Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1gram MDMA kristallen

1gram MDMA kristallen

169 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
compleet mee eens telefoontje :tongueout:
(\\.../)
( 0.0)
( * )
("') ("')

en zo erg typpen wij toch ook weer niet :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telefoon zei:
mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
Klik om te vergroten...
No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
mattskovic zei:
compleet mee eens telefoontje :tongueout:
(\\.../)
( 0.0)
( * )
("') ("')

en zo erg typpen wij toch ook weer niet :tongueout:
Klik om te vergroten...
Oh nee? Ga je laatste posts na, als je ook maar één post van je eigen vind waar geen taal of typfouten in staan dan is dat een hoog uitgezonderd geval.
Ik geloof jou en Telefoon voor geen flikker omdat jullie gewoon het tegendeel bewijzen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jadi zei:
Telefoon zei:
mijn dislectie laat mensen een ingeving krijgen dat ik een taal probleem heb omdat ik de meeste woorden niet goed kan spellen dus oversla. en om nu alles eerst in word of in google te gaan typen. daar ben ik te lui voor.
Klik om te vergroten...
No offence, hoor, maar van een persoon met een IQ van 137 kan ik dat echt niet geloven...
Klik om te vergroten...

voor IQ tests gaan de vragen nie altijd over teksten
ook over coordinatiegevoel, volgorde van gebeurtinissen, logica allemaal dingen waar ge zelf nie moet voor kunnen lezen dusja Telefoon kan altijd zo hoog scoren zelf met zn dyslectie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok, dat klopt. Maar ook gewoon zijn manier van posten... het niveau.
Ik kan ook roepen dat ik een IQ van 150 heb terwijl dat niet zo is.

Edit:
Volgens mij ben ik echt niet de enigene die Telefoon ongeloofwaardig noemt, met zijn rare topics en overdreven vele posts, volgens mij is het gewoon een of andere grapjurk die eens even flink ruig probeert te wezen, dan kun je hier maar beter wegblijven :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb de gram hier voor me liggen :) :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jadi zei:
Ok, dat klopt. Maar ook gewoon zijn manier van posten... het niveau.
Ik kan ook roepen dat ik een IQ van 150 heb terwijl dat niet zo is.

Edit:
Volgens mij ben ik echt niet de enigene die Telefoon ongeloofwaardig noemt, met zijn rare topics en overdreven vele posts, volgens mij is het gewoon een of andere grapjurk die eens even flink ruig probeert te wezen, dan kun je hier maar beter wegblijven :wave:
Klik om te vergroten...

njah dat kan :)
maja soit ik supporter altijd voor ijverige forumleden :)
ps: mijn IQ = 120 had ongeveer 42/60 vragen correct
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Daar geef ik je 100% gelijk in :P

Maar toch doe ik altijd volledig onderzoek naar een drug voor gebruik.
En daarom heb ik nog nooit boven de (wetenschappelijk bewezen) schadelijke grens gezeten met drugs.

Ik bedoel, het is maar hoe je het benaderd. Nietwaar? :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Armani7 zei:
FlipMeister zei:
Je iq was eerst 20 punten hoger dan 137? Dan had je een IQ van 157 :rolleyes: is het maximum niet 150 :confused: ?
Klik om te vergroten...

het hoogste ooit gehaald is 298 schijnt :)
Klik om te vergroten...
http://www.wistudat.net/site_popup.php?id=80
250 tot 300 dus :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
de mijne 148 (echte test niet zo'n internet testje :P )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
royallicious zei:
Armani7 zei:
FlipMeister zei:
Je iq was eerst 20 punten hoger dan 137? Dan had je een IQ van 157 :rolleyes: is het maximum niet 150 :confused: ?
Klik om te vergroten...

het hoogste ooit gehaald is 298 schijnt :)
Klik om te vergroten...
http://www.wistudat.net/site_popup.php?id=80
250 tot 300 dus :wink:
Klik om te vergroten...

ja maar dat is niet vastgelegd he :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
het mijne is 118 :sunglasses:

net getest! :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uit onderzoek blijkt dat hersenschade al kan optreden wanneer iemand van 70 kilo 3 pillen van 70 miligram slikt binnen een tijdsbestek van 12 - 24 uur. Dat komt overeen met 3 milligram XTC per kilo lichaamsgewicht.

Schade aan hersenen kan ook optreden wanneer iemand van 70 kilo in een keer 140 mg XTC slikt.
Klik om te vergroten...

Lol en de starter heeft geprobeert een gram te nemen? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
MichaelMayhem zei:
Uit onderzoek blijkt dat hersenschade al kan optreden wanneer iemand van 70 kilo 3 pillen van 70 miligram slikt binnen een tijdsbestek van 12 - 24 uur. Dat komt overeen met 3 milligram XTC per kilo lichaamsgewicht.

Schade aan hersenen kan ook optreden wanneer iemand van 70 kilo in een keer 140 mg XTC slikt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Duh, schade kan altijd optreden bij drugsgebruik :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kheb efe een vraagje,maar ik wist niet waar ik dit moest plaatsen

Ik heb een paar maand geleden MDMA genomen,via een vriend gekregen,hij zei dat het 1/3 van een gram was,in een bommetje. Nu 1/3 was volgens mij een beetje overdreven.

Op komend festival zou ik eigenlijk een keer lekker hard willen maar ik weet eigenlijk niet hoeveel ik precies zou moeten nemen,ik had gedacht aan 0.3-0.4 gram. Ikzelf weeg bijna 80 kg en ben rond een 1m75. Vorige keer was de MDMA al uitgewerkt rond 5 uur(buiten dat ik nog niet moe was). Over het algemeen kan ik door mijn gewicht meestal wat meer aan,zit ik met die hoeveelheid goed,of moet minder of meer nemen?

En ook al is die hoeveelheid te doen,is het dan ook niet te schadelijk,zowiezo zal het bij deze ene keer blijven en laat ik er 3 maanden minimum tussen.

En ook wou ik nog vragen of blowen het remt pf gewoon een extra stimulans is,want vorige keer heb ik niet geblowd maar nu zal ik zowiezo wiet meehebben en al me vrienden zullen blowen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
blowen verlengt het serotine gevoel. en 300mg is best veel dan hoor je voor de eerste keer hallucinaties te hebben en alles dus je had slechte MDMA of speed :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was gemist,zojuist achter gekomen dat het 1/3 van een halve gram was
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
das niet echt veel..

ik heb hier nog een gram kristallen liggen voor dit weekend :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
...

Jonge, ik vind gewoon dat je er lekker van moet genieten. Is super spul. Vanavond ga ik ook aan de mdma, en dan is het gewoon lekker dansen. Mag dan wel wappie zijn, maar me hersenen werken dan nog erg rationeel, en ik luister naar me lichaam. Dus waarschijnlijk kom ik vanavond wel aan de 6l water. Moet leuk blijven voor iedereen, en met water erbij, doe ik tenminste me best om niemand tot last te zijn.

Ook al weet ik niet hoeveel capsules je moet nemen om aan de 1 gram te komen. Dus daar heb ik geen mening over. Maar voor de rest enjoy it. Gebruikte iedereen maar af en toe eens wat, werd het een stuk gezellig op de wereld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."