#1
Ja nou niet aankomen met de vraag waarom ik dan Prozac gebruik huh?!
Want de Prozac gebruik ik al sinds 2001 en dat was het meest probate middel voor mij als Borderliner en heb het dus ook op voorschrift van de arts, en nee, ook geen vragen over Borderline... goegel dat maar.
Zo heel af en toe neem ik als het feest echt super is braaf een pilletje.
Maar sinds die tijd (Prozac is pas optimaal werkzaam na vijf weken iedere dag inname) is het gedaan met de inslaande xtc-snoepjes.
Vrienden van mij slaan na pakembeet een half uur al op tilt! Gaan lekker uit hun plaat, grote joekels in de kop, en lekker spacen...
Maar steevast sta ik met hetzelfde snoepje gewoon een beetje te balen. Het inslaande effect (wat ik echt altijd super vind) blijft weg. Pas na anderhalf uur, voel ik het pas hééél tergend langzaam opkomen, maar ook geen echte "joepie-wat-een-lol-stemming" erbij.
Om dan maar nummer twee in te gaan nemen... nope! Dat risico nam ik vroeger weliswaar veel te veel en veel te vaak wel. Maar ik ben inmiddels ook moeder van een kind geworden, dus als ik los ga is het op één en daarmee basta!
Maar ja, daar staat Roxy dan heel koelbloedig... en het maakt niet uit welke het zijn, aan mijn matties te zien, zijn ze altijd goed.
Nu weet ik dat het een serotonine kwestie is, en daarmee kunnen Prozac en xtc elkaar wel in dwars zitten. Ik heb gewoon heimwee naar die tijd dat de pil insloeg...
maar dat doen ze bij mij al heel lang niet meer. Het lijkt net alsof ik er als een ouwe graftak bij sta, en dat anderen dan denken van, ach die ouwe Roxy is gewoon gewend geraakt aan die shit
Vroegah gewoon teveel gebruikt.... GRRRRR!!! Niet aankomen met dat excuus!
Stoppen met Prozac is ook geen optie, maar wat dan wel? Wil ook weten of het idd zo is dat Prozac de xtc tegenwerkt/of verminderd laat werken. En of vloeibare mdma of mdma kristallen een veilige party optie zouden kunnen zijn. Ik troost me meestal met drie Tequila's want dat werkt wel volkomen en altijd goed... snap er niks van. Need advies hierover XTC vs Prozac, iemand?
Want de Prozac gebruik ik al sinds 2001 en dat was het meest probate middel voor mij als Borderliner en heb het dus ook op voorschrift van de arts, en nee, ook geen vragen over Borderline... goegel dat maar.
Zo heel af en toe neem ik als het feest echt super is braaf een pilletje.
Maar sinds die tijd (Prozac is pas optimaal werkzaam na vijf weken iedere dag inname) is het gedaan met de inslaande xtc-snoepjes.
Vrienden van mij slaan na pakembeet een half uur al op tilt! Gaan lekker uit hun plaat, grote joekels in de kop, en lekker spacen...
Maar steevast sta ik met hetzelfde snoepje gewoon een beetje te balen. Het inslaande effect (wat ik echt altijd super vind) blijft weg. Pas na anderhalf uur, voel ik het pas hééél tergend langzaam opkomen, maar ook geen echte "joepie-wat-een-lol-stemming" erbij.
Om dan maar nummer twee in te gaan nemen... nope! Dat risico nam ik vroeger weliswaar veel te veel en veel te vaak wel. Maar ik ben inmiddels ook moeder van een kind geworden, dus als ik los ga is het op één en daarmee basta!
Maar ja, daar staat Roxy dan heel koelbloedig... en het maakt niet uit welke het zijn, aan mijn matties te zien, zijn ze altijd goed.
Nu weet ik dat het een serotonine kwestie is, en daarmee kunnen Prozac en xtc elkaar wel in dwars zitten. Ik heb gewoon heimwee naar die tijd dat de pil insloeg...
Stoppen met Prozac is ook geen optie, maar wat dan wel? Wil ook weten of het idd zo is dat Prozac de xtc tegenwerkt/of verminderd laat werken. En of vloeibare mdma of mdma kristallen een veilige party optie zouden kunnen zijn. Ik troost me meestal met drie Tequila's want dat werkt wel volkomen en altijd goed... snap er niks van. Need advies hierover XTC vs Prozac, iemand?



