Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1gram MDMA kristallen

1gram MDMA kristallen

169 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
psychonaut'86 zei:
psychonaut'86 zei:
Ik ga geen eens met je in discussie... zo jammer vind ik het, dit soort topic starters :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

reageer dan niet :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
mattskovic zei:
vraag me af waar ik thuis hoor :tongueout: waarschijnlij kbie die 140+ :tongueout:
Klik om te vergroten...
Lol, als jij en Telefoon dan zo hoog begaafd zijn mogen jullie beiden wel eens een cursus taal of typen gaan volgen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telefoon zei:
mijn meeste genomen stata nu op 700mg.

ik wil nu 1 gram gaan proberen. ( in een keer )

het lijkt mij verstandig

om zoals gewoonlijk de bruinige kristallen eerst te Crushen
dan in een Beetje water te gooien. en op drinken.

Dan maar even op bed gaan liggen.
Mijn Ouders informeren :P

afwachten wat er gebeurt ..
Speedcore op .. of Mozart weet ik nog niet beide is heerlijk
of punk .. of .. metal .. aah geen idee afspeel lijkst met alles dus .


:stoned:

ik weet dat 6,7gram een dodelijke portie is
Klik om te vergroten...
geen commentaar
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
morgen is de dag .. :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Delirium zei:
Telefoon:

Klik om te vergroten...

!!!!

mag dat een wijze les zijn!!! :angry:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jadi zei:
mattskovic zei:
vraag me af waar ik thuis hoor :tongueout: waarschijnlij kbie die 140+ :tongueout:
Klik om te vergroten...
Lol, als jij en Telefoon dan zo hoog begaafd zijn mogen jullie beiden wel eens een cursus taal of typen gaan volgen...
Klik om te vergroten...


was maar een veronderstelling

en op dat typpen ik heb wel iets beters te doen dan mijn berichten te verbeteren :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
compleet mee eens telefoontje :tongueout:
(\\.../)
( 0.0)
( * )
("') ("')

en zo erg typpen wij toch ook weer niet :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Telefoon zei:
mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
Klik om te vergroten...
No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
mattskovic zei:
compleet mee eens telefoontje :tongueout:
(\\.../)
( 0.0)
( * )
("') ("')

en zo erg typpen wij toch ook weer niet :tongueout:
Klik om te vergroten...
Oh nee? Ga je laatste posts na, als je ook maar één post van je eigen vind waar geen taal of typfouten in staan dan is dat een hoog uitgezonderd geval.
Ik geloof jou en Telefoon voor geen flikker omdat jullie gewoon het tegendeel bewijzen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jadi zei:
Telefoon zei:
mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
Klik om te vergroten...
No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...
Klik om te vergroten...

voor IQ tests gaan de vragen nie altijd over teksten
ook over coordinatiegevoel, volgorde van gebeurtinissen, logica allemaal dingen waar ge zelf nie moet voor kunnen lezen dusja Telefoon kan altijd zo hoog scoren zelf met zn dyslectie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ok, dat klopt. Maar ook gewoon zijn manier van posten... het niveau.
Ik kan ook roepen dat ik een IQ van 150 heb terwijl dat niet zo is.

Edit:
Volgens mij ben ik echt niet de enigene die Telefoon ongeloofwaardig noemt, met zijn rare topics en overdreven vele posts, volgens mij is het gewoon een of andere grapjurk die eens even flink ruig probeert te wezen, dan kun je hier maar beter wegblijven :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
heb de gram hier voor me liggen :) :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jadi zei:
Ok, dat klopt. Maar ook gewoon zijn manier van posten... het niveau.
Ik kan ook roepen dat ik een IQ van 150 heb terwijl dat niet zo is.

Edit:
Volgens mij ben ik echt niet de enigene die Telefoon ongeloofwaardig noemt, met zijn rare topics en overdreven vele posts, volgens mij is het gewoon een of andere grapjurk die eens even flink ruig probeert te wezen, dan kun je hier maar beter wegblijven :wave:
Klik om te vergroten...

njah dat kan :)
maja soit ik supporter altijd voor ijverige forumleden :)
ps: mijn IQ = 120 had ongeveer 42/60 vragen correct
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Telefoon zei:
heb de gram hier voor me liggen :) :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En hoe was het? Je hebt het toch zeker wel direct in je bloedbaan gespoten voor meer effect he? :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goanaut zei:
Telefoon zei:
heb de gram hier voor me liggen :) :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En hoe was het? Je hebt het toch zeker wel direct in je bloedbaan gespoten voor meer effect he? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
Goanaut zei:
Telefoon zei:
heb de gram hier voor me liggen :) :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En hoe was het? Je hebt het toch zeker wel direct in je bloedbaan gespoten voor meer effect he? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

en toen was het stil :tongueout: :stoned: :hearteyes: :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Telefoon zei:
om zoals gewoonlijk de bruinige kristallen eerst te Crushen
dan in een Beetje water te gooien. en op drinken.
Klik om te vergroten...

hmm, goeie kwaliteit wel, bruinige mdma... :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
zie, van 6.7 gram ga je dood, coma bestaat iig ook nog he, overdrijf maar niet :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
capsules ? .... ik heb het niet in capsules :P :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."