Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1gram MDMA kristallen

1gram MDMA kristallen

169 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
DarkScope zei:
even een vraag over kristallen, ik las net dat er in kristallen naast MDMA ook MDEA inzit bijvoorbeeld, maar het heet toch MDMA kristallen?

En als de kristallen bijvoorbeeld 80 % puur zijn wat betekent dat dan? betekent dat 80 % PURE MDMA of 80 % MDMA, maar die opzichzelf al niet puur is, en wat zit er voor de rest dan bij?
Klik om te vergroten...
your'e an idiot
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ohja bij mij waren het trouwens 6 pillen van 120 mg per stuk.
Geen kristallen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Japi-10 zei:
Ohja bij mij waren het trouwens 6 pillen van 120 mg per stuk.
Geen kristallen.
Klik om te vergroten...
in een keer geklapt?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanavond weer eens lekker aan de kristallen op Thrillogy!
Maar geen gekke hoeveelheden :)
200-250mg per capsule ong denk ik.
Zal me vast wel goed gaan voelen daarmee :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Japi-10 zei:
Jep.
1 tje wat eerder daarna 5 tegelijk
Klik om te vergroten...

Als ik een bommetje gooi van rond de 350 mg, dan heb ik al dat mijn ogen zo dichtvallen de hele tijd, hoe houd je ze in godsnaam open bij 720 mg? :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
DarkScope zei:
Japi-10 zei:
Jep.
1 tje wat eerder daarna 5 tegelijk
Klik om te vergroten...

Als ik een bommetje gooi van rond de 350 mg, dan heb ik al dat mijn ogen zo dichtvallen de hele tijd, hoe houd je ze in godsnaam open bij 720 mg? :openmouth:
Klik om te vergroten...

hehe dat vraag ik me ook af. Dan kan ik er echt niet bijblijven :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Had toen gewenning.
Enne was toen nog in het ziekenhuis beland.
Wel onnodig maarja van die dokter moest het.
Nog spuit met tegengif etc. / Infuus.
Maar ze geloofde het niet omdat ik oververhit binnen had moeten komen,als ik er 6 had.

Opzich wel chill,lekker bed + tv.
Toevallig net darten enzo wat ik volgde.
En de hele tijd op die knop drukken dat er zusterstjes langs komen en dan telkens om een glas sap vragen die ze komen brengen. :mrgreen: .
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het een beetje onzin om er een nieuw topic voor te openen dus vraag ik het hier maar even:

Aankomend weekend ga ik voor het eerst kristallen proberen en ik wil natuurlijk niet in een keer 1 gram nemen dus ik vraag me hoe ik het beste kan gaan doseren? Ik heb geen weegschaal die zo nauwkeurig is dus als iemand een andere oplossing heeft hoor ik het graag? :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet de MDMA in bijvoorbeeld 8 gelijke bultjes verdelen, 1000 mg gedeelt door 8 is 125 mg per bultje, zo kun je redelijk doseren, maar heel accuraat is 't natuurlijk niet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Miss J zei:
Ik vind het een beetje onzin om er een nieuw topic voor te openen dus vraag ik het hier maar even:

Aankomend weekend ga ik voor het eerst kristallen proberen en ik wil natuurlijk niet in een keer 1 gram nemen dus ik vraag me hoe ik het beste kan gaan doseren? Ik heb geen weegschaal die zo nauwkeurig is dus als iemand een andere oplossing heeft hoor ik het graag? :)
Klik om te vergroten...
Same here, ik heb alleen even n weegschaaltje geregeld wat tot 3 cijfers achter de komma gaat. Is wel even n investering, maar daar heb je echt wat aan. Voorkomt in ieder geval vervelende missers.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is het echt zo dat als je mdma kristallen snuift, dat de mdma achter je ogen kan kristalliseren? Of is dit gwn bullshit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spacecowboy zei:
Miss J zei:
Ik vind het een beetje onzin om er een nieuw topic voor te openen dus vraag ik het hier maar even:

Aankomend weekend ga ik voor het eerst kristallen proberen en ik wil natuurlijk niet in een keer 1 gram nemen dus ik vraag me hoe ik het beste kan gaan doseren? Ik heb geen weegschaal die zo nauwkeurig is dus als iemand een andere oplossing heeft hoor ik het graag? :)
Klik om te vergroten...
Same here, ik heb alleen even n weegschaaltje geregeld wat tot 3 cijfers achter de komma gaat. Is wel even n investering, maar daar heb je echt wat aan. Voorkomt in ieder geval vervelende missers.
Klik om te vergroten...

De cowboy heeft gelijk, dit komt altijd wel van pas en zorgt dat je geen domme fouten maakt (of je moet Stonie heten .... :P :wave:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
DarkScope zei:
Is het echt zo dat als je mdma kristallen snuift, dat de mdma achter je ogen kan kristalliseren? Of is dit gwn bullshit.
Klik om te vergroten...
Grootste gelul van de wereld. De werkzame stof wordt gewoon opgenomen door je neusslijmvlies. Overigens, ik vraag me af, als mdma snuiven net zo kut is als n pil snuiven, kan je t maar beter door je drinken douwen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spacecowboy zei:
DarkScope zei:
Is het echt zo dat als je mdma kristallen snuift, dat de mdma achter je ogen kan kristalliseren? Of is dit gwn bullshit.
Klik om te vergroten...
Grootste gelul van de wereld. De werkzame stof wordt gewoon opgenomen door je neusslijmvlies. Overigens, ik vraag me af, als mdma snuiven net zo kut is als n pil snuiven, kan je t maar beter door je drinken douwen...
Klik om te vergroten...

Mdma brand als een moederneuker, beter flikker je het in je drinken :) Heb ooit eens een compleet kristal gewoon doorgeslikt, dat werkt ook best met grote hoeveelheden. Of je ineens een gram weg wil werken is vervolgens de vraag :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ooit es een keer n pil gescrushd en gesnoven. Echt NOOIT meer. Ik wist niet hoe snel ik die zooi er uit moest krijgen :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ohja Spacecowboy, doe 'ns voorstellen :wave:

Bekende uit #cshop?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
DreamWeaver zei:
Ohja Spacecowboy, doe 'ns voorstellen :wave:

Bekende uit #cshop?
Klik om te vergroten...
Ah DD, jij hier, had 't niet eens gezien :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gisteren totaal iets geklapt van rond de 300mg. Was lekker scheef, maar ook weer niet zo dat ik nu niet normaal langs mn pc kan zitten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja man iemand die dit soort topics start kan je toch niet meer serieus nemen? Echt jammerlijk :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
er zijn genoeg mensen die dit doen .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."