Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1gram MDMA kristallen

1gram MDMA kristallen

169 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
huh heozo XD? ik ken geen andere dan bruine :P :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kheb efe een vraagje,maar ik wist niet waar ik dit moest plaatsen

Ik heb een paar maand geleden MDMA genomen,via een vriend gekregen,hij zei dat het 1/3 van een gram was,in een bommetje. Nu 1/3 was volgens mij een beetje overdreven.

Op komend festival zou ik eigenlijk een keer lekker hard willen maar ik weet eigenlijk niet hoeveel ik precies zou moeten nemen,ik had gedacht aan 0.3-0.4 gram. Ikzelf weeg bijna 80 kg en ben rond een 1m75. Vorige keer was de MDMA al uitgewerkt rond 5 uur(buiten dat ik nog niet moe was). Over het algemeen kan ik door mijn gewicht meestal wat meer aan,zit ik met die hoeveelheid goed,of moet minder of meer nemen?

En ook al is die hoeveelheid te doen,is het dan ook niet te schadelijk,zowiezo zal het bij deze ene keer blijven en laat ik er 3 maanden minimum tussen.

En ook wou ik nog vragen of blowen het remt pf gewoon een extra stimulans is,want vorige keer heb ik niet geblowd maar nu zal ik zowiezo wiet meehebben en al me vrienden zullen blowen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
blowen verlengt het serotine gevoel. en 300mg is best veel dan hoor je voor de eerste keer hallucinaties te hebben en alles dus je had slechte MDMA of speed :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was gemist,zojuist achter gekomen dat het 1/3 van een halve gram was
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
das niet echt veel..

ik heb hier nog een gram kristallen liggen voor dit weekend :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
...

Jonge, ik vind gewoon dat je er lekker van moet genieten. Is super spul. Vanavond ga ik ook aan de mdma, en dan is het gewoon lekker dansen. Mag dan wel wappie zijn, maar me hersenen werken dan nog erg rationeel, en ik luister naar me lichaam. Dus waarschijnlijk kom ik vanavond wel aan de 6l water. Moet leuk blijven voor iedereen, en met water erbij, doe ik tenminste me best om niemand tot last te zijn.

Ook al weet ik niet hoeveel capsules je moet nemen om aan de 1 gram te komen. Dus daar heb ik geen mening over. Maar voor de rest enjoy it. Gebruikte iedereen maar af en toe eens wat, werd het een stuk gezellig op de wereld.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA is super relaxed, maarja 1000mg in 1 keer.. ( ja op deze manier geschreven lijkt het helemaal veel ja :wink: ) dat is echt een beetje teveel van het goede denk ik.

Waarschijnlijk heb jij echt een MEGA tolerantie opgebouwd, en wil je graag je hersens fucken of zo?

Maarja geniet ervan zolang het duurt :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha nee :P dat was de 6ekeer fzo :P wilde kijken wat er gebeurde ik hou van grenzen zoeken
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
dunno niet laten testen ben er van out gegaan na 1 uur rondgersprongen .. kotsen => hallucinaties ==> out => wakker en weer rond springen :P :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als jij 1000 mg xtc kan gebruiken en het navertellen, dan ben ik bang dat je hele slechte troep hebt. :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Telefoon zei:
dunno niet laten testen ben er van out gegaan na 1 uur rondgersprongen .. kotsen => hallucinaties ==> out => wakker en weer rond springen :P :beer:
Klik om te vergroten...

Ik bedoel maar.. zo iets kan je uiteraard verwachten. :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
:rolleyes: :stoned: :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
:rolleyes: :stoned: :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Telefoon zei:
me IQ is idd al met 20 punten gedaald naar 137 sins mijn laaste IQ test van 3 maanden geleden :flushed: dus nog genoeg IQ over om te verpesten :grin:
Klik om te vergroten...

Pinguin slaan is geen iq-test.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is idd veel.
Ik had een keer 720 mg en had helaas geen hallicunaties.

Ik kon niet meer praten,alleen af en toe een woordje zeggen.
En me ogen draaiden de hele tijd weg en me kaken klapperde de hele tijd.

Was trouwens me beste keer ooit nog nooit zo lekker gevoeld ..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
leuk dat sarcasme zommers :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
maar je moet eerst alcohol drinken voor je mdma doet dan is het veel mooier echt ik heb het nu :xtc: chill....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, fijn, lekker veel alcohol.. dan ben je helemaal uitgedroogd en naar de klote aan het eind van de avond :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Telefoon zei:
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten

bron wikipedia


1 gram moet ik dus aan kunnen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Er was eens een Amsterdamse advocaat....

Need I say more????
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
200466 zei:
Telefoon zei:
Voor zover bekend is het nog nooit voorgekomen dat iemand een overdosis MDMA heeft ingenomen. De letale dosis voor een muis is 97 milligram per kilogram lichaamsgewicht; aangenomen wordt dat het voor een mens ongeveer diezelfde waarde heeft. Een persoon van 70 kilogram zou dan dus 6,79 gram MDMA in moeten nemen, hetgeen in de praktijk ongeveer gelijk staat aan het innemen van 85 XTC-tabletten

bron wikipedia


1 gram moet ik dus aan kunnen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Er was eens een Amsterdamse advocaat....

Need I say more????
Klik om te vergroten...

Alle persberichten die ik daar over heb gelezen waren incorrecte rubbish.., zogenaamd gedood door "pure MDMA pillen :xtc: ".

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."