#1
Ken mensen die al 10 jaar elke dag speed pakken.
Die komen hier ook niet klagen.
Het is niet alsof jullie er zo erg aan toe zijn...
Die komen hier ook niet klagen.
Het is niet alsof jullie er zo erg aan toe zijn...

Jackthetripper zei:Als ik het doe...doe ik het goed dus...en dan liever 2 dagen aan één stuk dan 4 of 5 dagen met tussenpozen.

Miss J zei:Jackthetripper zei:Als ik het doe...doe ik het goed dus...en dan liever 2 dagen aan één stuk dan 4 of 5 dagen met tussenpozen.
Ben je dan niet helemaal naar de klote op de tweede dag zeg maar? Als ik een avond en nacht aan de pillen ga (ongeveer 4 met "normale" hoeveelheid mdma) ben ik niet moe ofzo maar ik ben dan aan het einde toch wel helemaal naar de klote en begin ik steeds raarder te doen. Als in wartaal uitslaan en slechter funtioneren. :P
Windhoos zei:eigen schuld, dikke bult.
. Maar het is gewoon veel leuker om het eens in de 1 á 2 maanden ofzo te doen dan kun je er echt naar uitkijken DreamerOfDreams zei:waarom probeer je niet eens zoals mij, 2 keer per jaar een pilletje, beetje mediteren, beetje chillen, wandelingetje maken, wat chillen in de zetel met een jointje erbij en er dan maandenlang positieve energie uit putten...?![]()
En dit is overduidelijk niet jouw ding, gezien het feit dat je er een topic over maakt en je je godsjammerlijk aanstelt.pbwebmaster zei:Tjah, ieder z'n ding weetje![]()
pbwebmaster zei:Tjah, ieder z'n ding weetje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."