Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZieke spirituele ervaring met XTC

Zieke spirituele ervaring met XTC

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zie het echt als een soort vaage visioen, mischien zat ik onder de pillen maar liever god zien terwijl ik onder de drugs zit dan wanneer ik nuchter ben :xtc: Het voelt gewoon zo echt aan dat je het echt ff niet vat en dan had ik de dagen erna nog last van flashbacks ook, gelukkig ben ik na 2 dagen weer aardig bijgekomen van de mitsu's en denk ik er eigelijk nooit meer zo aan, behalve alsik wel gebruik dan weet ik echt nooit meer wat ik kan verwachten, dat maakt het echt R-lxt, wel gevaarlijk dat je je rush graag zo vet mogelijk wil maken en dan gooi je er al zo 3 achterover als het er geen 4 zijn :smoke: wat stickies erbij, biertje tjah als je dat bijmekaar doet wordt je ook gewoon een raar persoon. Nog een leuke bijwerking, dat kokhalzen, 1 keer last van gehad, de eerste keer, was gelukkig wel meteen weer over :beer: . Moet er maar een tijdje van af blijven denk ik, ik ben op sich nog wel slim genoeg om te bedenken dat je gewoon aan het hallucineren MOET zijn, maar ondertussen maak je het alledrie gewoon mee alsof het daar maar ff gebeurt.
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb het zelfde gehad ook met brillen op iedereens hoofd enz...
maar het geene waar ik bang van werd is dat ik begon te hallucineren en stemmen begon te horen terwijl ik n tijdje was aand stoppen (stoppen niet gelukt)...
ik ga maar eens mijn drugs verhaal posten op dit forum ^^ mschien dat mensen daar ook eens wat van leren....
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
br1ins1: stemmen na het stoppen van xtc ???? zou best kunnen ... toen ik 14 was en veel blowde voor mijn leeftijd ( eigenlijk is elke joint dan al 1 te veel maar goed ) ging ik ook plotseling stoppen... gevolg was dat ik regelmatig op de raarste plekken stemmen hoorde ...

nu 5 jaar verder en 1 x een maand breek-out heb ik daar gelukkig geen last meer van ... het is best eng als je echt zeker weet dat je je naam roep vervolgens daar je je om en is er helemaal niets ... :openmouth: helemaal lelijk is dat als er dan 25 leerlingen je aan kijken :P ach ja skitzzz was een mooei tijd :grin:

en ff over boven natuurlijke dingen ... ik heb het bij xtc nog nooti gehad bij mij werd alles gewoon veel en veel mooier ( als ik het bewust mee maakte ) en was het pilletje TE hard ... dan werd ik altidj weg gezogen en kwam ik in een half wakker half slaap toestand en spacede ik de pan uit ...

MAAR!!!

bij truffels heb ik nu van de 3 x dat ik het gedaan heb 2 x hele leipe dingen mee gemaakt ... mensen echt door en door kennen terwijl je eigenlijk niet echt met ze omgaat ... dingen aanvullen van een ander enz enz ... en met je hoofd echt op een totaal andere plek zitten ... eenmaal weer terug kun je het niet na vertellen en 10 minuten later ben je het weer volkomen vergeten :P ... echt lachuh dat wel omdat je het gewoon op je af moet laten komen ...

maar wel weird ben benieuwd wat ik allemaal binnen krijg als je door een massa mensen heen loopt :P ( wetend dat je op een rustig mooi plekkied mot zitten )

greetzzz gtje
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Betekend dat je goede pillen hebt gehad,

