#1
Ik vind wiet overal lekker bij, behalve bij alcohol want als ik lam ben en dan een piet ga roken is het gegarandeerd kotsen 


snitsneus zei:leuke combi, maar niet overdrijven in de 2, heb een paar wekend geleden eerst 4 pillen gestoken en dan een jointje gerookt en kwas iets te hard aan het gaan.. is wel leuk alsje neit te veel van bijde gebruikt
grtz

Screamolicious zei:Wiet en X vind ik ook een heerlijke combinatie!voel me dan echt heel relaxed maar alsnog in trance!
![]()
en het rare vind ik ook als ik X heb dan vind ik een peuk roken ook lekker terwijl ik dat normaal echt vies vind ik ben ook geen roker.
iig ik zal ermee doorblijven gaan![]()
Weednator zei:Ik vind het ook wel lekker, alleen vind ik het jammer dat je de joint niet voelt binnenkomen!
Dissonant zei:Weednator zei:Ik vind het ook wel lekker, alleen vind ik het jammer dat je de joint niet voelt binnenkomen!
Das juist het zalige eraan
Die rook streelt dan mijn keel ipv te prikken
En je kan superdiepe trekken nemen zonder te hoesten

Jeller zei:xtc zonder wiet zou ik echt niet willen.. een jointje is dan echt zo lekker en ideaal voor te chillen.. enige jammere is dat het zo rap op is
Wacky zei:Ik blow altijd eigenlijk als ik wat ga doen. Dat is een automatisme. Ik blow dan voor ik de xtc neem. Na de xtc heb ik wel minder behoefte aan een joint wat ik normaal wel zo goed als altijd heb![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."