Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmooie kristalfoto's?

mooie kristalfoto's?

64 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha...zeker wel mdma-lollie's!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Genoeg pillen gedaan,moet nog even een keertje kristallen doen.
Toendertijd vaak genoeg voor me gelegen maar moest zo nodig pillen hebben altijd.
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kreeg laatst een paar foto's onder ogen van echt mooie kristallen, ik zal ze hier plaatsen. Misschien heeft er nog iemand mooie foto's van die bergkristallen? Ze zijn in dit geval wat donker uitgevallen omdat het kunstlicht is, ze zijn lichtbruin bij zonlicht. En als je het verpoederd wordt het bijna wit poeder. Hoge zuiverheid en iets van 14 gr btw.
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
is dat 14 gram joh ? het lijkt wel veel minder! ligt dit in een asbak ? of zo tupperware dekseltje?
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gevaarlijk!










als ik het in huis heb dan.. mjammm :hearteyes:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan de hoeveelheid ook niet zo goed inschatten.. Mischien volgende keer een aansteker oid ernaast leggen voor de schaal.

Verder: van dit soort plaatjes krijg ik alleen maar meer zin in de kerstvakantie :hearteyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gave foto! :grin:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#8
"Oh kind, wat heerlijk, kandijsuiker bij de koffie. Je bent een schat"

m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik krijg er honger van :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Enesteene zei:
"Oh kind, wat heerlijk, kandijsuiker bij de koffie. Je bent een schat"

Klik om te vergroten...
Geniaal! :beer:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#11



resolutie is laag... maar als je, je realiseert dat 't een 2euro muntstuk is dat er naast ligt :hearteyes:

Zag m langs komen op dit forum, tijdje terug!

PROPS @ EVERIO (zijn post)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12


S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13


ongeveer 20 gram
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
yummy yummy, dat ziet er nice uit!

:hearteyes:

:hearteyes:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oow wat lekker :openmouth:
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#16
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Kwijl :xtc:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
jah ik kom uit belgie..lukt hier niet met die kl :flushed: te wetten
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
dan pak je de trein naar eindhoven huilert ....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
woon ik te ver van,maarehm morgen zelf testen is ook een optie.En dan laat ik wel weten hoe ie was.Van hoeveel % ie was kan ik dan wel niks zeggen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Woooow, gekke blok daar, had een keer dertig gram md maar dat was in blokjes van hoogstens 2cm doorsnede, dit is echt te tering groot...
Die kerel kent wel iemand :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."