Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswekelijks xtc gebruik schadelijk?

wekelijks xtc gebruik schadelijk?

28 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt wel verontrustend NexxtGen aangezien ik het al veel langer doe.
Tijd om te stoppen dus.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
inderdaad, het serotonine evenwichtsniveau kan dan niet meer optijd herstellen waardoor je al snel ongevoelig word en in een depressie kan belanden
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fat Freddy's cat zei:
ik heb eens 2 jaar aan een stuk elke week enkele pillen met een opdruk van Mickey Mouse op genomen, na 2 jaar begon ik een beetje op Mickey Mouse te lijken, toen ben ik maar gestopt!
Klik om te vergroten...
Haha wat een uitspraak :grin:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#4
NexxtGen zei:
100% zeker schadelijk. Ik heb het 'slechts' 4 maanden lang elke week gebruikt (april tm augustus 2006 (!)) en ik heb nog steeds last van slechte concentratie en een sterk verminderd kortetermijngeheugen. Ook heb ik constant het gevoel alsof ik door een soort waas kijk waardoor ik een beetje het gevoel heb alsof ik in een droomwereld leef, alsof je bewust naar alles staart. Ook gaat tijd nu véél sneller voorbij, of ik nou iets stoms of iets leuks doe, het lijkt alsof de wereld aan me voorbij gaat.
Klik om te vergroten...

Dit heb ik ook een tijdje gehad.
Maar heeft niemand last van die rare dromen.

Als ik over de 10 tabletten binnenhad die dagen erna.
Je hebt de gekste dromen ze lijken zo levensecht.
Maar echt vreemd ik fiets elke dag naar school en ik was aan het dromen dat ik diezelfde weg aflegde en ik reed onder een auto opeens schoot ik wakker.
Ook nog dat ik mijn droom op de bus wacht en die bus rijdt door ik schiet wakker, maar de droom lijkt zo echt dat ik 10sec echt denk dat ik aan een bushalte sta.
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#5
htweeoo zei:
Je hebt de gekste dromen ze lijken zo levensecht.
M
Klik om te vergroten...

Tjah, ik heb van nature uit al héél vage dromen. tot mijn 17 heb ik zwaar geslaapwandelt iedere nacht en dat was nog pakken heavier dan een vieze nachtmerrie. Een keer op chirokamp werd ik wakker met bloed en pijn aan men knieen, ellebogen en handen. Bleek dat ik uit bed was gesprongen in men slaap met men knieen en armen naar onder gericht. OP dat moment niks van gevoeld en gewoon verder gaan slapen,...
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#6
citrobacter zei:
htweeoo zei:
Je hebt de gekste dromen ze lijken zo levensecht.
M
Klik om te vergroten...

Tjah, ik heb van nature uit al héél vage dromen. tot mijn 17 heb ik zwaar geslaapwandelt iedere nacht en dat was nog pakken heavier dan een vieze nachtmerrie. Een keer op chirokamp werd ik wakker met bloed en pijn aan men knieen, ellebogen en handen. Bleek dat ik uit bed was gesprongen in men slaap met men knieen en armen naar onder gericht. OP dat moment niks van gevoeld en gewoon verder gaan slapen,...
Klik om te vergroten...
Dat moet wel kut zijn, niet veilig in je eigen slaap.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan na 16 jaar bijna geen XTC meer slikken. Kost mij zoveel serotonine dat ik er een halve week depri van ben. Daarom slik ik nu ook nog maar 2x in een jaar als ik vakantie heb. Voor mij is de koek op.
o
oxidoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja , die schokjes heb ik ook wel eens ervaren, rare schokke nadat ik het eens te bond had gemaakt.. ehh

en staren.. ja dat heb ik de laatste tijd ook wel eens, bewaast beeld.. voor mij uit staren.. naar niks eigenlijk :confused: ...

ja om geen "afkick" ervan te hebben kan je best:

1. gewoon wat peuk roken :stoned: ... kan wonderen doen!
2. goed eten voordat je gaat slapen of terugkomt van het feesten.
3. genoeg drinken tijdens het feesten.. en indien mogelijk kleine dinge eten.
M
MarkissLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lake zei:
Nee.. van meerdere keren xtc per week doen kan je niet dom worden.

Dit om de simpele reden dat je al dom bent als je zoiets doet.
Klik om te vergroten...

Strike :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."