Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme wause rush!

Extreme wause rush!

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
klinkt niet verkeerd hoor, ga t toch ff proberen :tongueout: al zal ik t niet te ver laten komen... deed het toen ik klein was ook wel es (alleen dan zonder pillen)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Enesteene zei:
klinkt niet verkeerd hoor, ga t toch ff proberen :tongueout: al zal ik t niet te ver laten komen... deed het toen ik klein was ook wel es (alleen dan zonder pillen)
Klik om te vergroten...

Oke, we zullen alvast een condoleance-register openen...
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
valt wel n beetje meer hoor... goed zover hij het laat komen met wit voor de ogen is idd net wat te ver
p
pietheinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok naja ik ga me niet verdedigen, weet ook dat het HEEL stom is maar dat is MIJN keuze nietwaar :wink:.
Ik doe het ook niet totdat het helemaal wit wordt voor me ogen, 2 seconden ofzo. Heb het verkeerd opgeschreven!
Ik ben nog niet dood, kheb nergens last van. Voor mij dus een leuke toevoeging aan mn mdma trippie! :tongueout:
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#5
mensen doen toch de stomste dingen om es de realiteit niet meer te voelen :)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ieder zn ding he, om aan de waan van alledag te ontnappen, de een kijkt gtst, de ander snijdt in zijn polsen, weer n ander onderbreekt de bloedtoevoer naar de geest
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je ze open snijt en dan na 10 min weerg dicht schroeit ook heel fijn :rolleyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Hij doelt erop dat gij uw spreekwoord verkeerd gebruikt, aangezien als iets heel extreem is, het ver ónder het topje van de ijsberg ligt. :P
Klik om te vergroten...

lol, dacht al dat er iets niet klopte in die zin, knetterkop :stoned:
M
MonkeyBusinezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt me niet waus , lijkt me eerder para voor als je een bad trip krijgt en shit. Maar ok ieder zijn ding :tongueout:
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hetgeen hieraan is dat het dichtknijpen van uw strot tot het bewustzijn verliest bijna hetzelfde gevoel geeft als een black-out krijgen..wat ook wel een fijn gevoel kan zijn een black-out krijgen (zolang ge niet tegen de hoek van een kast of tafel valt natuurlijk).
Alleen is het dichtknijpen van de strot toch wat extremer en als ge echt out gaat daarvan kunt ge toch even niet meer op uw benen staan als ge enkele seconden later bijkomt en hebt ge nog minder benul van wat er gebeurt is of waar ge juist zijt.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
GabberSnoePie zei:
MetaalKonijn zei:
Hij doelt erop dat gij uw spreekwoord verkeerd gebruikt, aangezien als iets heel extreem is, het ver ónder het topje van de ijsberg ligt. :P
Klik om te vergroten...

knetterkop :stoned:
Klik om te vergroten...

Haha, kan gebeuren mjae. :stoned:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
:openmouth:

Neem af en toe wat flinke trekken van een joint dan krijg je ook een lekkere rush maar je eigen keel dichtknijpen lijkt me toch niet zo'n goed idee :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."