#1
24 in 2 dagen. ![:openmouth:]()
Nou, je moet het zelf maar weten...(we zijn ondertussen al gestopt met alle drugs dus reacties als hoe slecht dit wel niet is zijn niet nodig.)


Simon zei:(we zijn ondertussen al gestopt met alle drugs dus reacties als hoe slecht dit wel niet is zijn niet nodig.)![]()
ja tuurlijk KAN het aan je serotonine liggen dat je geen love meer hebt, maar hij zegt dat hij geen een down gevoel had of afdraaier naderhand, dat is wel opmerkelijk he. Hoe vaker je het doet, hoe minder serotonine je overhoudt, hoe erger je je nadien voelt. Hij voelde zich prima, had ook geen love-feeling tijdens de trip. Gaat er dan geen belletje rinkelen, hij heeft ook 24 pillen gegooid om maar dat uber-gevoel te krijgen, had geen zin dus. Heb laatst hetzelfde meegemaakt met dezelfde pilletjes. Was iig geen MDMA I'm sure, laat ze testen dus results komen ng wel dan.El Retro zei:Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt![]()
DarkScope zei:ja tuurlijk KAN het aan je serotonine liggen dat je geen love meer hebt, maar hij zegt dat hij geen een down gevoel had of afdraaier naderhand, dat is wel opmerkelijk he. Hoe vaker je het doet, hoe minder serotonine je overhoudt, hoe erger je je nadien voelt. Hij voelde zich prima, had ook geen love-feeling tijdens de trip. Gaat er dan geen belletje rinkelen, hij heeft ook 24 pillen gegooid om maar dat uber-gevoel te krijgen, had geen zin dus. Heb laatst hetzelfde meegemaakt met dezelfde pilletjes. Was iig geen MDMA I'm sure, laat ze testen dus results komen ng wel dan.El Retro zei:Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt![]()
Als hij van een of 2 lekker van de kaart was en zelfs al hallucinaties in vorkm van kleuren om lichten ofzo, dan zal het wel MDA zijn, hetgeen nioet of nauwelsijk love-feeling met zich meebrengt.
DarkScope zei:hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
Psycho_Chrono zei:DarkScope zei:hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
Hahaha de naam van de pil + de opdruk boeit helemaal niets, hetgeen wat erin zit verandert toch per week ofzo :P
DarkScope zei:hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
disaster zei:DarkScope zei:hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
Rolexjes zijn kroontjes, maar er is natuurlijk grote kans dat het andere waren.
DarkScope zei:disaster zei:DarkScope zei:hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
Rolexjes zijn kroontjes, maar er is natuurlijk grote kans dat het andere waren.
owzo, met een kroontje heten rolexjes?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."