Ik heb ook met vrienden zoveel gedeelde trips gehad waarbij we met een paar man precies hetzelfde zagen op hetzelfde moment, MDMA doet ze werk dan goed, dat noem ik nou lekker trippen op XTC :smoke:

opmerking: Aan harddrugs met je vriendin is niet goed, hoop dat je dat zelf inziet, ik ken heel wat stelletjes die het met ze 2en doen, maar geloof mij dat het dan moeilijker is om te stoppen als je er eenmaal goed aan zit, omdat je namelijk een emotionele band met je partner hebt en geestelijk erg verslaafd kan worden, zie het maar alsof je dan 2x moet stoppen :smoke:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja goede pillen waren het cker en je hebt gelijk dat ik het beter niet met m'n vriendin kan doen, hoewel het wel door haar komt dat ik eraan zit haha :beer: maar ik neem het haar niet echt kwalijk, ik ben juist blij dat ik het voor het eerst met haar heb gedaan, en we houden het echt wel speciaal hoor :smoke: . Iedereen is wel door iemand begonnen met die 'troep' :hearteyes: ik denk dat iedereen diegene op een manier toch wel dankbaar is :tearsofjoy: bedankt voor de leuke reacties trouwens hier heb ik echt veel aan :wink:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb wel eens gehad dat ik tijdens een trip denk dat we het zelfde ervaren. De andere personen ook in dat geval. Volgens mij ben je gevoeliger om je 'om te laten praten'. Als je bijv. tegen iemand zegt: "Hey! Daar loopt een eenhoorn!" zullen ze het sneller geloven dan in een nuchtere toestand. Hmm maar nu lieg ik misschien een beetje tegen mezelf want ik wist ook wel eens te zeggen wat iemand dacht :confused: Laat ik het maar op een combo houden dan :P

Interessant topic
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha ja :P k zag s iemand die over baby's was aand praten op de blue69.. ik zij er zit een baby in de prullenbak :stoned: ze bleef maar kijken en zij toen volgens mij zie k m haha altijd leuk zoiets...als je niet te ver gaat,...
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik lees op dit forum heel veel leuke ervaringen met MDMA en vooral MDA :sunglasses: Maar wat ik heb meegemaakt slaat echt alles. Ik ben nog best jong ( <1:sunglasses: en gebruik sinds kort af en toe xtc. Ik ga nog niet echt naar hardcore feesten enzo maar ik hou wel van de muziek. Als ik slik doe ik alleen blauwe mitsu's een vriendin van me kent een dealer die bij haar in de straat woont :) en ik ben nu net klaar met school dus ik wil dingen meemaken :mrgreen: . Bovendien ben ik nog nooit zo hard gegaan van een andere pil dus ik wil echt alleen nog maar mitsu's :hearteyes: Maar dat begrijpen jullie natuurlijk wel :wink:

Een paar dagen geleden verveelden we ons een beetje en het was al 11 uur 's avonds. We kwamen op het idee om weer is een pirkie te droppen, we hadden het al best lang niet gedaan dus het werd weer tijd vonden we, bovendien hadden we geen zin om de avond dood te laten vallen dus m'n vriendin belt de dealer. 15 minuten later heb ik ze in m'n hand, prachtige blauwe mitsubishi. We kregen 1,5 per persoon en waren met z'n drieen. Ik neem altijd halvies want ik ben nog te bang dat het een keer foutgaat (wat tot nu toe nog niet is gebeurd gelukkig).

We dropten allemaal een halvie, een uurtje later nog een halvie, nog een uur later de laatste. We voelde ons natuurlijk helemaal geweldig. Rond 4 uur 's morgens zaten we op een bankje, het begon al aardig licht te worden, en hun 2 zaten al aardig te hallucineren, ze zagen allemaal tekens in de wolken en ik vond het wel grappig ik zelf zag niks nl...
Ze vonden het zo interresant dat ik maar besloot mee te doen :P . En ik begon idd wat vaage dingen te zien (ik wist toen niet eens dat je kon hallucineren van een pil).

Met z'n 3en zaten we gefocust op de wolken en op een gegeven moment wordt het helemaal stil en kijk ik de lucht in, ik zie dat de wolken langzaam vervormen naar een jezus kruis, ineens waaren alle wolken kruizen, ik hoor een enorme donderslag en alle kruizen (wolken) vallen naar beneden :confused: en het gekke was, we zagen het alle drie tegelijk, we zaten echt van, WÁÁÁÁT!!!
zagen jullie ook wat ik zag :openmouth: . Toen het gebeurd was, was de hemel fel blauw en was er geen wolk meer te zien. Het kwam echt heel erg dreigend over net alsof iemand van boven ons duidelijk wilde maken dat wat we aan het doen waren niet goed was. allebei m'n vrienden zagen nog iets wat ik niet zag, en dat was een (donkere) man die lachend zijn hoofd omdraaide (dat is wat ze zeiden en ik geloof ze want ik zag ophetzelfde moment ook de vaagste dingen).

