Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarvoor gebruik je vooral MDMA ?

Waarvoor gebruik je vooral MDMA ?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vooral het wappie gevoel denk ik, het gevoel zoals in het begin is toch niet meer te evenaren en dan maak je je alleen maar belachelelijk als je op een feest bent :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik voor allebei niet

als ik xtc of mdma pak is dat op een groot feest met harde electronische muziek. lekker springen en gek doen daar. vind niet echt dat ik het dan voor het love gevoel doe, of voor een wappie space.

Ik pas overigens wel de minimaal 3 maanden regel toe. Ook aaaaaabsoluut geen moeite mee
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik doe het voor allebei, alleen is het "echte" lovegevoel er wel een beetje uit aan het gaan, alhoewel ik delaatste tijd wel echt minimaal 1 1/2 maand ertussen houd zodat het een combinatie word. maar dat lovegevoel zoals bij de eerste keren krijg je helaas niet meer terug als je op regelmatige basis doorgaat, maar vind het allebei erg relaxt! :xtc: :smoke:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Merendeels om het wappie gevoel, al hoe wel het love gevoel ook geniaal is.
Laatste keer bijna helemaal geen love gevoel gehad alleen maar zo vaag als een bal, kan mischien ook komen door een geruime hoeveelheid sos en alcohol in me bloedbaan.
Na het roken van een lekker hasj jointje werd wel even iedereen lief en chill en had ik het gevoel of ik met iedereen kon opschieten maar dat was na enkele minuten alweer vervlogen, helaas.
:)
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#5
tog wel voor allebij.
normaal ben ik niet zo sociaal met mensen en hou ik me meestal op de achtergrond.,.
maar met wat mdma op vind ik het juist fijn om met mensen te praten etc. maak dan ook sneller contact met andere mensen,,en het is helemaal leuk,,als de gene met wie je bent,,ook wat op hebt zodat je een beetje op het zelfde niveua bent.
en het wappie gevoel vind ik altijd heerlijk op een één of andere party,,,vooral het gevoel dat je intenser word met de muziek en de licht effecten...en het lekkere weg dromen op een bepaald iets.
en pas de 3 maanden regel ook toe,,,ondanks ik wel is de neiging krijg om het alsnog naar binnen te werken :wink:
:wave:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#6
^
|-- Heeft gelijk echt heerlijk die pillen het geeft je gewoon een super gevoel en je bent meer sociaal en je hebt meer de ballen om iets te doen..
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ook voor het wappy gevoel hoor :grin:

3 maanden regel haal ik allang niet meer.. maakt mij ook niet uit.. ik heb het love gevoel echt bijna altijd :hearteyes:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#8
nu nog wel, domoor.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
allebij...het love gevoel is lekker maar goed wazig zijn is ook heerlijk zolang je je aan de maand(en) regel houd :grin:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
honingolie zei:
nu nog wel, domoor.
Klik om te vergroten...

hoezo jij kent mij toch niet jij weet niet hoevaak ik het gebruik hoeveel ik het gebruik?

ik heb nog steeds t lovegevoel en gebruik t al geruime tijd..
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wappie.

Love is leuk, maar ik word zot van al die mannen die aan me hangen. Ik ben liever wappie.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben wel eens benieuwd waarvoor jullie vooral MDMA gebruiken? MDMA heeft toch voornamelijk 2 effecten en dat is het wappie gevoel en het love-gevoel. Kan me verder ook niet voorstellen hoe het is om dat super lekkere love gevoel te hebben, maar niet wappie te zijn eigenlijk....Andersom natuurlijk wel, in mijn mdma-misbruik periode was ik altijd flink wappie maar toch echt zonder dat 'echte' love gevoel, een beetje heb je natuurlijk altijd, je voelt je sowieso altijd zeer goed onder invloed van mdma.

Nu moet natuurlijk wel duidelijk blijven wat het love-gevoel is, daarmee bedoel ik hier dus alleen de socialiteit en het houden van andere mensen. Met het wappie gevoel bedoel ik dan de rest van de space, dus de meer intense en veel betere muziek ( hoort miss ook bij love ) het eventueel hallucineren en gewoon het van de kaart zijn. Dat lichten en zo er een stuk mooier uitzien is ook maar de vraag waar dat eigenlijk bij hoort, door de serotonine en het love-gevoel zien voor je gevoel de lichten er miss veel mooier uit, maar het kan ook komen doordat je gewoon wappie bent ( miss een punt voor discussie )

Ik maak er even een polletje van, ben wel benieuwd naar waar men nu vooral mdma voor gebruikt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."