Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje (vergeten Door)

Vraagje (vergeten Door)

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
lijkt me wel als zn woonplaats zuid limburg is :wink:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo..,

Meestal als ik Xtc gebruik Ben ik de volgende dag meestal best veel van de dag kwijt, wat ik best wel jammer vind. want meestal gebeurde er toen alleen leuke dingen. :grin:

Heeft iemand dit ook en.., Weet iemand iets om het wel te onthouden :grin: ?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een memorecorder kopen en alles gelijk inspreken... of een videocamera meenemen en alles filmen! :mrgreen:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat minder xtc nemen?

Ik gebruik steeds een normale dosis van rond de 100mg en heb nog nooit zwarte gaten gehad.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Da's mdma, get used to it :mrgreen:.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Worstenjongen zei:
Heeft iemand dit ook en.., Weet iemand iets om het wel te onthouden :grin: ?
Klik om te vergroten...

minder nemen?...ik krijg het altijd als ik teveel heb gedaan
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmmm ik ben helemaal gek van vuurwerk en op o/n wil ik dus de hele 16 uur gaan maar als het een beetje begint te downen pak ik er weer 1 krijg ik dan ook 1 zwart gat? (ik weet da tik een beetje vroeg ben :flushed: )
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
02 juni heb je een report geschreven over je eerste keer xtc, ondertussen zijn er 11dagen verstreken en heb je het al over elke keer als ik xtc gebruikt heb. Kan me herinneren dat je rustig aan zou doen....

Correct me if i'm wrong, je bent 15, tegen de tijd dat je je hersenenv nodig gaat hebben ben je ze kwijt...

Take it easy boyke!!!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
02 juni heb je een report geschreven over je eerste keer xtc, ondertussen zijn er 11dagen verstreken en heb je het al over elke keer als ik xtc gebruikt heb. Kan me herinneren dat je rustig aan zou doen....

Correct me if i'm wrong, je bent 15, tegen de tijd dat je je hersenenv nodig gaat hebben ben je ze kwijt...

Take it easy boyke!!!
Klik om te vergroten...

Maar er staat toch niet dat men eerste keer die week was :flushed:

en ik doe wel rustig aan hoor ^^ ik stop zoiezo ff voor een tijdje...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan wordt je geheel onthouder zeker, ook al geen alcohol....
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 keer per 3 maand, 120 mg kristallen, pure mdma
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
02 juni heb je een report geschreven over je eerste keer xtc, ondertussen zijn er 11dagen verstreken en heb je het al over elke keer als ik xtc gebruikt heb. Kan me herinneren dat je rustig aan zou doen....

Correct me if i'm wrong, je bent 15, tegen de tijd dat je je hersenenv nodig gaat hebben ben je ze kwijt...

Take it easy boyke!!!
Klik om te vergroten...
Amen!
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Worstenjongen zei:
Hmmm ik ben helemaal gek van vuurwerk en op o/n wil ik dus de hele 16 uur gaan maar als het een beetje begint te downen pak ik er weer 1 krijg ik dan ook 1 zwart gat? (ik weet da tik een beetje vroeg ben :flushed: )
Klik om te vergroten...

kennen wij elkaar niet vw-liefhebber..

:wave:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
pretender zei:
Worstenjongen zei:
Hmmm ik ben helemaal gek van vuurwerk en op o/n wil ik dus de hele 16 uur gaan maar als het een beetje begint te downen pak ik er weer 1 krijg ik dan ook 1 zwart gat? (ik weet da tik een beetje vroeg ben :flushed: )
Klik om te vergroten...

kennen wij elkaar niet vw-liefhebber..

:wave:
Klik om te vergroten...


:openmouth: enne woon je ook in limburg dan?
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vergeet ook best veel, denk niet dat dr echt wat aan te doen is
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat was de vraag weeral? :grin:

Als je gaat mixen met drank wil dat ook wel eens voorkomen.
(niet uit eigen ervaring)
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#17
psychopsychedelic zei:
lijkt me wel als zn woonplaats zuid limburg is :wink:
Klik om te vergroten...


???.. ow en waar zie jij dat staat dan..?

truste
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
euhmm nee ik drink dan zoiezo geen alchohol anders val ik dalijk nog om met het schieten van mijn shells :P
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja dat was ik ff vergeten....ode aan boy-ke :openmouth:

maaruh,,, wat is een shell?.... dat noemen ze toch mortier..

alvast prettige kerstdagen en een gezond en verstandig 2009.. :beer:

matszz
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
pretender zei:
psychopsychedelic zei:
lijkt me wel als zn woonplaats zuid limburg is :wink:
Klik om te vergroten...


???.. ow en waar zie jij dat staat dan..?

truste
Klik om te vergroten...

hmmm,, ikke weer eens vaag or :wink: sorry inderdaad, je ziet het nergens :P keek perongeluk bij worstenjonge :wink: hehehe :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."