Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSluipende MDMA verslaving

Sluipende MDMA verslaving

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
c
camelLid
01-01-2024, 00:00
#1
aha, thanks.

ik heb geen idee hoeveel ik toen op heb, een paar keer "gelikt".
Het zegt me echt helemaal niks, haha :confused:
(was in goede handen, dus maakte me ook geen zorgen)

Ik zal je advies onthouden!

:)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
camel zei:
heb 2x XTC gebruikt en met oud en nieuw MDMA.
Dat vond ik echt zo vreselijk leuk (XTC trouwens ook) dat ik erg benieuwd ben naar de volgende keer.

:
Klik om te vergroten...

XTC is MDMA, dus het is precies hetzelfde wat je nam, met misschien een ietstjes andere werking, wanneer leert iedereen dit nou
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met mdma bedoelen veel mensen de kristallen, met xtc de pillen...
c
camelLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja, zoiets is me toen ook wel uitgelegd, maar zoals ik al zei: heb er niet zoveel verstand van. Denk dat ik onderscheid maak omdat het ene een pil was en het ander een poeder. :rolleyes:
c
camelLid
01-01-2024, 00:00
#5
[:[/quote]

XTC is MDMA, dus het is precies hetzelfde wat je nam, met misschien een ietstjes andere werking, wanneer leert iedereen dit nou[/quote]

streng jij, trouwens.... :wink:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geniet, maar slik met mate(n).
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
geox zei:
Nick de Neger zei:
Zelfdisipline :beer:
Klik om te vergroten...
H
Heb ik niet
Als ik slik en ik heb 1 gram mdma of 5 pillen of whatever , ik stop niet voor het op is.. En als ik dan iets zou overhebben zou ik het de volgende avond slikken..
Klik om te vergroten...

MAak je geen zorgen, ik was precies zoals jij. Op een gegeven moment worden de katers zo heftig klote en het gevoel wordt zoveel minder lekker dan eerst, da stop je vanzelf.
Klik om te vergroten...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
DarkScope zei:
geox zei:
Nick de Neger zei:
Zelfdisipline :beer:
Klik om te vergroten...
H
Heb ik niet
Als ik slik en ik heb 1 gram mdma of 5 pillen of whatever , ik stop niet voor het op is.. En als ik dan iets zou overhebben zou ik het de volgende avond slikken..
Klik om te vergroten...

Maak je geen zorgen, ik was precies zoals jij. Op een gegeven moment worden de katers zo heftig klote en het gevoel wordt zoveel minder lekker dan eerst, da stop je vanzelf.
Klik om te vergroten...

Om je nou hélemaal geen zorgen te gaan maken is natuurlijk onzin, je gebruik heb je in eigen hand, je ben voor jezelf verantwoordelijk!

ik herken het trouwens wel. Aan het begin gebruikte ik het erg veel en het leek toen moeilijk om een weekend eens een keer een pilletje te laten liggen.

Op den duur raak je door veel XTC gebruik wel gewoon écht vertiefd en word eht effect steeds minder. Uiteindelijk was het nog maar weinig interessant en nu doe ik het nog maar erg weinig :)

Dat doet niet af voor het feit dat er wel degelijk XTC-verslaafden zijn en dat je gewoon goed op jezelf moet passen en naar je lichaam en geest luisteren. (Netzoals bij alle andere drugs :wink:)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Delirium zei:
Op den duur raak je door veel XTC gebruik wel gewoon écht vertiefd en word eht effect steeds minder. Uiteindelijk was het nog maar weinig interessant en nu doe ik het nog maar erg weinig :)
Klik om te vergroten...

Amen!!

XTC misbruik wordt lichaamlijk behoorlijk afgestraft, naast het geestelijke gehang.
Op een goed moment ben de MDMA zo zat, dat je het zomaar een jaar niet neemt.

0ndertussen ben je dan wel LSD junk geworden maar dat geeft niet!!
Das gezond zegt mijn neef Albert.

Stonie
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja idd LSD is zeer gezond naar mij weten. albert hofman 102 jaar oud.
ik hoop dat het de oudste mens wordt ter wereld. want dan wordt LSD mss legaal :grin:
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog een goeie raad , vervang de XTC in geen geval door bijv. coke, want als je de X al niet goed kan handelen, dan gaat het met de echt verslavende drugs heel erg snel heel erg fout.
Ondergetekende spreekt helaas uit ervaring.. :(
Die drang naar xtc gaat meestal wel over, de kater weegt dan niet op tegen die paar uurtjes lol die je er nog van hebt.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Antondebeuker zei:
Nog een goeie raad , vervang de XTC in geen geval door bijv. coke, want als je de X al niet goed kan handelen, dan gaat het met de echt verslavende drugs heel erg snel heel erg fout.
Ondergetekende spreekt helaas uit ervaring.. :(
Die drang naar xtc gaat meestal wel over, de kater weegt dan niet op tegen die paar uurtjes lol die je er nog van hebt.
Klik om te vergroten...
Nee man, coke en speed blijf ik af. Vroeger alletwee gedaan, en altijd grote drang om de dag erna te gebruiken. Nu echt geen drugs voor mij voor een tijdje.. Allen nog wat wiet
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Probeer eens twee weken vol te houden niets te slikken. Elke keer als ik mdma doe denk ik de dag erna fuuuck i want more ! Toch hou ik het altijd drie maanden vol, de goesting verdwijnt hoe langer hoe meer. Dat is toch bij mij het geval :)
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb nooit echt een tijd gehad dat ik et TE vaak deed... wel een tijd dat voordat ik nuchter was weer aan het plannen was voor de volgende keer (2 weken erna)

dit is een tijdje van 3 maanden geweest... maar heb me nooit ECHT vertiefd gevoeld :P

nu laat ik het net zo goed gewoon liggen, alleen op extra vette party's (morgen awakenings, 23feb Lektroluv) voor de rest hou ik et bij 2cb af en toe (L) pils :grin:, lachgas, en paddo's af en toe...

