#1
Nick de Neger zei:^ Ach... het is weer eens wat anders dan coma zuipen toch?![]()
coma snuiven/slikken/zuipen wordt dit DE nieuwe hype? wie begint?
Nick de Neger zei:^ Ach... het is weer eens wat anders dan coma zuipen toch?![]()

Nick de Neger zei:XTC + Speed onderdrukt het XTC gevoel, maar zorgt er wel voor dat je minder vaag word... klein beetje speed erbij is wel lekker voor extra rush... er is dan wel extra kans op oververhitting (niet zo extreem als bij alcohol) maargoed, overleven doe je het vast wel!![]()
pilliewilly zei:xtc en alcohol gaat wel goed.. als je toch maar 6 biertjes drinkt en daarna een pilletje dropt zie ik geen probleem? gwn daarna genoeg water drinken zodat je niet uitdroogt
(eerst bier en dan XTC dus takedown84 zei:Hey
ik ga onderand naar 'n groot feest (bassleader!!!)
ik ben van plan eerst me wat in te drinke (6 biertjes) daarna
'n lijn speed te snuive (eerste keer) dit rond 9 uur vlak voor ik naar binne ga.
en rond 2 uur 'n pilletje (hangt er van af hoe ik me op die moment voel)
heeft iemand dit al gedaan?
of laat ik best de x thuis?
Jeller zei:xtc plus alcohol combineert niet zo goed.. speed en alcohol wel (al is het ook niet zo goed ivm dehydratie ma val wel mee)
speed en xtc schijnt ook goed te zijn, ma kheb er geen ervaring mee
Skippy zei:Pep mee naar een feest vind ik kut, neem veel liever een paar pillen mee, en zet het niet eens op een zuipen.
982 zei:Beter doe je jenkem
gewoon alcohol en xtc is niet zo'n goede combinatie.. eerst en vooral smaakt het mij minder en je wordt er ook gewoon te scheef en vuil vanzaagmans zei:Jeller zei:xtc plus alcohol combineert niet zo goed.. speed en alcohol wel (al is het ook niet zo goed ivm dehydratie ma val wel mee)
speed en xtc schijnt ook goed te zijn, ma kheb er geen ervaring mee
Leg even uit. Raakt kant noch wal
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."