#1
Klinkt wel verontrustend NexxtGen aangezien ik het al veel langer doe.
Tijd om te stoppen dus.
Tijd om te stoppen dus.
Haha wat een uitspraakFat Freddy's cat zei:ik heb eens 2 jaar aan een stuk elke week enkele pillen met een opdruk van Mickey Mouse op genomen, na 2 jaar begon ik een beetje op Mickey Mouse te lijken, toen ben ik maar gestopt!
NexxtGen zei:100% zeker schadelijk. Ik heb het 'slechts' 4 maanden lang elke week gebruikt (april tm augustus 2006 (!)) en ik heb nog steeds last van slechte concentratie en een sterk verminderd kortetermijngeheugen. Ook heb ik constant het gevoel alsof ik door een soort waas kijk waardoor ik een beetje het gevoel heb alsof ik in een droomwereld leef, alsof je bewust naar alles staart. Ook gaat tijd nu véél sneller voorbij, of ik nou iets stoms of iets leuks doe, het lijkt alsof de wereld aan me voorbij gaat.
htweeoo zei:Je hebt de gekste dromen ze lijken zo levensecht.
M
Dat moet wel kut zijn, niet veilig in je eigen slaap.citrobacter zei:htweeoo zei:Je hebt de gekste dromen ze lijken zo levensecht.
M
Tjah, ik heb van nature uit al héél vage dromen. tot mijn 17 heb ik zwaar geslaapwandelt iedere nacht en dat was nog pakken heavier dan een vieze nachtmerrie. Een keer op chirokamp werd ik wakker met bloed en pijn aan men knieen, ellebogen en handen. Bleek dat ik uit bed was gesprongen in men slaap met men knieen en armen naar onder gericht. OP dat moment niks van gevoeld en gewoon verder gaan slapen,...
... kan wonderen doen!Lake zei:Nee.. van meerdere keren xtc per week doen kan je niet dom worden.
Dit om de simpele reden dat je al dom bent als je zoiets doet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."