#1
me kaak zal weinig gaan doen. ik doe een bitje in XD knars plaat haha ![:grin:]()
goed voor me tanden :P
goed voor me tanden :P
Telefoon zei:dit zal vast en zeker weer eens zo'n fake account zijn, kán niet anders.
nee ik verkoop niet ik gebruik alleen dat word Gedoogd.. ( als niemand er last van heeft )
XTC / MDMA / Coke / Speed / GHB
Doe ik alleen

chill....
Telefoon zei:Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten
bron wikipedia
1 gram moet ik dus aan kunnen![]()
200466 zei:Telefoon zei:Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten
bron wikipedia
1 gram moet ik dus aan kunnen![]()
Er was eens een Amsterdamse advocaat....
Need I say more????
".Robdebob zei:Onbegrijpelijk. Ik heb ergens gelezen dat er vrijwel nog nooit iemand was doodgegaan aan een overdosis MDMA... Er waren echter wel mensen die het combineerden met andere middelen, waardoor de kans op een overdosis wordt vergroot.
De LD50 in ratten (de dosis waarbij 50% van de proefdieren overlijdt) is 50 mg/kg. Een volwassen persoon van 85 kg zou dan 4250mg naar binnen moeten werken![]()
Spacecowboy zei:Ik heb dit topic n beetje vluchtig doorgelezen, maar heb je 't al gedaan Telefoon? 't Lijkt mij vrij stevig, 'n hele gram. Als ik 'n blauwe mitsu drop dan heb ik 't gevoel dat ik t al nauwelijks trek... en 1 gram, dat zijn omgerekend 4 tot 5 stevige knakkers, erg veel als je 't mij vraagt...
Hou er rekening mee dat van persoon tot persoon verschilt... En inderdaad, er was eens een amsterdamse advocaat (overigens mooi hoe de pers 't vertaalt in de media. In feite liep zij gewoon kutvaag door 't huis, en lag hij met z'n ogen in zn hoofd oerend hard te gaan in de badkuip :P )
Persoonlijk hou ik er niet zo van om zo op het randje te experimenteren, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Als het goed is heb ik binnenkort ook kristallen, en ik wou beginnen met 200mg de eerste keer. Gewoon om eens even te kijken hoe ik dat trek :P
Ik ben benieuwd volgende weekJapi-10 zei:Het is idd veel.
Ik had een keer 720 mg en had helaas geen hallicunaties.
Ik kon niet meer praten,alleen af en toe een woordje zeggen.
En me ogen draaiden de hele tijd weg en me kaken klapperde de hele tijd.
Was trouwens me beste keer ooit nog nooit zo lekker gevoeld ..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."