Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Help]

[Help]

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als het echte vrienden zijn lijkt het mij dat als ze er een probleem mee hebben dat jij dat hebt gedaan, ze er met jou over zouden praten of je er tenminste op aan te spreken. Ik zou me idd maar eens afvragen óf het dan wel echt vrienden zijn.
x
xbcxLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo :)

ik lees hier al een tijdje de forums maar nooit iets gepost :P

maar ik heb een probleem ik heb 2weken terug met iemand xtc genomen ik kende haar niet heel goed maar ik vond haar wel aardig. het was een super ervaring maar, mijn vrienden zijn er dus achter gekomen dat ik pillen heb geslikt. Nu zijn ze boos op mij en negeren mij wat moet ik doen :(
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
nieuwe vrienden zoeken? :rolleyes:
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou het bijna met de bovenstaande post eens zijn, vrienden die je negeren als je ruzie hebt? :confused:
Overigens heeft dit weinig met XTC te maken, meer met de relatie tussen jou en je vrienden.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
maiskorrel zei:
nieuwe vrienden zoeken? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
maiskorrel zei:
nieuwe vrienden zoeken? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Zo'n vrienden zou ik niet moeten hebben iig
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#7
waarschijnlijk kennen je vrienden de drug xtc niet en zijn ze bang voor de schade die het kan aanrichten of bang dat je er verslaafd aan zal raken. Gewoon eerlijk antwoord geven waarom je het hebt gedaan en dat je het niet vaker zult doen dan een paar keer per jaar (tenminste, neem aan dat je enigsinds het spul met verstand gebruikt en het niet naar binnen werkt alsof het smarties zijn)..

:wink: Succes er mee.. 'snap' de bezorgdheid van je vrienden wel, maar als ze er direct ruzie om gaan lopen maken dan werkt dat eerder averechts natuurlijk.. (dan weten ze zeker dat ze zo'n persoon zullen kwijt raken en met hun best bedoelde instelling al helemaal niks meer bereiken).


Gr.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je genegeerd wordt door je eigen vrienden lijkt het me niet dat ze echt bezorgd zijn om je.
Ik denk dat ze hem/haar als een junk beschouwen en hem/haar daarmee uit de groep willen stoten..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
sorry hoor maar hier zou ik zeker werk van maken!!,, als het egte vrienden zijn dan horen die jou te accepteren zoals jij bent, natuurlijk snap ik wel dat ze zoiets hebben van: ooooh harddrugs gevaarlijk junky je gaat er altijd kapot aan!!! geef ze een goeie uitleg, laat ze op het forum kijken, geef ze een goed beeld over de echte feiten en de voordelen ervan,, de nadelen word je in je leven al genoeg mee geconfronteerd, al vanaf dat je klein bent word er gezecht: drugs are bad!! waar gaat de mensheid tog naartoe vraag ik me af, maargoed, ga met ze praten en confronteer ze ermee dat als ze niet in staat zijn om vrienden te helpen in welke situatie dan ook, en als ze je niet willen accepteren zoals jij bent,, rot dan maar op zou ik zeggen!!,, maar verder is het geheel je eigen beslissing,, veel succes ermee!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Damn waarom worden drugs meteen altijd zo zwart gemaakt...
Het is een genotsmiddel niet een Moord middel ofzo... tenzij je teveel neemt natuurlijk :tongueout:

Maarja leg idd je vrienden uit wat de drug Xtc eigenlijk inhoud
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Man_in_the_Box zei:
Als het echte vrienden zijn lijkt het mij dat als ze er een probleem mee hebben dat jij dat hebt gedaan, ze er met jou over zouden praten of je er tenminste op aan te spreken. Ik zou me idd maar eens afvragen óf het dan wel echt vrienden zijn.
Klik om te vergroten...
+1
alsze er tegen zijn is het hun zaak maar moeten ze dan pissed zijn op mensen die het eens proberen?
mischien moeten ze het zelf eens proberen dan mogen ze praten
you can't judge what u haven't tried

datze het niet leuk vinden dit kanik nog begrijpen maar je negeren nee daar kanik niet bij.
asze je negeren daarom zijn het geen echte vrienden
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#12
mischien moeten ze het zelf eens proberen dan mogen ze praten
you can't judge what u haven't tried
Klik om te vergroten...

kijk compleet mee akkoord.het zijn geen echte vrienden als ze je daarvoor laten vallen.dat ze het zelf proberen(samen met jou) en ze zullen dadelijk anders praten,mss de dag nadien al hoe gek ze het niet vonden en dat jullie friends for life zijn. :wave:

hopelijk komt alles in orde :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."