Ik vond het zo raar, want het waren mischien hallucinaties, maar het lijkt gewoon onmogelijk dat wij alledrie hetzelfde zagen op hetzelfde moment, die kruizen, die man, het leek echt alsof iemand ons iets duidelijk wilde maken. Het grappige is dat XTC mensen echt dichter bij elkaar brengt en niet alleen op het moment zelf, maar als je zoiets met elkaar meemaakt, zul je dat de rest van je leven niet meer vergeten.

Ik heb dit bericht geplaatst omdat ik veel ervaringen lees met hallucinaties, zoals brillen op mensen hun hoofd zien enzo, maar dit was echt TE ZIEK. Je wilt zulke dingen die je meemaakt graag kwijt aan andere mensen, maar als je het verteld verklaren ze je meteen voor gek, maar dit forum leek me wel een geschikte plaats om deze ervaring te delen. Is er iemand die ook zoiets, of iets anders zieks heeft meegemaakt, want dat was echt THE BOMB!

iig bedankt dat je deze lap tekst hebt gelezen ik hoop dat je ervan hebt genoten hehe :kots:
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#9
oh dus ik ben neit psycho lzoals ik gedacht had... blijkbaar niet de enige :beer:
ook ik heb in mijn trips soms dat je ineens iets ziet of hoort iets''buitenaards''
zo komt het bij mij over bijv. een overleden dierbare waar je ineens mee kan ''praten''
overleden mensen zien etc.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja dat is toch ziek :confused: Ik vat er echt geen drol van af en toe, het komt zo realistisch over dat je op het moment echt denkt dat je een medium bent ofzow, de nieuwe shar :rolleyes: maar dan on-drugs. Kwam het bij jou ook dreigend over of juist heel relaxt? Ik zelf dacht op dat moment echt, OK NU STOP IK MET DRUGS, want je weet gewoon dat het door de drugs komt, :openmouth: . maar als ik er nu over denk vas het toch cker een vette ervaring en gaik het cker nog eens doen :sunglasses:
o
onderbroekLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja echt zo van he shit man dit hoor ik niet te kunnen maar aan de andere kant voelde heel goed bij mij is het serieus zo gegaan dat ik dingen wist over de overleden vriendin van mn moeder die ik nooit heb kunnen weten... bepaalde dingen die ik gewoon serieus doorkreeg kijk dan ben ik weer nuchter en dan schaam ik me de tering like wtf dan denk je dat je gewoon neit deugt enzo but.... de zieke realiteit :)
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zit er soms aan te denken dan als je je lichaam "vergiftigd" of als je hem 'uitschakel', je alles met je geest doet, bijv als je dronke ben, je emoties zijn sterker, je doet wat je denkt.

ik weet niet of jullie weten hoe je contact maakt, of hoe je dinge doorkrijg, nja dat gaat dus met je aller eerste gedachte, die is altijd juist, of bedenk jezelf eens offet wel jouw gedachte zijn..

nja met pille is je geest dus veel opener, maakt minder contact met je lichaam, dus meer contact met het niet-materieele (als je me begrijpt). Dus het is logisch dat je zulke ervaringe kan krijgen.

tenminste, ik heb et zelf bedacht als mogelijkheid, maar ik denk echt dat dat het geval is.
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#13
trouwens kheb je verhaal n paar keer gelezen, vind het echt vet wat je heb meegemaakt, als ik nu terug denk aan mijn trips... heb ik idd ook veel stemmen gehoord, en meer Gevoelt... nouja nu begin ik te twijfelen offet nou komt door de knappende hersencelle of dat het nou echt is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."