Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmooie kristalfoto's?

mooie kristalfoto's?

64 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die heb ik ook nog wel thuis liggen ergens :beer:

Had ik het nou goed of nie? :?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Genoeg pillen gedaan,moet nog even een keertje kristallen doen.
Toendertijd vaak genoeg voor me gelegen maar moest zo nodig pillen hebben altijd.
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#3
oef oef.. hele weekend al zown droge bek, water loopt mij nu met liters tegelijk mn mond in.. bijna verleifdheids gevoel op die prachtige stukken pure mdma :hearteyes: .. oef oef oef.. wat zal ik gelukkig zijn als ik dat tot mijn beschikking had..
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#4
mooie foto's, spersize en sunshine! Verder niemand met xtc ballen? :wink:
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#5


14.9*10^14 gr
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#6
fuck man ziet er allemaal zo lekker uit :hearteyes: :wave:
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:


ongeveer 20 gram
Klik om te vergroten...

being creative





M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#8
LOL :P

Lekker ijverig aan het werk met een blok MDMA :hearteyes:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wave:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#10
jammer dat er weinig foto's van kristallen zijn, de ratio creatief met kurk t.o.v. echte foto's is zoek...
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lektroluv zei:



resolutie is laag... maar als je, je realiseert dat 't een 2euro muntstuk is dat er naast ligt :hearteyes:

Zag m langs komen op dit forum, tijdje terug!

PROPS @ EVERIO (zijn post)
Klik om te vergroten...

haha oehhh :grin: dit was trouwens 40gram!!!... wel vermalen dus... zat wel nog leuke kristallen bij hoor :grin:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is een close-uppie vragen nog mogelijk?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
m'n kristallen zijn nu op, als ik nieuwe krijg zal ik wel weer een foto maken :)
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#14
momenteel niet :(

is er niet meer

als het er weer is komen er zeker weer foto's :) en dan met high resolution camera

heb wel meerdere foto's nog bedenk ik me net:







sorry, meer heb ik niet...
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#15
mogelijk krijg ik nog wat verse foto's binnen, dan post ik ze hier.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kzou wel zo een brok willen hebben , op een stokje steken en af en toe met mijn tong eens over strijken . Moet wel iets hebben...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
jah ik kom uit belgie..lukt hier niet met die kl :flushed: te wetten
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
dan pak je de trein naar eindhoven huilert ....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
woon ik te ver van,maarehm morgen zelf testen is ook een optie.En dan laat ik wel weten hoe ie was.Van hoeveel % ie was kan ik dan wel niks zeggen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Woooow, gekke blok daar, had een keer dertig gram md maar dat was in blokjes van hoogstens 2cm doorsnede, dit is echt te tering groot...
Die kerel kent wel iemand :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."