Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc icm wiet, goed of fout?

xtc icm wiet, goed of fout?

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wacky zei:
Ik blow altijd eigenlijk als ik wat ga doen. Dat is een automatisme. Ik blow dan voor ik de xtc neem. Na de xtc heb ik wel minder behoefte aan een joint wat ik normaal wel zo goed als altijd heb :)
Klik om te vergroten...

Oke nou bij mij precies andersom :P Ik blow bij de meeste drugs en dan juist erna :grin: en zeker bij keta en mdma vind ik dit zwaar relaxd :smoke:

Peace :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik met 4-6 man ben roken we er zo'n 10 gram wiet bij :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
toen ik dat deed hield het xtc effect voor mn gevoel totaal op, toen ik daarna een uur later nog een joint rookte leek het wel helemaal terug te komen, erg vreemd.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het ook wel lekker, alleen vind ik het jammer dat je de joint niet voelt binnenkomen :grin: !
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Iemand ervaringen?Ik ben benieuwd of blowen een positief effect op xtc heeft of niet?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is bij mij goed. Zonder xtc meestal geen wiet en andersom bij mij. Het geeft me een dieper gevoel lijkt wel. Het is relaxt vs strak.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
je zal er niet veel van voelen, maar lekker is t' wel :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
leuke combi, maar niet overdrijven in de 2, heb een paar wekend geleden eerst 4 pillen gestoken en dan een jointje gerookt en kwas iets te hard aan het gaan.. is wel leuk alsje neit te veel van bijde gebruikt :)


grtz
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij mij was het fout afgelopen. eerst een pilletje (men eerste keer) en dan effect proberen af te bouwen met een jointje (weinig ervaring mee, maar meer als XTC) , had even de greatest time of my life en daarna alles zwart en werd ik wakker op de grond :P toen enkel nog de uiterlijke kenmerken van de weed (LIJKBLEEK) en mijn ogen KNALrood en ze zagen er echt 'kapot' uit van het 'van groot naar klein gaan'
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
doe k ook wel vaker, blijf dan aan een stuk door smoken merk er helemaal nix van. T is dan echt heerlijk btw.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
weed en xtc is goede combi. weed bijna bij alles eigelijk
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
als ik sgijven doe MOET ik blowen ik word pas vaag als ik ga blowen anders sta ik maar beetje strak hebk veel energie maar voel ik er eigenlijk bijna nix van
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
SMoken moet je doen voor je xtc pakt en veel erna, voor te slapen...
Tijdens je xtc trance, het is een trance, geen trip! kan je het ook doen en dan voel je het niet hard, maar je kalmeert wel wat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
geen idee wat het effect ervan is maar het is zoooo lekker
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
teebo zei:
geen idee wat het effect ervan is maar het is zoooo lekker
Klik om te vergroten...

ik heb wel het vermoeden dat het je een beetje parra in de hazzes maakt... de gesprkken die ik dan voer aan het einde van zo'n avond zijn vreemd...heel vreemd :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja idd ik ga me wel vreemd gedragen dan :P maar dat maakt niet uit lache toch
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind wiet overal lekker bij, behalve bij alcohol want als ik lam ben en dan een piet ga roken is het gegarandeerd kotsen :kots:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
snitsneus zei:
leuke combi, maar niet overdrijven in de 2, heb een paar wekend geleden eerst 4 pillen gestoken en dan een jointje gerookt en kwas iets te hard aan het gaan.. is wel leuk alsje neit te veel van bijde gebruikt :)


grtz
Klik om te vergroten...

wel eens 12 pillen gegeten en de hele tijd door geblowd? Hahahah dan ben je pas naar de klote dat zeg ik je wel
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Persoonlijk, ga ik nie meer veel smoren als ik nadien een xtc pilleke ga nemen.
Khad bij de laatste keer xtc, iets teveel hasj gesmoord met kameraden. En rond 4 uur smorgens, kwam er ne kameraad en die wou blijven doorfeesten, dus opzoek gegaan naar xtc pil (niet gepland) inslikken die handel, en ik kon niet meer bewegen, voelde me te relaxed. Kwou gewoon, heel de tijd op die stoel liggen, praten ging enorm moeilijk, want het was teveel moeite en het maakte mij niet blij. Ik wou zwijgen en kijken en m'n kameraden in de buurt hebben, anders ging ik me slecht voelen.

Wss lag het aan de pil, want die kwam nochtans van een kennis van mij.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
zo ben ik begonnen met een maat van me eerst een joint roken dan wat mdma naar binne werken en dan uitgaan dan nog meer mdma en dan nog een paar afsluit jointjes:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."