#1
jah dat is wel kut zooi.. ik denk dat ze dan een keer gewoon een dikke bad trip moet krijgen.. en weten dat het allemaal vet chemisch is .. of gewoon overtuige dat ze dood kan gaan
ik denk niet dat je het kan verandere door te zeggen: als je nog gebruikt, praat ik nooit meer tege je.. dat maakt het denk erger..
nja of als ze heb gebruikt, gewoon rot tege dr doen en boos zijn.. dan zal ze zich klote gaan voelen, vooral als ze heeft gesnoept.. als ze zo iets nu gaat mee maken gaat ze zeker wel stoppen.. succes!
ik denk niet dat je het kan verandere door te zeggen: als je nog gebruikt, praat ik nooit meer tege je.. dat maakt het denk erger..
nja of als ze heb gebruikt, gewoon rot tege dr doen en boos zijn.. dan zal ze zich klote gaan voelen, vooral als ze heeft gesnoept.. als ze zo iets nu gaat mee maken gaat ze zeker wel stoppen.. succes!
