Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsShow me your rocks .....

Show me your rocks .....

131 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
kan iemand mij iets voor eens en altijd uitleggen ??


MDMA is als eindproduct altijd een harde bonk steen, die vermaal je en dan vul de de pillen machine et voila daar zij ze dan de XTC pillen.

Corrigeer me aub als ik het niet goed heb ...

MDMA komt ALTIJD in deze vorm uit de bakkerij, poeder MDMA is een stadium later. Poeder is gemalen MDMA cristallen toch ?

Het werkzame bestanddeel MDMA in een pil is dit poeder ...

Toch ?

Mahonie Tamponie El Stonie Cahonie
Klik om te vergroten...
Zo ver ik weet komt MDMA uti de reactor in 1 grote steen/brokken
Dit wordt verpoederd tot een fijne poeder die dan weer gemixt wordt met bindmiddel en kleurstof en een coating rond de pil als hij gedrukt wordt .
correct me if im wrong :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
Nick je negeert me buddy talk to me ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Nee je moest gewoon op je beurt wachten :hearteyes:

MDMA komt als olie uit de syntheze zetten maar het word samen met iets gemenkt om er kristallen van te maken.
MDMA Synthesis dit word bevestigd op meerdere sites...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik stem mee ....

:hearteyes:


1 brok steen ...

ALTIJD

en met de pep ? komt daar dan pap uit ?

Iemand met een pephabbit ?

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
pep komt er inderdaad uit als pap :mrgreen: Ze hebben en keer het hele syntheze proces laten zien op Nederland 3 (bij een anti meth aflevering iets :P)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
kan iemand mij iets voor eens en altijd uitleggen ??


MDMA is als eindproduct altijd een harde bonk steen, die vermaal je en dan vul de de pillen machine et voila daar zij ze dan de XTC pillen.

Corrigeer me aub als ik het niet goed heb ...

MDMA komt ALTIJD in deze vorm uit de bakkerij, poeder MDMA is een stadium later. Poeder is gemalen MDMA cristallen toch ?

Het werkzame bestanddeel MDMA in een pil is dit poeder ...

Toch ?

Mahonie Tamponie El Stonie Cahonie
Klik om te vergroten...

Nick de Neger heeft gelijk. Eerst is het vloeibaar, zelfs vluchtig. Door toevoeging van zouten wordt het vast. Vandaar ook het maximale percentage van 85%. Dat de kristallen soms bruin zijn komt door, jawel, de niet goed gesynthetiseerd mdma. MDP2P resten blijven achter en die zijn geel/bruin
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
blauwe dollars met een streep door de S

zonder breuklijn en bolle onderkant\\

ze zien er gloednieuw uit

en zo te lezen op pillreports heb ik iets moois in huis gehaald c.a 130mg en zonder andere toevoegingen dus alleen mdma volgens pillreports dan
geb er bet ééntje op en nog twee over ga er denk entje laten testen als die ene goed inslaat anders gooi ik ze weg

iemand ervaring met deze blauwe dollars

ik weet uiterlijk zegt niks geen pil ius het zelfd maar toch wil weten dus naar andere hun ervaringen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
laat hem gratis testen bij een testcentrum bij je in de buurt :wink: dan weet je precies wat wat is...
ik ken ze iig niet en nog nooit van gehoord...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
vogel zei:
blauwe dollars met een streep door de S

zonder breuklijn en bolle onderkant\\

ze zien er gloednieuw uit

en zo te lezen op pillreports heb ik iets moois in huis gehaald c.a 130mg en zonder andere toevoegingen dus alleen mdma volgens pillreports dan
geb er bet ééntje op en nog twee over ga er denk entje laten testen als die ene goed inslaat anders gooi ik ze weg

iemand ervaring met deze blauwe dollars

ik weet uiterlijk zegt niks geen pil ius het zelfd maar toch wil weten dus naar andere hun ervaringen
Klik om te vergroten...

Ik heb 4 weken terug 2 van die dingen tegelijk naar binnen gemieterd, ben nog nooit zo scheef geweest, dus mijn ervaring; positief.

Maar dat is uiteraerd geen garantie dat 't dezelfden zijn, maar de omschrijving voldoet bijna 100%.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Probeer die roze dollars maar eens dan met breuklijn :wink:, nog een streep erger. Hier in onze streek toch.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
zaagmans zei:
lysergine25 zei:
kan iemand mij iets voor eens en altijd uitleggen ??


MDMA is als eindproduct altijd een harde bonk steen, die vermaal je en dan vul de de pillen machine et voila daar zij ze dan de XTC pillen.

Corrigeer me aub als ik het niet goed heb ...

MDMA komt ALTIJD in deze vorm uit de bakkerij, poeder MDMA is een stadium later. Poeder is gemalen MDMA cristallen toch ?

Het werkzame bestanddeel MDMA in een pil is dit poeder ...

Toch ?

Mahonie Tamponie El Stonie Cahonie
Klik om te vergroten...

Nick de Neger heeft gelijk. Eerst is het vloeibaar, zelfs vluchtig. Door toevoeging van zouten wordt het vast. Vandaar ook het maximale percentage van 85%. Dat de kristallen soms bruin zijn komt door, jawel, de niet goed gesynthetiseerd mdma. MDP2P resten blijven achter en die zijn geel/bruin
Klik om te vergroten...

Uhm oke, wat is MDP2P dan als ik vragen mag? Mijn kristallen zijn een wiet poeder, glimende kristallen erin lijkt een beetje op sneeuw kristallen van iets verder af, en dan af en toe een klein bruin brokje erin ( de kristallen die ik hiervoor had waren helemaal van die zelfde bruine brokjes ), dat betekent dus dat er opzich weinig fout is gegaan met de synthese aangezien er maar weinig MDP2P is overgebleven?

