Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvergeven bij uitwerking pillen

Overgeven bij uitwerking pillen

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
x
x-luvvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hoort iedereen altijd over overgeven bij het inslaan van de pil maar bij mij is het altijd :kots: zodra het aan het uitwerken/uitgewerkt is.
Iemand die weet hoe dit komt en wat je er eventueel aan kunt doen?
(Nee, niet slikken is geen optie :grin: )
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pluggen.
x
x-luvvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pluggen gaat 'm ook niet worden, maar toch bedankt :wink:
F
FlashhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bijslikken :grin:?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarschijnlijk helemaal niks? Ik heb het wel is gehad rond het begin, middenin, zomaar in eens.
Vind je het leuk genoeg om eventueel eventjes snel te kotsen? Zoniet, moet je er mee stoppen.
Het is ook zo dat als jij elke keer denkt dat je gaat kotsen dat die kans ook groter is. Drink je niet te weinig of juist teveel??
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#6
je drinkt toch geen sloten bier of andere alcohol anders zal het daar wel aan liggen. :grin:
x
x-luvvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik drink nooit alcohol gecombineerd met pillen dus daar kan het niet aan liggen... misschien wel te veel water? Het is namelijk alleen maar water wat er uit komt, maar ik heb dan ook de hele avond een droge bek dus ik drink best veel.
Andere dranken dan dat kan ik trouwens ook niet verdragen dan is het ook meteen :kots:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet zoveel zuipen. Je hoeft echt geen liters water weg te tanken hoor.

Denk dat je maag gewoon overstuur is door de hoeveelheden water, en gebrek aan vast voedsel. Allicht dat je een sportdrankje kunt drinken ipv water.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
x-luvv zei:
Ik drink nooit alcohol gecombineerd met pillen dus daar kan het niet aan liggen... misschien wel te veel water? Het is namelijk alleen maar water wat er uit komt, maar ik heb dan ook de hele avond een droge bek dus ik drink best veel.
Andere dranken dan dat kan ik trouwens ook niet verdragen dan is het ook meteen :kots:
Klik om te vergroten...

dan is het idd teveel water. Al vaker mensen door zien kotsen. Kijk hier wel mee uit want je kan ook een watervergiftiging oplopen. Is niet zo leuk heb k van horen zeggen. Gewoon 3 glazen per uur is genoeg als je danst.
C
CrossfiresLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vaak als je een lege maag hebt wil je nog wel eens gal spugen, eet wat (ookal is het smerig). Soms komt het door het samentrekken van je maag, dit heb ik ook op XTC. Enkel MDMA een stuk minder vaak. En anders gewoon spugen, tanden poetsen (wat mondwater) en het is over.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
beetje eten is idd niet slecht.. fruit zou er altijd moeten ingaan.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou krijg geen hap door mn keel op mdma. Vind het echt niks. Vriend van mn ging in discotheek keer patat halen. Alleen van de geur werd ik al misselijk. TS zegt veel water te drinken en water uit te kotsen. De oorzaak is dus waarschijnlijk teveel water. Ik eet nooit en kots ook niet dus dat valt wel mee.
C
CrossfiresLid
01-01-2024, 00:00
#13
neem een lekker vet patatje met, dat wil bij mij altijd wel lukken. Even toe aan zetten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."