1x per maand doe ik wel iets :P laatste tijd :) maar ook relatief "onschuldige" dingetjes...

toevallig 2 sterfgevallen binnen mn "vriendengroep" 2 jonge gasten, 1 zelfmoord, de ander met een ongeluk, beide waren net 21-22... ik geniet toch wel echt van mn leven nu

dit raad ik iedereen aan maar verstandig :grin:
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#15
geox zei:
Sommige mensen spreken van "Loss of the magic" als je het teveel doet. Ze zeggen ook dat ze jaren later zelfs niet meer het effect kunnen terugkrijgen. So don't fuck it up :)
Klik om te vergroten...

100% waar. Zaterdag voor het eerst in 3 jaar MDMA (kristallen) genomen. Ik voelde heel sterk de chemicalien door mijn lichaam stromen en de lichamelijke effecten daarvan. echter ik was me er zo van bewust dat het nep was. het voelde heel geforceerd en werd er totaal niet happy van, zoals ik dat in het begin wel werd. Ik vond het heel vreemd dat ik die effecten vroeger als prettig ervaarde.

Tis dus helemaal verneukt met die drug. Jammer want vroeger ging ik er zo zwaar van uit mijn plaat.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
geox zei:
Miss J zei:
geox zei:
Heb ik niet
Als ik slik en ik heb 1 gram mdma of 5 pillen of whatever , ik stop niet voor het op is.. En als ik dan iets zou overhebben zou ik het de volgende avond slikken..
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad klote, dat gebeurd mij ook elke keer. Je maakt jezelf wijs om niet teveel te nemen om het vervolgens wel te doen en dan spijt te hebben.

Ik heb het afgelopen half jaar sowieso om de twee weken gebruikt en ik merk de nadelen heel goed: Ik krijg HPPD verschijnselen en ik ben ontzettend vergeetachtig geworden.

Ik heb daarom nu (pas) door dat het te ver gaat en vanaf oud en nieuw besloten om het echt om de 3 maand te gaan doen en omdat ik de nadelen toch te erg vind worden ga ik dit zeker volhouden.

Als je niet genoeg zelfdiscipline hebt ga je waarschijnlijk ook net zover door tot dat de nadelen te groot worden maargoed, ik neem aan dat je wel gaat proberen om rustiger aan te doen dus succes... :)
Klik om te vergroten...
Ja zeker weten, ik heb het ook tegen mijn beste vriend beloofd. Ik wacht tot 22 april, dan is een goa. Het gaat zeker moeilijk worden.

Bedankt voor alle reacties!
Klik om te vergroten...

22 april? Goa? Waar?
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#17
geox zei:
Beste leden,

Telkens leg ik m'n eigen de drie maand regel weer op, maar bijna elke keer mislukt het wel, als een domme boer ga ik dan maar aan de MDMA. Het is niet zo dat ik zelf zou bellen om pillen of kristallen, maar dan heeft een maat er weer een paar liggen ( zoals gisteren ) en dan komt hij naar jou huis, en dan krijg ik die ongelooflijke drang om hoe dan ook die pillen te slikken. Ook als ik uitga en ik zie iemand met pupillen als een eurostuk rondlopen krijg ik ook weer meteen zin, en kan me juist nog weerhouden om te gaan vragen of die gast nog wat kan missen. Ik slik zeker niet elk weekend maar ik merk dat de tussenpauzes altijd korter en korter worden, het gevoel veranderd en de katers worden kutter. Terwijl ik vroeger helemaal geen kater kreeg.

Ik ben er wel zeker van dat iemand zich hier in herkent en ik zou graag weten wat jij er tegen doet...


Met vriendelijke groeten
Klik om te vergroten...

Ik heb het ook gehad. Eerst veel plezier en weinig last en die verhouding wordt steeds meer andersom. Ik ben gewoon gestopt. Dat was in het begin heel kut. Stappen was niet meer leuk, maar ik heb het volgehouden! Nu doe ik het nog 5x per jaar en dat is echt een beloning
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vroeger kon ik pauze's houden van echt MAANDEN. Zonder probleem, maar de laatste maanden... het is niet zozeer lichamelijk verslavend, maar tzit in de kop. Nu gebruik ik elk weekend wel, en dat kan oplopen tot 4 - 8 pillen per weekend..

Elke maandag, zeg ik dan weer bij mezelf: nu stop ik er mee, maar tegen dat het weekend is, komt het er toch weer van. waarom? omdat ik zo graag uitga, en xtc zo'n prachtig lekker super gevoel geeft terwijl je feest

Kzal er ooit wel eens mee stoppen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."