Groet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
zaagmans zei:
lysergine25 zei:
kan iemand mij iets voor eens en altijd uitleggen ??


MDMA is als eindproduct altijd een harde bonk steen, die vermaal je en dan vul de de pillen machine et voila daar zij ze dan de XTC pillen.

Corrigeer me aub als ik het niet goed heb ...

MDMA komt ALTIJD in deze vorm uit de bakkerij, poeder MDMA is een stadium later. Poeder is gemalen MDMA cristallen toch ?

Het werkzame bestanddeel MDMA in een pil is dit poeder ...

Toch ?

Mahonie Tamponie El Stonie Cahonie
Klik om te vergroten...

Nick de Neger heeft gelijk. Eerst is het vloeibaar, zelfs vluchtig. Door toevoeging van zouten wordt het vast. Vandaar ook het maximale percentage van 85%. Dat de kristallen soms bruin zijn komt door, jawel, de niet goed gesynthetiseerd mdma. MDP2P resten blijven achter en die zijn geel/bruin
Klik om te vergroten...

Uhm oke, wat is MDP2P dan als ik vragen mag? Mijn kristallen zijn een wiet poeder, glimende kristallen erin lijkt een beetje op sneeuw kristallen van iets verder af, en dan af en toe een klein bruin brokje erin ( de kristallen die ik hiervoor had waren helemaal van die zelfde bruine brokjes ), dat betekent dus dat er opzich weinig fout is gegaan met de synthese aangezien er maar weinig MDP2P is overgebleven?

Groet.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk. Je kunt overigens niet echt spreken van "misgaan" bij de synthese door de illegale produktie. Ze hebben vaak niet eens de equipment om het perfect te doen.

Ik schreef in een ander topic al:

MDP2P is een voorsynthesis van MDMA. De bruin kleur wijst op de aanwezigheid van 3,4 methyleendioxy-fenyl-2propanon ook wel bekend als MDP2P wat een voorsynthesis is van MDMA of MDA. Als de de tempratuur tijdens het destileren stijgt vormt zich mdp2p met de MDMA. Het kookpunt van MDP2P ligt iets hoger. MDMA is een bijna witte olie, MDP2P is goudkleurig (bruin). Als er MDP2P achterblijft heb je dus de wat bruine kleur in je kristallen.

Als jij dus witte kristallen hebt zit je goed.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
zaagmans zei:
DarkScope zei:
zaagmans zei:
[quote="

Als jij dus witte kristallen hebt zit je goed.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

wauzzie zeg die info wist ik niet
maar is dat spul wat dus bruine kleur heeft die MDP2P
is dat slecht voor je voel je daar nog wat van
?????????????????????
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
vogel zei:
zaagmans zei:
DarkScope zei:
zaagmans zei:
[quote="

Als jij dus witte kristallen hebt zit je goed.
Klik om te vergroten...

wauzzie zeg die info wist ik niet
maar is dat spul wat dus bruine kleur heeft die MDP2P
is dat slecht voor je voel je daar nog wat van
?????????????????????
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Nee hoor, slecht niet en je voelt er ook niets van. Je kunt de MDP2P met aceton eruit wassen, maar ik zou zoiets zelf nooit doen. Ik heb zelf trouwens altijd ook bruine kristallen en die doen het ook goed.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga maar gewoon een keer voor de 100ug zonder pep... lijkt me een veel beter idee dan die 400 :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
yakkus, mdma doet mij kokhalzen .....


:hearteyes:
S
Sgeleâ„¢Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar wat doe je precies dus met kristallen?

Je vinger in een zakje?
Of vermalen ?
Hoe werkt het precies?

als ik ze ooit nog te pakken krijg, ben ik al voorbereid :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit is volgens mij een topic om je MDMA-collectie te laten zien, geen deal- en share-the-feel gebeuren dus.

Everio zei:
naja gelukkig wisten we wel zeker en hebben hem even flink cola gegeven (veeeel suiker)
Klik om te vergroten...

Cola geven aan zo iemand is ontzettend achterlijk. Dat het daarna weer beter met hem ging is waarschijnlijk resultaat van placebo effect. Cola dehydrateert als de pest, net zoals mdma/xtc, als mensen iets NIET moeten hebben bij een drug die uitdroogt is het wel cola. Bovendien verzuurt je maag gigantisch wat kan resulteren in kotsen.

Geef water, desnoods met suiker als je daar verslaafd aan bent of isotone sportdrank. COLA DUS NIET.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een vitamine C bruistablet helpt toch ook? Zo'n ding van kruitvat 1000mg zeg maar. Dacht dat vitamine C net als bij speed helpt bij de afbraak.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#20
zommes zei:
Dit is volgens mij een topic om je MDMA-collectie te laten zien, geen deal- en share-the-feel gebeuren dus.

Everio zei:
naja gelukkig wisten we wel zeker en hebben hem even flink cola gegeven (veeeel suiker)
Klik om te vergroten...

Cola geven aan zo iemand is ontzettend achterlijk. Dat het daarna weer beter met hem ging is waarschijnlijk resultaat van placebo effect. Cola dehydrateert als de pest, net zoals mdma/xtc, als mensen iets NIET moeten hebben bij een drug die uitdroogt is het wel cola. Bovendien verzuurt je maag gigantisch wat kan resulteren in kotsen.

Geef water, desnoods met suiker als je daar verslaafd aan bent of isotone sportdrank. COLA DUS NIET.
Klik om te vergroten...

hmm wist ik niet :flushed: , net zoals ander mensen dus hier... anders had ik de reactie al eerder gekregen...

iig goed voor te weten :)

en red bull? zit super veel suiker in... (stel je bent op een feest) maja het geeft je ook energie dus dat lijkt me dubbelzinnig....


iemand?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."