Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies nodig!

Advies nodig!

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#1
je kan ook gewoon wat lichtere pillen nemen, die klappen wat minder hard in:)
V
Vlinder**Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Binnenkort weer naar een feestje waar ik weer xtc ga gebruiken, de vorige keer op een feestje was mijn eerste keer xtc (wel voorheen MDMAkristallen) Had daar toen eerst een halve gepakt van een blauwe kruis (ongeveer 137mg) ging goed, daarna weer een halve gepakt en ging toen veel te hard echt tegen het bad aan, dit keer wil ik dat graag proberen te verkomen omdat dat niet echt een relaxte ervaring was.. iemand tips was ik het beste kan doen, eventueel beginnen met een kwart en daarna kwart bij pakken..?

Alvast bedankt!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet bang zijn om bad te gaan. Gewoon genieten van de avond.
Weet je trouwens wel zeker dat het goede pillen waren? Bad gaan op xtc gebeurt niet vaak en is voor mij niet voor te stellen. Dwnz dat het niet kan natuurlijk.

Ik zou gewoon een halve nemen, je kent het gevoel nu een beetje. Niet proberen het gevoel tegen te gaan, dat lukt toch niet. Laat je gewoon gaan dan komt het wel goed denk ik.

En vergeet niet genoeg te drinken :wave:
Veel plezier.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja ik kan me het ook nauwelijks voorstellen BAD gaan op XTC.
maar niet per kwartjes pakken, dan voel je zeker niets.
pak gwn eerst een heel, dan kan je nog een halve of een hele bijnemen.
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een halve van 137mg of is dat de dosering van de hele pil?
V
Vlinder**Lid
01-01-2024, 00:00
#6
dat was hem van de hele pil :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een half pilletje is dan de dosering van een gemiddelde hele pil :)
Gewoon een halve nemen en je ziet wel of je het genoeg naar je zin hebt :mrgreen:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben ook wel is helemaal paranoid geworden van een halfe,,maar toen zat ik gewoon thuis een filmpje te kijken,,mischien was het omdat ik uit gekheid niet wist wat ik moest doen,
kreeg het benauwd zwete me de tyfus etc etc,,toen 10 minuten in mn blote buik buiten gestaan en toen werd ik weer rustig,,,
weekje later weer de zelfde pillen gebruikt (buiten) en het ging gewoon perfect en lekker,,
mischien licht het aan de locatie en tijd?
begin eerst met een kwart,,en later nog eens,,,als het dan allemaal goed verloopt kan je altijd nog meer nemen.
als je je kloten begint te voelen,,neem dan het zekere van het onzekere,,ga buiten staan,,neem wat frisse lucht en drink goed wat sap,,en stel jezelf gerust en raak niet in paniek :)

:wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
minamo zei:
je kan ook gewoon wat lichtere pillen nemen, die klappen wat minder hard in:)
Klik om te vergroten...

idd...of gewoon eerst halve nemen...en dan de andere halve door midden bijten :)
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lucifer in the sky zei:
ja ik kan me het ook nauwelijks voorstellen BAD gaan op XTC.
maar niet per kwartjes pakken, dan voel je zeker niets.
pak gwn eerst een heel, dan kan je nog een halve of een hele bijnemen.
Klik om te vergroten...
Het is m'n huisgenoot ook wel eens gebeurd hoor, had 1 pil van 125mg in z'n mik en werd er helemaal paranoïde van en alles.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vlinder** zei:
Binnenkort weer naar een feestje waar ik weer xtc ga gebruiken, de vorige keer op een feestje was mijn eerste keer xtc (wel voorheen MDMAkristallen) Had daar toen eerst een halve gepakt van een blauwe kruis (ongeveer 137mg) ging goed, daarna weer een halve gepakt en ging toen veel te hard echt tegen het bad aan, dit keer wil ik dat graag proberen te verkomen omdat dat niet echt een relaxte ervaring was.. iemand tips was ik het beste kan doen, eventueel beginnen met een kwart en daarna kwart bij pakken..?

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

je voelt en weet het zelf al he.. gewoon kalm aan doen ja :smoke:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je goede pillen hebt en het niet vaak hebt gedaan kan de inkick weleens hard zijn maar je kan nooit bad gaan van the x.. miss beetje paniek en dan ga je jezelf gek maken dat is het..

mijn advies bij zware inpokker: neem tijd voor jezelf, komgt alles goed..

ciao
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben met koninginnedag ook (bijna) aardig bad gegaan van 2 wijsvingertjes MDMA kristal :P

Kreeg het enorm warm, heel me overhemd was zeiknat en ik had het idee dat iedereen me aanstaarde, wat waarschijnlijk ook zo was :mrgreen: Maar toen kwam het vooral door de enorme drukte op die dag, ik kreeg het zo enorm warm dat ik een beetje in paniek raakte, dus beste oplossing was dat ik ff een half uurtje op een andere plek ben gaan chillen en daarna ging alles weer prima.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."