Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc icm wiet, goed of fout?

xtc icm wiet, goed of fout?

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind wiet overal lekker bij, behalve bij alcohol want als ik lam ben en dan een piet ga roken is het gegarandeerd kotsen :kots:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
snitsneus zei:
leuke combi, maar niet overdrijven in de 2, heb een paar wekend geleden eerst 4 pillen gestoken en dan een jointje gerookt en kwas iets te hard aan het gaan.. is wel leuk alsje neit te veel van bijde gebruikt :)


grtz
Klik om te vergroten...

wel eens 12 pillen gegeten en de hele tijd door geblowd? Hahahah dan ben je pas naar de klote dat zeg ik je wel
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Persoonlijk, ga ik nie meer veel smoren als ik nadien een xtc pilleke ga nemen.
Khad bij de laatste keer xtc, iets teveel hasj gesmoord met kameraden. En rond 4 uur smorgens, kwam er ne kameraad en die wou blijven doorfeesten, dus opzoek gegaan naar xtc pil (niet gepland) inslikken die handel, en ik kon niet meer bewegen, voelde me te relaxed. Kwou gewoon, heel de tijd op die stoel liggen, praten ging enorm moeilijk, want het was teveel moeite en het maakte mij niet blij. Ik wou zwijgen en kijken en m'n kameraden in de buurt hebben, anders ging ik me slecht voelen.

Wss lag het aan de pil, want die kwam nochtans van een kennis van mij.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo ben ik begonnen met een maat van me eerst een joint roken dan wat mdma naar binne werken en dan uitgaan dan nog meer mdma en dan nog een paar afsluit jointjes:grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het een hele mooi combo :grin: Is juist super chill na je pilletje ff lkkr een jointje roken :grin:

Bij elke drugs vind ik blowe chill :sunglasses:

Maarja blijft natuurlijk per persoon verschillend.

:wink:
S
ScreamoliciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet en X vind ik ook een heerlijke combinatie! :grin: voel me dan echt heel relaxed maar alsnog in trance! :hearteyes:

en het rare vind ik ook als ik X heb dan vind ik een peuk roken ook lekker terwijl ik dat normaal echt vies vind ik ben ook geen roker.

iig ik zal ermee doorblijven gaan :beer:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Screamolicious zei:
Wiet en X vind ik ook een heerlijke combinatie! :grin: voel me dan echt heel relaxed maar alsnog in trance! :hearteyes:

en het rare vind ik ook als ik X heb dan vind ik een peuk roken ook lekker terwijl ik dat normaal echt vies vind ik ben ook geen roker.

iig ik zal ermee doorblijven gaan :beer:
Klik om te vergroten...

Zeker zeker xtc en wiet geniale combo :grin: ik rook eigenlijk altijd wel als ik drugs gebruik terwijl ik normaal niet rook. Maar dan is het zeker gunstig :wink: En blowe is altijd relaxd en zeker in combo met de hard drugs :smoke:

:sunglasses:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weednator zei:
Ik vind het ook wel lekker, alleen vind ik het jammer dat je de joint niet voelt binnenkomen :grin: !
Klik om te vergroten...

Das juist het zalige eraan

Die rook streelt dan mijn keel ipv te prikken

En je kan superdiepe trekken nemen zonder te hoesten
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dissonant zei:
Weednator zei:
Ik vind het ook wel lekker, alleen vind ik het jammer dat je de joint niet voelt binnenkomen :grin: !
Klik om te vergroten...

Das juist het zalige eraan

Die rook streelt dan mijn keel ipv te prikken

En je kan superdiepe trekken nemen zonder te hoesten
Klik om te vergroten...

Volkome waar inderdaad :grin:

:wave:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wil m'n joint proeven , ik vind dat je toch nog wel een beetje moet voelen en vooral proeven , wat bij mij niet het geval is :( !
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
xtc zonder wiet zou ik echt niet willen.. een jointje is dan echt zo lekker en ideaal voor te chillen.. enige jammere is dat het zo rap op is
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
xtc zonder wiet zou ik echt niet willen.. een jointje is dan echt zo lekker en ideaal voor te chillen.. enige jammere is dat het zo rap op is
Klik om te vergroten...

Hehe dat vind ik dus ook :( Maarja dan smoken we gewoon een nieuwe :smoke:

:wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
De smaak is uiteraard heerlijk, zoals alles dat is met xtc :) Over het effect kan ik niet zoveel zeggen, het veranderd (bij mij) vrij weinig, ik heb altijd het idee gehad dat de joint pas insloeg nadat de xtc was uitgewerkt.. en dan ben je moe, ja :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik blow altijd eigenlijk als ik wat ga doen. Dat is een automatisme. Ik blow dan voor ik de xtc neem. Na de xtc heb ik wel minder behoefte aan een joint wat ik normaal wel zo goed als altijd heb :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Ik blow altijd eigenlijk als ik wat ga doen. Dat is een automatisme. Ik blow dan voor ik de xtc neem. Na de xtc heb ik wel minder behoefte aan een joint wat ik normaal wel zo goed als altijd heb :)
Klik om te vergroten...

Oke nou bij mij precies andersom :P Ik blow bij de meeste drugs en dan juist erna :grin: en zeker bij keta en mdma vind ik dit zwaar relaxd :smoke:

Peace :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
als ik met 4-6 man ben roken we er zo'n 10 gram wiet bij :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
toen ik dat deed hield het xtc effect voor mn gevoel totaal op, toen ik daarna een uur later nog een joint rookte leek het wel helemaal terug te komen, erg vreemd.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het ook wel lekker, alleen vind ik het jammer dat je de joint niet voelt binnenkomen :grin: !
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iemand ervaringen?Ik ben benieuwd of blowen een positief effect op xtc heeft of niet?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is bij mij goed. Zonder xtc meestal geen wiet en andersom bij mij. Het geeft me een dieper gevoel lijkt wel. Het is relaxt vs strak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."