#1
mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...Telefoon zei:mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
Oh nee? Ga je laatste posts na, als je ook maar één post van je eigen vind waar geen taal of typfouten in staan dan is dat een hoog uitgezonderd geval.mattskovic zei:compleet mee eens telefoontje![]()
(\\.../)
( 0.0)
( * )
("') ("')
en zo erg typpen wij toch ook weer niet![]()
Jadi zei:No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...Telefoon zei:mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.

Jadi zei:Ok, dat klopt. Maar ook gewoon zijn manier van posten... het niveau.
Ik kan ook roepen dat ik een IQ van 150 heb terwijl dat niet zo is.
Edit:
Volgens mij ben ik echt niet de enigene die Telefoon ongeloofwaardig noemt, met zijn rare topics en overdreven vele posts, volgens mij is het gewoon een of andere grapjurk die eens even flink ruig probeert te wezen, dan kun je hier maar beter wegblijven![]()
http://www.wistudat.net/site_popup.php?id=80Armani7 zei:FlipMeister zei:Je iq was eerst 20 punten hoger dan 137? Dan had je een IQ van 157is het maximum niet 150
?
het hoogste ooit gehaald is 298 schijnt![]()
royallicious zei:http://www.wistudat.net/site_popup.php?id=80Armani7 zei:FlipMeister zei:Je iq was eerst 20 punten hoger dan 137? Dan had je een IQ van 157is het maximum niet 150
?
het hoogste ooit gehaald is 298 schijnt![]()
250 tot 300 dus![]()

Uit onderzoek blijkt dat hersenschade al kan optreden wanneer iemand van 70 kilo 3 pillen van 70 miligram slikt binnen een tijdsbestek van 12 - 24 uur. Dat komt overeen met 3 milligram XTC per kilo lichaamsgewicht.
Schade aan hersenen kan ook optreden wanneer iemand van 70 kilo in een keer 140 mg XTC slikt.
MichaelMayhem zei:Uit onderzoek blijkt dat hersenschade al kan optreden wanneer iemand van 70 kilo 3 pillen van 70 miligram slikt binnen een tijdsbestek van 12 - 24 uur. Dat komt overeen met 3 milligram XTC per kilo lichaamsgewicht.
Schade aan hersenen kan ook optreden wanneer iemand van 70 kilo in een keer 140 mg XTC slikt.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."