Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfvallen

Afvallen

30 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
van speed val je meer af van xtc ook, maar de eetlust vermindert niet zo erg als bij speed
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan je van xtc afvallen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan de dagen na gebruik last hebben van verminderde eetlust, doordat je serotonine gehalte verstoord is. Het is overigens wel ontzettend slecht/gevaarlijk voor je lichaam om amfetamines te gebruiken om af te vallen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik het ook niet om af te vallen maar ik weeg weinig nu en vroeg me af of dat wellicht de oorzaak kon zijn maar weet vooralsnog het antwoord niet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
gebruik je veel dan? want dat zou het best wel eens kunnen dat je daardoor niet zoveel weegt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Christiaan18 zei:
gebruik je veel dan? want dat zou het best wel eens kunnen dat je daardoor niet zoveel weegt.
Klik om te vergroten...

Zo'n 1 of 2 pillen per maand.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
in principe zou je wel kunnen afvallen als ik namelijk heb genomen ben ik lichamelijk erg actief en eet bijna niets sipel 1+1
maar of je van xtc op zich afvalt denk het niet
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
met 1 a 2 in de maand zal het wel meevallen. zal me der niet zo druk om maken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee, van XTC op zich val je niet af. De enige reden dat je wel zou afvallen van deze drug is dat je de volgende dag liever geen eten ziet, waardoor je dus wel gewicht kwijt raakt...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben nu gestop al sinds 4 december en ik merk dat ik veel sneller afval dan toen ik echt nog volop slikte. Weet niet wat het is maarja maakt niet uit.

De reden dat je van xtc afvalt is gewoon doordat je zo veel beweegt en er word weinig voedsel opgenomen in je lichaam. Je eet ook weinig als het goed is die dagen erna.

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee van XTC val je echt bijna niets af. Wat je in het weekend eraf zweet, loopt en niet eet, haal je later die week wel weer in.

Maar als je echt flink aan het afvallen bent zou ik toch maar eens een huisarts gaan raadplegen!!!!!!!!!
Niet dat er per se iets mis met je is,
better safe then sorry :)
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik merk dat mijn kleding ook steeds ruimer gaat zitten... nou neem ik wel 3 van de 4 weekenden wat maar gebruik geen speed.. je zal het toch wel merken je bent ook nogal actief meestal :)

Grz
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
thnx voor de reacties.

Inmiddels is me al duidelijk dat het NIET door mijn xtc gebruik komt maar door het te weinig eten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is het niet zo dat door al dat geklooi met die serotonine je stofwisseling vertraagt? Zou kunnen toch?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan zou je er alleen zwaarder van kunnen worden als het vertraagd, maar door de speed die in de xtc zit, wordt juist je spijsvertering weer versneld...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
volgens mij wel ik ben vrij mager met ingevallen wangen van de xtc
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pep, sos en heroïne zijn de drugs waar ík van afval. XTC (MDMA) doet niet zoveel met mijn gewicht.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
je valt er niet van af, maar als je op een fuif zzer veel danst zweet je veel vocht uit en als je dit niet compenseert door veel te eten val je af.. meestal heb je geen eetlust, dus je valt wel af..

De beste manier om door je afkik te gaan is vlak voor je slaap toch wat te eten en de volgende dag ook redelijk wat eten ook al heb je geen honger.. dan gaat het lustrloze gevoel zo goed als weg
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
je drinkt veel water.. !
van water drinken val je?

AF.. opgelost:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
heey kheb ook ff vraagje.. :flushed:
Ik slik nu af en toe (sinds begin zomervakantie van dit jaar, toen hadk een keer geprobeerd) en doe ik 1 keer in de 2 weken ofzo dat ik 1 of een paar snoepies neem.. :rolleyes:
Maar in de zomer vakantie bij elkaar ben ik gigantisch veel afgevallen, ja t kan ook door het blowen komen. :stoned:
Kijk ik vind het nie erg dat ik ben afgevallen heb nu het figuur dat ik wou alleen 1 ding is afgevalle wat ik nie zo leuk vind.. had dikke cup maat C wat afgedaald is naar B of BB ?? :flushed: weet iemand of het door die xtc of door het blowen komt??

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."