Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc icm wiet, goed of fout?

xtc icm wiet, goed of fout?

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
ScreamoliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet en X vind ik ook een heerlijke combinatie! :grin: voel me dan echt heel relaxed maar alsnog in trance! :hearteyes:

en het rare vind ik ook als ik X heb dan vind ik een peuk roken ook lekker terwijl ik dat normaal echt vies vind ik ben ook geen roker.

iig ik zal ermee doorblijven gaan :beer:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Screamolicious zei:
Wiet en X vind ik ook een heerlijke combinatie! :grin: voel me dan echt heel relaxed maar alsnog in trance! :hearteyes:

en het rare vind ik ook als ik X heb dan vind ik een peuk roken ook lekker terwijl ik dat normaal echt vies vind ik ben ook geen roker.

iig ik zal ermee doorblijven gaan :beer:
Klik om te vergroten...

Zeker zeker xtc en wiet geniale combo :grin: ik rook eigenlijk altijd wel als ik drugs gebruik terwijl ik normaal niet rook. Maar dan is het zeker gunstig :wink: En blowe is altijd relaxd en zeker in combo met de hard drugs :smoke:

:sunglasses:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weednator zei:
Ik vind het ook wel lekker, alleen vind ik het jammer dat je de joint niet voelt binnenkomen :grin: !
Klik om te vergroten...

Das juist het zalige eraan

Die rook streelt dan mijn keel ipv te prikken

En je kan superdiepe trekken nemen zonder te hoesten
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dissonant zei:
Weednator zei:
Ik vind het ook wel lekker, alleen vind ik het jammer dat je de joint niet voelt binnenkomen :grin: !
Klik om te vergroten...

Das juist het zalige eraan

Die rook streelt dan mijn keel ipv te prikken

En je kan superdiepe trekken nemen zonder te hoesten
Klik om te vergroten...

Volkome waar inderdaad :grin:

:wave:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wil m'n joint proeven , ik vind dat je toch nog wel een beetje moet voelen en vooral proeven , wat bij mij niet het geval is :( !
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
xtc zonder wiet zou ik echt niet willen.. een jointje is dan echt zo lekker en ideaal voor te chillen.. enige jammere is dat het zo rap op is
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeller zei:
xtc zonder wiet zou ik echt niet willen.. een jointje is dan echt zo lekker en ideaal voor te chillen.. enige jammere is dat het zo rap op is
Klik om te vergroten...

Hehe dat vind ik dus ook :( Maarja dan smoken we gewoon een nieuwe :smoke:

:wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
De smaak is uiteraard heerlijk, zoals alles dat is met xtc :) Over het effect kan ik niet zoveel zeggen, het veranderd (bij mij) vrij weinig, ik heb altijd het idee gehad dat de joint pas insloeg nadat de xtc was uitgewerkt.. en dan ben je moe, ja :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik blow altijd eigenlijk als ik wat ga doen. Dat is een automatisme. Ik blow dan voor ik de xtc neem. Na de xtc heb ik wel minder behoefte aan een joint wat ik normaal wel zo goed als altijd heb :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
Ik blow altijd eigenlijk als ik wat ga doen. Dat is een automatisme. Ik blow dan voor ik de xtc neem. Na de xtc heb ik wel minder behoefte aan een joint wat ik normaal wel zo goed als altijd heb :)
Klik om te vergroten...

Oke nou bij mij precies andersom :P Ik blow bij de meeste drugs en dan juist erna :grin: en zeker bij keta en mdma vind ik dit zwaar relaxd :smoke:

Peace :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."