Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24 Pillen in 2 dagen?

24 Pillen in 2 dagen?

52 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
24 in 2 dagen. :openmouth:
S
SimonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond forum bezoekers,

Kan het zijn dat na een grote hoeveelheid pillen je serotonine peil zo ver is gedaald dat je gewoon nergens meer zin in hebt tijdens de trip? Had namelijk een aantal weken geleden in 2 dagen tijd een totaal van 24 pillen naar binnen gewerkt. (het waren kleine witte met een kroontje erop, niet getest dus geen idee hoeveel mdma erin zat.)

Heb normaal altijd heel veel zin om lekker te knuffelen en zoenen met mijn vriendin onder invloed van xtc, maar die dag was ik echt helemaal gaar, misschien toch iets teveel pillen gepakt. Wat ook raar is, de dagen erna heb ik totaal geen last gehad van de negatieve bijwerkingen die je normaal hebt van een paar sterke pillen.

Iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Ik kijk uit naar jullie reacties.

Simon


(we zijn ondertussen al gestopt met alle drugs dus reacties als hoe slecht dit wel niet is zijn niet nodig.) :wink:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt indd teveel pillen gepakt. Ik denk dat je serotoninevoorraad eerst weer bijgevuld moet worden en dat duur redelijk lang. De normale dosis is +/- 2 goede pillen in 3 maanden tijd.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wil je dood ofzo? Of geld verspillen? Of eerst je geld verspillen en dan dood? Het lijkt me iniedergeval de ultieme geldverspilling om zo te veel te nemen, dan is je serotonine ECHT op!
Dus wacht een maand of een paar maanden, dan weet je zeker dat die voorraad weer terug is.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#5
(we zijn ondertussen al gestopt met alle drugs dus reacties als hoe slecht dit wel niet is zijn niet nodig.)
Klik om te vergroten...
Nou, je moet het zelf maar weten... :rolleyes:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt :confused:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lol 24 pille in twee dagen is dus 1 pil op de 2 uur en dat 2 dagen lang. En dan vraag je je nog af waarom je je nu zo voelt? :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik had dezelfde pillen als jij in het blauw. ligt niet aan je serotonine of iets, in die pillen zit wss zoiets als MDA. werd je niet heftig van de kaart van die pillen? khad ook helemaal geen afdraaier de dag erna voelde ik me prima.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Simon zei:
(we zijn ondertussen al gestopt met alle drugs dus reacties als hoe slecht dit wel niet is zijn niet nodig.) :wink:
Klik om te vergroten...

dit is heel goed


Vraag dan gelijk of een moderator dit topic sluit zodat mensen het alleen maar kunnen lezen...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
El Retro zei:
Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt :confused:
Klik om te vergroten...
ja tuurlijk KAN het aan je serotonine liggen dat je geen love meer hebt, maar hij zegt dat hij geen een down gevoel had of afdraaier naderhand, dat is wel opmerkelijk he. Hoe vaker je het doet, hoe minder serotonine je overhoudt, hoe erger je je nadien voelt. Hij voelde zich prima, had ook geen love-feeling tijdens de trip. Gaat er dan geen belletje rinkelen, hij heeft ook 24 pillen gegooid om maar dat uber-gevoel te krijgen, had geen zin dus. Heb laatst hetzelfde meegemaakt met dezelfde pilletjes. Was iig geen MDMA I'm sure, laat ze testen dus results komen ng wel dan.

Als hij van een of 2 lekker van de kaart was en zelfs al hallucinaties in vorkm van kleuren om lichten ofzo, dan zal het wel MDA zijn, hetgeen nioet of nauwelsijk love-feeling met zich meebrengt.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
El Retro zei:
Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt :confused:
Klik om te vergroten...
ja tuurlijk KAN het aan je serotonine liggen dat je geen love meer hebt, maar hij zegt dat hij geen een down gevoel had of afdraaier naderhand, dat is wel opmerkelijk he. Hoe vaker je het doet, hoe minder serotonine je overhoudt, hoe erger je je nadien voelt. Hij voelde zich prima, had ook geen love-feeling tijdens de trip. Gaat er dan geen belletje rinkelen, hij heeft ook 24 pillen gegooid om maar dat uber-gevoel te krijgen, had geen zin dus. Heb laatst hetzelfde meegemaakt met dezelfde pilletjes. Was iig geen MDMA I'm sure, laat ze testen dus results komen ng wel dan.

Als hij van een of 2 lekker van de kaart was en zelfs al hallucinaties in vorkm van kleuren om lichten ofzo, dan zal het wel MDA zijn, hetgeen nioet of nauwelsijk love-feeling met zich meebrengt.
Klik om te vergroten...

Ik had een paar weken geleden ook kleine witte rolexjes. Deze pillen bevatte 129mg MDMA en 3mg MCPP (labtest).
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
DarkScope zei:
hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
Klik om te vergroten...


Hahaha de naam van de pil + de opdruk boeit helemaal niets, hetgeen wat erin zit verandert toch per week ofzo :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psycho_Chrono zei:
DarkScope zei:
hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
Klik om te vergroten...


Hahaha de naam van de pil + de opdruk boeit helemaal niets, hetgeen wat erin zit verandert toch per week ofzo :P
Klik om te vergroten...

weet ik toch. maar wewl heel toevallig, ik wel hiermee dus alleen maar even duidelijk maken dat het ook een andere reden kan zijn dan serotonine gebrek, namelijk mda, hetgeen veel op mdma lijkt.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
Klik om te vergroten...

Rolexjes zijn kroontjes, maar er is natuurlijk grote kans dat het andere waren :) .
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
disaster zei:
DarkScope zei:
hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
Klik om te vergroten...

Rolexjes zijn kroontjes, maar er is natuurlijk grote kans dat het andere waren :) .
Klik om te vergroten...

owzo, met een kroontje heten rolexjes?
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#17
DarkScope zei:
disaster zei:
DarkScope zei:
hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
Klik om te vergroten...

Rolexjes zijn kroontjes, maar er is natuurlijk grote kans dat het andere waren :) .
Klik om te vergroten...

owzo, met een kroontje heten rolexjes?
Klik om te vergroten...

Je stelt een vraag waarvan het antwoord de aanleiding van de vraag is :confused:

Dan maar even voor de duidelijkheid:




Note to self: Mischien moet ik maar is met die troep stoppen voor ik ook zulke vragen ga stellen
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
nee die van mij hadden andere kroontjes.
S
SnowsealsLid
01-01-2024, 00:00
#19
die linker is kk zooi! die pillen waren ook 2 keer zo groot als een normale rolex, wat ik hoorde is dat de machine de pillen 2 keer op elkaar had gedrukt. iedereen is kotsen van die zooi

maar ik had die rooie ook en die waren prima
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mischien moet je wat minder nemen. Of betere kwaliteit pillen regelen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."