Genoeg pillen gedaan,moet nog even een keertje kristallen doen.
Toendertijd vaak genoeg voor me gelegen maar moest zo nodig pillen hebben altijd.
#3
Ik kreeg laatst een paar foto's onder ogen van echt mooie kristallen, ik zal ze hier plaatsen. Misschien heeft er nog iemand mooie foto's van die bergkristallen? Ze zijn in dit geval wat donker uitgevallen omdat het kunstlicht is, ze zijn lichtbruin bij zonlicht. En als je het verpoederd wordt het bijna wit poeder. Hoge zuiverheid en iets van 14 gr btw.
#4
is dat 14 gram joh ? het lijkt wel veel minder! ligt dit in een asbak ? of zo tupperware dekseltje?
#5
Gevaarlijk!
als ik het in huis heb dan.. mjammm
#6
Ik kan de hoeveelheid ook niet zo goed inschatten.. Mischien volgende keer een aansteker oid ernaast leggen voor de schaal.
Verder: van dit soort plaatjes krijg ik alleen maar meer zin in de kerstvakantie
#7
Gave foto!
#8
"Oh kind, wat heerlijk, kandijsuiker bij de koffie. Je bent een schat"
#9
Ik krijg er honger van
#10
Enesteene zei:
"Oh kind, wat heerlijk, kandijsuiker bij de koffie. Je bent een schat"
resolutie is laag... maar als je, je realiseert dat 't een 2euro muntstuk is dat er naast ligt
Zag m langs komen op dit forum, tijdje terug!
PROPS @ EVERIO (zijn post)
#12
#13
ongeveer 20 gram
#14
yummy yummy, dat ziet er nice uit!
#15
Oow wat lekker
#16
Kwijl
#17
jah ik kom uit belgie..lukt hier niet met die kl te wetten
#18
dan pak je de trein naar eindhoven huilert ....
#19
woon ik te ver van,maarehm morgen zelf testen is ook een optie.En dan laat ik wel weten hoe ie was.Van hoeveel % ie was kan ik dan wel niks zeggen.
#20
Woooow, gekke blok daar, had een keer dertig gram md maar dat was in blokjes van hoogstens 2cm doorsnede, dit is echt te tering groot...
Die kerel kent wel iemand
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.