#1
Ik geloofde het niet anders had ik ze wel gekocht.
Maar het zijn ''de legendarische'' pillen ik dacht dat er wel iets meer in ging zitten.
Maar het zijn ''de legendarische'' pillen ik dacht dat er wel iets meer in ging zitten.
Everio zei:naja gelukkig wisten we wel zeker en hebben hem even flink cola gegeven (veeeel suiker)
zommes zei:Dit is volgens mij een topic om je MDMA-collectie te laten zien, geen deal- en share-the-feel gebeuren dus.
Everio zei:naja gelukkig wisten we wel zeker en hebben hem even flink cola gegeven (veeeel suiker)
Cola geven aan zo iemand is ontzettend achterlijk. Dat het daarna weer beter met hem ging is waarschijnlijk resultaat van placebo effect. Cola dehydrateert als de pest, net zoals mdma/xtc, als mensen iets NIET moeten hebben bij een drug die uitdroogt is het wel cola. Bovendien verzuurt je maag gigantisch wat kan resulteren in kotsen.
Geef water, desnoods met suiker als je daar verslaafd aan bent of isotone sportdrank. COLA DUS NIET.
Everio zei:zommes zei:Dit is volgens mij een topic om je MDMA-collectie te laten zien, geen deal- en share-the-feel gebeuren dus.
Everio zei:naja gelukkig wisten we wel zeker en hebben hem even flink cola gegeven (veeeel suiker)
Cola geven aan zo iemand is ontzettend achterlijk. Dat het daarna weer beter met hem ging is waarschijnlijk resultaat van placebo effect. Cola dehydrateert als de pest, net zoals mdma/xtc, als mensen iets NIET moeten hebben bij een drug die uitdroogt is het wel cola. Bovendien verzuurt je maag gigantisch wat kan resulteren in kotsen.
Geef water, desnoods met suiker als je daar verslaafd aan bent of isotone sportdrank. COLA DUS NIET.
en red bull? zit super veel suiker in... (stel je bent op een feest) maja het geeft je ook energie dus dat lijkt me dubbelzinnig....
iemand?
Telefoon zei:water![]()

Telefoon zei:de groene![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."