Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24 Pillen in 2 dagen?

24 Pillen in 2 dagen?

52 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Simon zei:
(we zijn ondertussen al gestopt met alle drugs dus reacties als hoe slecht dit wel niet is zijn niet nodig.) :wink:
Klik om te vergroten...

dit is heel goed


Vraag dan gelijk of een moderator dit topic sluit zodat mensen het alleen maar kunnen lezen...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
El Retro zei:
Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt :confused:
Klik om te vergroten...
ja tuurlijk KAN het aan je serotonine liggen dat je geen love meer hebt, maar hij zegt dat hij geen een down gevoel had of afdraaier naderhand, dat is wel opmerkelijk he. Hoe vaker je het doet, hoe minder serotonine je overhoudt, hoe erger je je nadien voelt. Hij voelde zich prima, had ook geen love-feeling tijdens de trip. Gaat er dan geen belletje rinkelen, hij heeft ook 24 pillen gegooid om maar dat uber-gevoel te krijgen, had geen zin dus. Heb laatst hetzelfde meegemaakt met dezelfde pilletjes. Was iig geen MDMA I'm sure, laat ze testen dus results komen ng wel dan.

Als hij van een of 2 lekker van de kaart was en zelfs al hallucinaties in vorkm van kleuren om lichten ofzo, dan zal het wel MDA zijn, hetgeen nioet of nauwelsijk love-feeling met zich meebrengt.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
DarkScope zei:
El Retro zei:
Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt :confused:
Klik om te vergroten...
ja tuurlijk KAN het aan je serotonine liggen dat je geen love meer hebt, maar hij zegt dat hij geen een down gevoel had of afdraaier naderhand, dat is wel opmerkelijk he. Hoe vaker je het doet, hoe minder serotonine je overhoudt, hoe erger je je nadien voelt. Hij voelde zich prima, had ook geen love-feeling tijdens de trip. Gaat er dan geen belletje rinkelen, hij heeft ook 24 pillen gegooid om maar dat uber-gevoel te krijgen, had geen zin dus. Heb laatst hetzelfde meegemaakt met dezelfde pilletjes. Was iig geen MDMA I'm sure, laat ze testen dus results komen ng wel dan.

Als hij van een of 2 lekker van de kaart was en zelfs al hallucinaties in vorkm van kleuren om lichten ofzo, dan zal het wel MDA zijn, hetgeen nioet of nauwelsijk love-feeling met zich meebrengt.
Klik om te vergroten...

Ik had een paar weken geleden ook kleine witte rolexjes. Deze pillen bevatte 129mg MDMA en 3mg MCPP (labtest).
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#5
EternalParanoid zei:
MetaalKonijn zei:
Waarom, als ik vragen mag? :P
Klik om te vergroten...

Fishhead07 zei:
ja precies waarom :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Om 4 dagen lang van dat geweldig xtc gevoel blijven te genieten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

triestig als je 50 pillen nodig hebt om een xtc gevoel voor 4 dagen wilt hebben
daarvoor heb ik geen pillen voor nodig enkel wat gezond verstand
dat is net de bedoeling van xtc, dat je eens om de zoveel keer gebruikt en die herinnering herdenkt zodat je vanzelf dat lovegevoel terug krijgt
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fishhead07 zei:
en daar heb je 50 pillen voor nodig ?????
Klik om te vergroten...

inderdaad
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
EternalParanoid zei:
Fishhead07 zei:
en daar heb je 50 pillen voor nodig ?????
Klik om te vergroten...

inderdaad
Klik om te vergroten...

Ik wil niet lullig doen hoor :openmouth: maar dan is er iets goed mis met je.

:confused:

:smilingimp:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
EternalParanoid zei:
Fishhead07 zei:
en daar heb je 50 pillen voor nodig ?????
Klik om te vergroten...

inderdaad
Klik om te vergroten...

de laatste 2 dagen voel je er toch geen zak meer van het bewustzijnsveranderd effect.... alleen nog strakstaan en energie krijgen doordat er nog wel dopamine word vrijgemaakt.. maar geen serotonine of nja wat er dan nog van over is :confused:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dzy zei:
EternalParanoid zei:
Ik heb eens 50 goeie pillen in 4 dagen ingeslikt
Klik om te vergroten...

Hmm, kijk dat andere topic van hem eens.

TROLL!
Klik om te vergroten...

heb je een quote of link?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Beide :)

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7135

Ik wil met de xtc gebruik beginnen en ik zou eens graag willen weten of de kwaliteit van de xtc op dit moment in het algemeen goed is?
Klik om te vergroten...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tja dan val je door de mand hahha, kreeg zojuist een mailtje van hem/haar om pillen aan hem/haar te verkopen. Als je zn post over die 50pillen kon geloven zou je eerder denken dat hij ze mij ou aanbieden. :grin:
B
BaydaLid
01-01-2024, 00:00
#12
In de maatschappij zijn er extremen en dit is ook zo bij drugsgebruikers.Je hebt er die op een avond 5 pilletjes gebruiken maar sommige gebruiken er minstens 10.Ikzelf ken er genoeg die zelf tot 15 pillen op een avondje namen,wel van 21u tot 6u 's morgens.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bayda zei:
In de maatschappij zijn er extremen en dit is ook zo bij drugsgebruikers.Je hebt er die op een avond 5 pilletjes gebruiken maar sommige gebruiken er minstens 10.Ikzelf ken er genoeg die zelf tot 15 pillen op een avondje namen,wel van 21u tot 6u 's morgens.
Klik om te vergroten...

het lijkt mij compleet overbodig om zo veel pillen te nemen :confused: kijk tuurlijk hoe vaker je xtc gebruikt hoe minder je het voelt maar als je der 15 nodig hebt een een avondje te space lijkt mij niet echt normaal. en dan maakt het ook niet meer uit of de pillen nou 100 mg zijn of 200 mg als je der 15 slikt lijkt mij dat je dat verschil niet eens merkt maarja.

geen ervaring mee gelukkig. ik gebruik klein en bevalt me prima heb nu goede pillen en ook al gebruik ik veel vaker dan eens om de 2mmaanden elke keer voel ik hem weer en voelt het goed. en dat zijn pillen onder de 200mg maarja zal wel aan mij liggen :P ik ben geen groot gebruiken maarja. ieder mens gerbuikt en reageerd anders op drugs dat niet vergeten natuurlijk.

:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."