde ik WEL doodknuffelen)
Ik heb juist dat ik mensen ineens heel lelijk vind en wil dat ze "uit mijn beeld" gaan omdat ze alles verpesten...
RAAR

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."