Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol > speed > xtc

alcohol > speed > xtc

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nick de Neger zei:
^ Ach... het is weer eens wat anders dan coma zuipen toch? :beer:
Klik om te vergroten...

coma snuiven/slikken/zuipen wordt dit DE nieuwe hype? wie begint?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
xtc plus alcohol combineert niet zo goed.. speed en alcohol wel (al is het ook niet zo goed ivm dehydratie ma val wel mee)

speed en xtc schijnt ook goed te zijn, ma kheb er geen ervaring mee
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
XTC + Speed onderdrukt het XTC gevoel, maar zorgt er wel voor dat je minder vaag word... klein beetje speed erbij is wel lekker voor extra rush... er is dan wel extra kans op oververhitting (niet zo extreem als bij alcohol) maargoed, overleven doe je het vast wel! :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nick de Neger zei:
XTC + Speed onderdrukt het XTC gevoel, maar zorgt er wel voor dat je minder vaag word... klein beetje speed erbij is wel lekker voor extra rush... er is dan wel extra kans op oververhitting (niet zo extreem als bij alcohol) maargoed, overleven doe je het vast wel! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

als je lekker hard gaat zoals ik meestal dan sta je stil te genieten...heb je gewoon bijna geen zin of energie om te gaan dansen...dus dan doet een beetje pep wonderen :grin:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#5
xtc en alcohol gaat wel goed.. als je toch maar 6 biertjes drinkt en daarna een pilletje dropt zie ik geen probleem? gwn daarna genoeg water drinken zodat je niet uitdroogt
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
pilliewilly zei:
xtc en alcohol gaat wel goed.. als je toch maar 6 biertjes drinkt en daarna een pilletje dropt zie ik geen probleem? gwn daarna genoeg water drinken zodat je niet uitdroogt
Klik om te vergroten...

en dronken zijn en hard spacen van de pillen ging niet echt goed bij mij persoonlijk...maar dat kan aan mij liggen
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moest eerst ontiegelijk nodig schijten, maar het is zeker wel te doen ja! :beer: (eerst bier en dan XTC dus :wink:)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bassleader! Awesome feestje. Neem als backup dat pilletje gewoon mee, gebruiken kan altijd nog :)

Houd je opties open en geniet ervan!
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
kdenk dat ik hem thuis ga late, het zal enkel de alcohol + speed worden denkk :tongueout:

thx voor reactie's...
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#10
(Y) zou idd gewoon als backup de x meenemen..
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja als je eerst ff lekker zuipt en dan al aangeschoten/dronken bent, en je neemt dan een lijn pep ben je zo weer nuchter :) mijn ervaringen ermee. Daarna een Xje gooien kan best imo maar het kan zijn dat je er geen kanker van voelt omdat de pep harder op je inwerkt.
En eerste keer pep bereid je maar voor op lang niet slapen :):):).
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#12
takedown84 zei:
Hey

ik ga onderand naar 'n groot feest (bassleader!!!)
ik ben van plan eerst me wat in te drinke (6 biertjes) daarna
'n lijn speed te snuive (eerste keer) dit rond 9 uur vlak voor ik naar binne ga.
en rond 2 uur 'n pilletje (hangt er van af hoe ik me op die moment voel)
heeft iemand dit al gedaan?
of laat ik best de x thuis?
Klik om te vergroten...

Ja hoor, heerlijke combi. Die 6 bier doen niks, maar ik vind de combi speed/xtc altijd heerlijk. De opgewektheid van speed en de vaagheid van XTC. Perfect!
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
xtc plus alcohol combineert niet zo goed.. speed en alcohol wel (al is het ook niet zo goed ivm dehydratie ma val wel mee)

speed en xtc schijnt ook goed te zijn, ma kheb er geen ervaring mee
Klik om te vergroten...

Leg even uit. Raakt kant noch wal
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pep mee naar een feest vind ik kut, neem veel liever een paar pillen mee, en zet het niet eens op een zuipen.
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Skippy zei:
Pep mee naar een feest vind ik kut, neem veel liever een paar pillen mee, en zet het niet eens op een zuipen.
Klik om te vergroten...

Ik ga zoiezo drinke...
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Beter doe je jenkem
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#17
982 zei:
Beter doe je jenkem
Klik om te vergroten...

welk is jenkem?
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ga morgen naar sensation black hier in antwerpen .

Kzou zeggen doe wat ik doe :P . begin van de avond een pil . paar jointjes derop en rond 4 uur wa pep gebruiken voor de laatste uurtjes keihard te gaan ^_^ , tis handig want ge zijt gewoon wakker opt einde van de avond maar niet keihard meer aant trippe :P , vind het mooi afbouwend werkern zo.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
zaagmans zei:
Jeller zei:
xtc plus alcohol combineert niet zo goed.. speed en alcohol wel (al is het ook niet zo goed ivm dehydratie ma val wel mee)

speed en xtc schijnt ook goed te zijn, ma kheb er geen ervaring mee
Klik om te vergroten...

Leg even uit. Raakt kant noch wal
Klik om te vergroten...
gewoon alcohol en xtc is niet zo'n goede combinatie.. eerst en vooral smaakt het mij minder en je wordt er ook gewoon te scheef en vuil van

en alcohol smaakt wel op speed en is leuk voor de extra verdoving
nu blij?
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Soms doe ik deze combi wel eens, maar zeker niet elk weekend!

Maar het is echt wel leuk, om zwaar uit te bol te gaan :tongueout:

Meestal begin ikzo:
Paar pintjes (3 fz)
Dan paar lijntjes speed (max 2 middelmatige lijnen)
Dan max. 4 xtc
Wat bier erop, maar spreid bier over heel de nacht! En drink tussendoor ook zéker wat cola, water.

Je kan je niet inbeelden hoe zwaar ik hierop kan feesten, ik ga elk weekend naar een jump/hardstyle club, en shit gast, zo zalig, echt STAMPEN, en je bent echt 1 met de muziek, bass... :hearteyes: :hearteyes:

Thoh, 1 dagje, en we zijn zaterdag :) can't wait!!! :hearteyes:

En meestal, als we thuiskomen na een nachtje :tongueout:, roken we we wat wiet erop.. lekker chillen & meestal halluci (door xtc)

Heb vorige week deze combi gedaan, maar zonder xtc, maar dan met coke, was wel leuk, maar prefeer toch met xtc :)

Een ding kan ik je ZEKER zeggen:
Als je weet dat je aan zo'n nacht gaat beginnen. Pak tenminste 1 vitaminepil & erna ook 1, want als je gaat slapen, thooh man, je gaat je echt rot voelen.. !
En als je kan, ook een wheyshake (gebruik ik in fitness, met proteinen & andere stoffen), hierdoor recupereer je veel sneller!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."