#1
joh gevaarlijk snap ik ook wel :P
overhitting
uitdroging
zijn de grooste gevaren
vandaar dat ik thuis / buiten zit
overhitting
uitdroging
zijn de grooste gevaren
vandaar dat ik thuis / buiten zit

Psycho_Chrono zei:mijn god Telefoon, met al die topics welke shit je gaat proberen krijg ik echt het idee dat je suicidaal bent man. :
Qocaïne zei:Psycho_Chrono zei:mijn god Telefoon, met al die topics welke shit je gaat proberen krijg ik echt het idee dat je suicidaal bent man. :
dit zal vast en zeker weer eens zo'n fake account zijn, kán niet anders.
dit zal vast en zeker weer eens zo'n fake account zijn, kán niet anders.
Goanaut zei:Jij zegt dat bijna 7 gram dodelijk is bij 70 kg... paar jaar terug is hier in Heerlen een meid overleden van een kilootje of 50 - 60, waarbij volgens jouw berekening zo'n 5 tot 6 gram dodelijk is.. ze had 11 pillen op. Als dat op een of andere manier supergoeie pillen waren van 200 mg, dan nog kom je maar aan zo'n 2 gram.. betekent niet dat jij bij 2 gram het loodje legt, maar het Ãs dus wel dodelijk. 7 gram al helemaal..
Los daarvan heb ik wel vaker gehoord van mensen die wel eens een gram hebben gedaan, persoonlijk lijkt mij het niet fijn maar ik ben dan ook geen regelmatig gebruiker.

Telefoon zei:dit zal vast en zeker weer eens zo'n fake account zijn, kán niet anders.
nee ik verkoop niet ik gebruik alleen dat word Gedoogd.. ( als niemand er last van heeft )
XTC / MDMA / Coke / Speed / GHB
Doe ik alleen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."