Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDikke pech!

Dikke pech!

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Vorige vrijdag was het weer zover! Na een half jaar geduldig afwachten gingen we nog eens knallen op de xtc. Het zou de 2de keer worden. We hadden hoge verwachtingen want die eerste keer was hemels!
Enkele weken geleden had ik witte mercedes pillen met breuklijn gekocht van een goeie vriend. En na wat rondvragen in de omgeving zouden het goede pillen moeten geweest zijn.
De avond zelf namen ik en m'n 3 beste maten de pil rond een uur of 1. Na een half uurtje voelden we niets. Na een uurtje nog steeds niet. Enkel m'n armen en benen voelden ontspannen aan en we waren wat losjes. We hadden ook grote pupillen maar het echt xtc-liefde-gevoel bleef uit.


Echt jammer, want we doen het al zo weinig, dus we hadden er echt zin in. Opzich dikke anticlimax dus! Gelukkig was de DJ een kei (The Hacker!) en had ik genoeg geld en wiet bij om het er nog een knaller van een avond van te maken.
M'n maat van wie ik die pillen had gekocht was die avond ook aanwezig op het feest. Hij had dezelfde soort pil geslikt en stond zo stijf als een huis en ging stevig uit zijn dak :hearteyes: .. Hij voelde zich er wel slecht bij dat we niks voelde en gaf ons geld terug. (Zo zouden alle dealers moeten zijn!! :grin: )

Nu is mijn vraag; kan het ermee temaken hebben dat de pillen 'vervallen' waren na enkele weken (6 ofzo) bij kamertemperatuur in mn schuif gelegen te hebben? Dat het mdma gehalte hierdoor verminderd is?

:wave:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, ik vond laatst nog een pil onder mijn bed van een aantal maanden geleden, en heb er flink van gespaced :grin:
XTC kan je vrij lang bewaren.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het lijkt me heel sterk dat het MDMA gehalte omlaag zou gaan, had je misschien nog een volle maag? Anders waren het gewoon slechte pillen denk ik, volgende keer gewoon laten testen zou ik zeggen :)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had wel erg laat gegeten. Kan er mss mee temaken hebben.
Ook voelde ik nog steeds 'iets' als ik om 7:30 thuis kwam.
Misschien is door m'n volle maag en darmen het effect gewoon uitgesmeert over meer dan 6 uur. Ach ja, who knows. Het zullen wel zwakke pillen geweest zijn.

Enneuh dat testen.. Ben Belg, en voor Belgen wordt er niet getest!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat het dan idd is wat je al zegt, beetje zwakke pillen en door de volle maag uitgesmeert over meerdere uren vandaar de lichte buzz. Wel jammer van dat testen! Volgende x gewoon pure MDMA regelen dan? :hearteyes: :wave:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je had er beter 2 ineens geknalt.. Of gewoon daarna nog eentje bijgestoken :)
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
lucifer in the sky zei:
ja idd als je van eentje nix voelt, kan het zijn dat je er aan gewend bent.
neem er intervolg gwn eentje meer of een halfje.
Klik om te vergroten...

Nee, dan zijn het kutpillen, 1 XTC pil is genoeg om het gewenste effect uit de pil te halen, meer nemen ga je alleen maar van trippen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja idd als je van eentje nix voelt, kan het zijn dat je er aan gewend bent.
neem er intervolg gwn eentje meer of een halfje.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#9
lucifer in the sky zei:
ja idd als je van eentje nix voelt, kan het zijn dat je er aan gewend bent.
neem er intervolg gwn eentje meer of een halfje.
Klik om te vergroten...

Het was m'n 2de keer, na 6 maanden niets. Dus toleratie lijkt me sterk :). En ja, de 2 pillen die overbleven heb ik weggegeven. Ik ben nogal een voorzichtig type als het op drugs aankomt.
Over een paar maanden (tss lang..) nog eens proberen. Idd met kristallen ofzo.
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#10
Skippy zei:
lucifer in the sky zei:
ja idd als je van eentje nix voelt, kan het zijn dat je er aan gewend bent.
neem er intervolg gwn eentje meer of een halfje.
Klik om te vergroten...

Nee, dan zijn het kutpillen, 1 XTC pil is genoeg om het gewenste effect uit de pil te halen, meer nemen ga je alleen maar van trippen.
Klik om te vergroten...

Idd van 1 pil komt bijna al je Serotonine al vrij van elke pil extra ga je eigenlijk alleen maar strak staan :P (mijn ervaring)
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
klopt ja
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
je moet er niet teveel van verwachten :wink:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
3 pintjes ofzo. Ik denk niet dat het veel met verwachtingen temaken had. Want ik kon objectief wel stellen dat ik niets voelde. Misschien was het gewoon een combinatie van zwakke pillen, veel gegeten, hoge verwachtingen en het geduldig afwachten wanneer het in zou slaan.
X
XpresLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat het zo een beetje is gelijk met alles... als je je verwachtingen te hoog stelt is het gene wat je gaat doen/voelen nooit fenomenaal.

Had je ook gedronken?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Varry zei:
zwakke pillen, veel gegeten, hoge verwachtingen en het geduldig afwachten wanneer het in zou slaan.
Klik om te vergroten...

ik denk dat je nu in de roos schiet
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Skippy zei:
lucifer in the sky zei:
ja idd als je van eentje nix voelt, kan het zijn dat je er aan gewend bent.
neem er intervolg gwn eentje meer of een halfje.
Klik om te vergroten...

Nee, dan zijn het kutpillen, 1 XTC pil is genoeg om het gewenste effect uit de pil te halen, meer nemen ga je alleen maar van trippen.
Klik om te vergroten...
Dat is niet gezegd dat je aan 1 pil meer als genoeg hebt, pillen varieren van mdma gehalte!
tot 20% van de in nederland geteste pillen bevatten géén tot 35 mg MDMA, met andere woorden zo goed als niks. Kan best geloven dat je hier niet van spaced. Bron:
http://www.drugs-test.nl/default18469.html
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Kan inderdaad helpen tegen de volle maag. Maar het lijkt mij wel een smerige bedoeling. Mdma smaakt wel ranzig. Brand dat niet waanzinnig in je neus?
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb een woord, snuiven..

Geen last van volle maag, directe inslag, keihard gaan..

twee nadelen:

kutsmaak, en je wilt graag pure mdma, anders blijft er allemaal bind shit in je neus hangen denk ik..
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan vreet ik liever nog een pil bij dan te gaan snuiven
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik sluit me bij skippy aan maar kan de terminologie hier altijd moeilijk op die manier plaatsen.. maar...

eh

verdomd, gewoon KUTPILLEN ja!


:smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."