Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1gram MDMA kristallen

1gram MDMA kristallen

169 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
joh gevaarlijk snap ik ook wel :P

overhitting
uitdroging

zijn de grooste gevaren

vandaar dat ik thuis / buiten zit
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
lol helemaal gek rondjes fietsen door de buurt in je uppie ? en je ouders laten je ook gewoon een gram mdma achterover gooien ?? mja succes ermee
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha nee :P ik vertel het alleen alshet mis gaat :P :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hoogste dosis 700 in een keer? Dan heb je geen pure kristallen, dat weet ik wel :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jij zegt dat bijna 7 gram dodelijk is bij 70 kg... paar jaar terug is hier in Heerlen een meid overleden van een kilootje of 50 - 60, waarbij volgens jouw berekening zo'n 5 tot 6 gram dodelijk is.. ze had 11 pillen op. Als dat op een of andere manier supergoeie pillen waren van 200 mg, dan nog kom je maar aan zo'n 2 gram.. betekent niet dat jij bij 2 gram het loodje legt, maar het ís dus wel dodelijk. 7 gram al helemaal..

Los daarvan heb ik wel vaker gehoord van mensen die wel eens een gram hebben gedaan, persoonlijk lijkt mij het niet fijn maar ik ben dan ook geen regelmatig gebruiker.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Telefoon

hoe oud ben je? door wat je zegt lijk je best jong en 'gangsta straat schoffie-achtig'. No dissrespect , zo ben ik ook lang lang geweest maar een van me beste makkers zit al sinds ze 13de vast in een jeugdinrichting omdat hij het "zo lekker en boenglauw" vond. Denk aan je ouders, wat zouden zij ervan vinden als hun zoon harddrugs doet en een crimineel is, en denk aan jezelf, fuck drugs, maak dakers, hoe dan ook, en hou het voor jezelf, praat er niet over, euro's voelen beter in je broekzak dan Drugs...

peace...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
mijn god Telefoon, met al die topics welke shit je gaat proberen krijg ik echt het idee dat je suicidaal bent man. :
Klik om te vergroten...

dit zal vast en zeker weer eens zo'n fake account zijn, kán niet anders.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Qocaïne zei:
Psycho_Chrono zei:
mijn god Telefoon, met al die topics welke shit je gaat proberen krijg ik echt het idee dat je suicidaal bent man. :
Klik om te vergroten...

dit zal vast en zeker weer eens zo'n fake account zijn, kán niet anders.
Klik om te vergroten...

Misschien is Deranged dan toch nog teruggekomen :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
ben je al dood telefoon ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
dit zal vast en zeker weer eens zo'n fake account zijn, kán niet anders.
Klik om te vergroten...


fake account ?

hmm mss is het zonloos om hier te posten als jullie mij toch niet serieus nemen

WIE is Deranged ?



en straat schoffie .. nee ..

Crimmineel .. ?

nee ik verkoop niet ik gebruik alleen dat word Gedoogd.. ( als niemand er last van heeft )

mijn vrienden. doen geen drugs moeten er niets van hebben. proberen het niet. en als ik over invloed ben mijden ze me liever. behalve met
Paddos / LSD dan willen ze graag trip zitter zijn omdat ze zichg dan afentoe Helemaal kapot kunnen lachen.

XTC / MDMA / Coke / Speed / GHB
Doe ik alleen en soms met een tripmaatje die ik alleen zie als we gebruiken voor de rest zie ik haar weinig tot niet.

ik vind drugs leuk. doe het gewoon omdat ik het leuk vind. praat er vrijweinig over met anderen dan met de dealer en een paar mensen in mijn msn lijst mensen op de straat die die "drugs" gebruiken ken ik na genoeg niet omdat ik daar gewoon geen behoefte aanheb.

ho emeer mensen je kent die drugs gebruiken hoe meer en vaker je zelf gaat gebruiken. dit tempo van 1x per 2 weken iets vind ik zat

en dan xtc eens in de 2/3 maanden en dan gewoon wisselen zo blijft alles een leuke gloed behouden en komt het niet in de sleur van tevaak.

ik gebruik thuis of in de natuur.
en Heel soms xtc op een feestje maar liever zit ik dan gewoon thuis te chillen met iemand ( bij voor keur mijn tripmaatje )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goanaut zei:
Jij zegt dat bijna 7 gram dodelijk is bij 70 kg... paar jaar terug is hier in Heerlen een meid overleden van een kilootje of 50 - 60, waarbij volgens jouw berekening zo'n 5 tot 6 gram dodelijk is.. ze had 11 pillen op. Als dat op een of andere manier supergoeie pillen waren van 200 mg, dan nog kom je maar aan zo'n 2 gram.. betekent niet dat jij bij 2 gram het loodje legt, maar het ís dus wel dodelijk. 7 gram al helemaal..

Los daarvan heb ik wel vaker gehoord van mensen die wel eens een gram hebben gedaan, persoonlijk lijkt mij het niet fijn maar ik ben dan ook geen regelmatig gebruiker.
Klik om te vergroten...

Dat meisje is hoogstwaaschijnlijk niet overleden aan een teveel van een bepaalde stof die ze in totaal heeft binnengekregen, maar aan de uitdroging door niet of te weinig te drinken tijdens het gebruik er van. Terwijl er juist extreem veel vocht wordt verbruikt tijdens dit gebruik.
Je kan ook overlijden na het gebruiken van 4 pillen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
of juist teveel drinken ga je ook dood :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
me kaak zal weinig gaan doen. ik doe een bitje in XD knars plaat haha :grin:

goed voor me tanden :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens mij gaat jou kaak dan hard klapperen.
Ik had het ook toen ik rond de 700 zat.

Ik had geen hallicinaties maar dat komt ook omdat ik het TOEN in die tijd veel deed.

1Gram word denken ook al moeilijker.
Ik zat de hele tijd naar me mp3 te zoeken,terwijl ie gewoon in me oren zat.

Laat even horen hoe het was ..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Telefoon zei:
dit zal vast en zeker weer eens zo'n fake account zijn, kán niet anders.
Klik om te vergroten...

nee ik verkoop niet ik gebruik alleen dat word Gedoogd.. ( als niemand er last van heeft )

XTC / MDMA / Coke / Speed / GHB
Doe ik alleen
Klik om te vergroten...

:confused: XTC gebruik is EIGENLIJK legaal, maar omdat je het eerst (al is het maar even) moet bezitten om het te kunnen gebruiken ben je al illegaal bezig, en bezit wordt niet gedoogd maar is gewoon verboden. Om over speed en coke maar niet te beginnen..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
het bezitten is Illigaal maar in kleine hoeveel heden word er een oogje toe geknepen.

net als bij wiet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klopt, maar van een 'gedoogbeleid' zo erg als bij wiet kun je toch niet echt spreken lijkt me. Op feesten wordt een beetje xtc wel gedoogd (ook niet altijd), maar op straat niet neem ik aan?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
op feesten niet. ivm met gevaar voor overhitting

thuis gebruik word gedoogd
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gebruikershoeveelheden worden gedoogd.

Maar telefoon een gram tegelijk is echt heel erg slecht voor je hersens vriend. Ik raad het je echt ten zeerste af.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, is inderdaad slecht voor je hersens en het lijkt me ook gewoon niet fijn in zo'n grote hoeveelheid :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."