Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfvallen

Afvallen

30 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben in de tijd, dat ik nog heftig bezig was, wel 13 kilo kwijt geraakt door al de zooi, maar daar zat ook pep bij.
Verloor ooit wel 3 kilo op een avond. Toen was ik er wel trots op.
n
nexusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk het wel maar dan moet je al vaak nemen. Het is per slot van rekening een amfetamine...

MDMA is in de jaren na zijn ontdekking getest als eetlustremmer, alleen hebben ze verdere testen gestaakt omwille van de bijwerkingen.

"According to popular history the drug, first discovered in 1912, was developed by the German pharmaceutical giant Merck as a lucrative way to suppress the appetites of soldiers in the German army - a plot foiled by reports of bizarre side effects among the first human guinea pigs. Merck, the story goes, was forced to withdraw the compound and consigned it to the pharmaceutical scrap heap, where it lay until resurrected by 1970s drug guru Alexander Shulgin."

http://www.mdma.net/merck/history-ecstasy.html
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik viel totaal niet af van pillen, wel van speed
t
tinaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben in totaal 14 kg kwijt door wilde weekends (xtc+speed) maar geloof mij dit is niet de manier om af te vallen, tis heel gemakkelijk op het moment maar achteraf zit je dik in de shit, mijn gewicht is nu stabiel maar ik vreet echt door de week en in het weekend eet ik niets, ik ben zover gekomen dat ik het weekendje niet-eten echt noodzakelijk vind want ik wil absoluut niet bijkomen, is dit een rare vorm van anorexia?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
En nog een oud topic :wink:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
tina zei:
ik ben in totaal 14 kg kwijt door wilde weekends (xtc+speed) maar geloof mij dit is niet de manier om af te vallen, tis heel gemakkelijk op het moment maar achteraf zit je dik in de shit, mijn gewicht is nu stabiel maar ik vreet echt door de week en in het weekend eet ik niets, ik ben zover gekomen dat ik het weekendje niet-eten echt noodzakelijk vind want ik wil absoluut niet bijkomen, is dit een rare vorm van anorexia?
Klik om te vergroten...

nee, je bent gewoon een aansteller
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan je van xtc afvallen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan de dagen na gebruik last hebben van verminderde eetlust, doordat je serotonine gehalte verstoord is. Het is overigens wel ontzettend slecht/gevaarlijk voor je lichaam om amfetamines te gebruiken om af te vallen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik het ook niet om af te vallen maar ik weeg weinig nu en vroeg me af of dat wellicht de oorzaak kon zijn maar weet vooralsnog het antwoord niet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
gebruik je veel dan? want dat zou het best wel eens kunnen dat je daardoor niet zoveel weegt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
van speed val je meer af van xtc ook, maar de eetlust vermindert niet zo erg als bij speed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."