#1
je kan ook gewoon wat lichtere pillen nemen, die klappen wat minder hard in![:)]()


minamo zei:je kan ook gewoon wat lichtere pillen nemen, die klappen wat minder hard in![]()
Het is m'n huisgenoot ook wel eens gebeurd hoor, had 1 pil van 125mg in z'n mik en werd er helemaal paranoïde van en alles.lucifer in the sky zei:ja ik kan me het ook nauwelijks voorstellen BAD gaan op XTC.
maar niet per kwartjes pakken, dan voel je zeker niets.
pak gwn eerst een heel, dan kan je nog een halve of een hele bijnemen.
Vlinder** zei:Binnenkort weer naar een feestje waar ik weer xtc ga gebruiken, de vorige keer op een feestje was mijn eerste keer xtc (wel voorheen MDMAkristallen) Had daar toen eerst een halve gepakt van een blauwe kruis (ongeveer 137mg) ging goed, daarna weer een halve gepakt en ging toen veel te hard echt tegen het bad aan, dit keer wil ik dat graag proberen te verkomen omdat dat niet echt een relaxte ervaring was.. iemand tips was ik het beste kan doen, eventueel beginnen met een kwart en daarna kwart bij pakken..?
Alvast bedankt!

Maar toen kwam het vooral door de enorme drukte op die dag, ik kreeg het zo enorm warm dat ik een beetje in paniek raakte, dus beste oplossing was dat ik ff een half uurtje op een andere plek ben gaan chillen en daarna ging alles weer prima."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."