Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1gram MDMA kristallen

1gram MDMA kristallen

169 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
me kaak zal weinig gaan doen. ik doe een bitje in XD knars plaat haha :grin:

goed voor me tanden :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij gaat jou kaak dan hard klapperen.
Ik had het ook toen ik rond de 700 zat.

Ik had geen hallicinaties maar dat komt ook omdat ik het TOEN in die tijd veel deed.

1Gram word denken ook al moeilijker.
Ik zat de hele tijd naar me mp3 te zoeken,terwijl ie gewoon in me oren zat.

Laat even horen hoe het was ..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telefoon zei:
dit zal vast en zeker weer eens zo'n fake account zijn, kán niet anders.
Klik om te vergroten...

nee ik verkoop niet ik gebruik alleen dat word Gedoogd.. ( als niemand er last van heeft )

XTC / MDMA / Coke / Speed / GHB
Doe ik alleen
Klik om te vergroten...

:confused: XTC gebruik is EIGENLIJK legaal, maar omdat je het eerst (al is het maar even) moet bezitten om het te kunnen gebruiken ben je al illegaal bezig, en bezit wordt niet gedoogd maar is gewoon verboden. Om over speed en coke maar niet te beginnen..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
het bezitten is Illigaal maar in kleine hoeveel heden word er een oogje toe geknepen.

net als bij wiet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klopt, maar van een 'gedoogbeleid' zo erg als bij wiet kun je toch niet echt spreken lijkt me. Op feesten wordt een beetje xtc wel gedoogd (ook niet altijd), maar op straat niet neem ik aan?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
op feesten niet. ivm met gevaar voor overhitting

thuis gebruik word gedoogd
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gebruikershoeveelheden worden gedoogd.

Maar telefoon een gram tegelijk is echt heel erg slecht voor je hersens vriend. Ik raad het je echt ten zeerste af.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, is inderdaad slecht voor je hersens en het lijkt me ook gewoon niet fijn in zo'n grote hoeveelheid :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
volgens mij zijn zijn hersens zowieso al niet meer veel :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
leuk dat sarcasme zommers :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
maar je moet eerst alcohol drinken voor je mdma doet dan is het veel mooier echt ik heb het nu :xtc: chill....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, fijn, lekker veel alcohol.. dan ben je helemaal uitgedroogd en naar de klote aan het eind van de avond :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Telefoon zei:
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten

bron wikipedia


1 gram moet ik dus aan kunnen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Er was eens een Amsterdamse advocaat....

Need I say more????
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
200466 zei:
Telefoon zei:
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten

bron wikipedia


1 gram moet ik dus aan kunnen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Er was eens een Amsterdamse advocaat....

Need I say more????
Klik om te vergroten...

Alle persberichten die ik daar over heb gelezen waren incorrecte rubbish.., zogenaamd gedood door "pure MDMA pillen :xtc: ".
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jep.
1 tje wat eerder daarna 5 tegelijk
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Onbegrijpelijk. Ik heb ergens gelezen dat er vrijwel nog nooit iemand was doodgegaan aan een overdosis MDMA... Er waren echter wel mensen die het combineerden met andere middelen, waardoor de kans op een overdosis wordt vergroot.
De LD50 in ratten (de dosis waarbij 50% van de proefdieren overlijdt) is 50 mg/kg. Een volwassen persoon van 85 kg zou dan 4250mg naar binnen moeten werken :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Robdebob zei:
Onbegrijpelijk. Ik heb ergens gelezen dat er vrijwel nog nooit iemand was doodgegaan aan een overdosis MDMA... Er waren echter wel mensen die het combineerden met andere middelen, waardoor de kans op een overdosis wordt vergroot.
De LD50 in ratten (de dosis waarbij 50% van de proefdieren overlijdt) is 50 mg/kg. Een volwassen persoon van 85 kg zou dan 4250mg naar binnen moeten werken :openmouth:
Klik om te vergroten...

67 volgens mij. dus 6.7 gram ongeveer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb dit topic n beetje vluchtig doorgelezen, maar heb je 't al gedaan Telefoon? 't Lijkt mij vrij stevig, 'n hele gram. Als ik 'n blauwe mitsu drop dan heb ik 't gevoel dat ik t al nauwelijks trek... en 1 gram, dat zijn omgerekend 4 tot 5 stevige knakkers, erg veel als je 't mij vraagt...

Hou er rekening mee dat van persoon tot persoon verschilt... En inderdaad, er was eens een amsterdamse advocaat (overigens mooi hoe de pers 't vertaalt in de media. In feite liep zij gewoon kutvaag door 't huis, en lag hij met z'n ogen in zn hoofd oerend hard te gaan in de badkuip :P )

Persoonlijk hou ik er niet zo van om zo op het randje te experimenteren, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Als het goed is heb ik binnenkort ook kristallen, en ik wou beginnen met 200mg de eerste keer. Gewoon om eens even te kijken hoe ik dat trek :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spacecowboy zei:
Ik heb dit topic n beetje vluchtig doorgelezen, maar heb je 't al gedaan Telefoon? 't Lijkt mij vrij stevig, 'n hele gram. Als ik 'n blauwe mitsu drop dan heb ik 't gevoel dat ik t al nauwelijks trek... en 1 gram, dat zijn omgerekend 4 tot 5 stevige knakkers, erg veel als je 't mij vraagt...

Hou er rekening mee dat van persoon tot persoon verschilt... En inderdaad, er was eens een amsterdamse advocaat (overigens mooi hoe de pers 't vertaalt in de media. In feite liep zij gewoon kutvaag door 't huis, en lag hij met z'n ogen in zn hoofd oerend hard te gaan in de badkuip :P )

Persoonlijk hou ik er niet zo van om zo op het randje te experimenteren, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Als het goed is heb ik binnenkort ook kristallen, en ik wou beginnen met 200mg de eerste keer. Gewoon om eens even te kijken hoe ik dat trek :P
Klik om te vergroten...

hij heeft het al gedaan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Japi-10 zei:
Het is idd veel.
Ik had een keer 720 mg en had helaas geen hallicunaties.

Ik kon niet meer praten,alleen af en toe een woordje zeggen.
En me ogen draaiden de hele tijd weg en me kaken klapperde de hele tijd.

Was trouwens me beste keer ooit nog nooit zo lekker gevoeld ..
Klik om te vergroten...
Ik ben benieuwd volgende week :grin:

Als ik het dus zo lees is de impact beter te handlen dan bij bijvoorbeeld 4 pillen, of zie ik dat nou verkeerd? Naja, ik zie wel, begin gewoon wel met iets van 150 ofzo :P Zal toch wel een grote vage bende worden denk ik :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."