#1
Simon zei:(we zijn ondertussen al gestopt met alle drugs dus reacties als hoe slecht dit wel niet is zijn niet nodig.)![]()
dit is heel goed
Vraag dan gelijk of een moderator dit topic sluit zodat mensen het alleen maar kunnen lezen...
Simon zei:(we zijn ondertussen al gestopt met alle drugs dus reacties als hoe slecht dit wel niet is zijn niet nodig.)![]()
ja tuurlijk KAN het aan je serotonine liggen dat je geen love meer hebt, maar hij zegt dat hij geen een down gevoel had of afdraaier naderhand, dat is wel opmerkelijk he. Hoe vaker je het doet, hoe minder serotonine je overhoudt, hoe erger je je nadien voelt. Hij voelde zich prima, had ook geen love-feeling tijdens de trip. Gaat er dan geen belletje rinkelen, hij heeft ook 24 pillen gegooid om maar dat uber-gevoel te krijgen, had geen zin dus. Heb laatst hetzelfde meegemaakt met dezelfde pilletjes. Was iig geen MDMA I'm sure, laat ze testen dus results komen ng wel dan.El Retro zei:Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt![]()
DarkScope zei:ja tuurlijk KAN het aan je serotonine liggen dat je geen love meer hebt, maar hij zegt dat hij geen een down gevoel had of afdraaier naderhand, dat is wel opmerkelijk he. Hoe vaker je het doet, hoe minder serotonine je overhoudt, hoe erger je je nadien voelt. Hij voelde zich prima, had ook geen love-feeling tijdens de trip. Gaat er dan geen belletje rinkelen, hij heeft ook 24 pillen gegooid om maar dat uber-gevoel te krijgen, had geen zin dus. Heb laatst hetzelfde meegemaakt met dezelfde pilletjes. Was iig geen MDMA I'm sure, laat ze testen dus results komen ng wel dan.El Retro zei:Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt![]()
Als hij van een of 2 lekker van de kaart was en zelfs al hallucinaties in vorkm van kleuren om lichten ofzo, dan zal het wel MDA zijn, hetgeen nioet of nauwelsijk love-feeling met zich meebrengt.
EternalParanoid zei:MetaalKonijn zei:Waarom, als ik vragen mag? :P
Fishhead07 zei:ja precies waarom![]()
![]()
Om 4 dagen lang van dat geweldig xtc gevoel blijven te genieten![]()
Fishhead07 zei:en daar heb je 50 pillen voor nodig ?????
EternalParanoid zei:Fishhead07 zei:en daar heb je 50 pillen voor nodig ?????
inderdaad
EternalParanoid zei:Fishhead07 zei:en daar heb je 50 pillen voor nodig ?????
inderdaad
Dzy zei:EternalParanoid zei:Ik heb eens 50 goeie pillen in 4 dagen ingeslikt
Hmm, kijk dat andere topic van hem eens.
TROLL!
Ik wil met de xtc gebruik beginnen en ik zou eens graag willen weten of de kwaliteit van de xtc op dit moment in het algemeen goed is?
Bayda zei:In de maatschappij zijn er extremen en dit is ook zo bij drugsgebruikers.Je hebt er die op een avond 5 pilletjes gebruiken maar sommige gebruiken er minstens 10.Ikzelf ken er genoeg die zelf tot 15 pillen op een avondje namen,wel van 21u tot 6u 's morgens.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."