Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit daalt

Kwaliteit daalt

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vroeger was de kwaliteit van xtc beter wordt gezegt. Maar betekent dat dat er gemiddeld meer mg mdma inzat vroegah of dat er minder rotzooi in zat? Want wat is nou het verschil tussen de MDMA van toen en die van nu?
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De MDMA is precies hetzelfde :P Das gewoon een stof die nooit veranderd.

Ik weet het zelf niet eerlijk gezegd omdat ik pas sinds een jaartje hiermee bezig ben.
Maar ik hoor idd wel dat ze vroeger sterker waren. Vooral de allereerste mitsubishi's die daardoor zo bekend zijn geworden.

Alleen lijkt het me sterk dat er tegenwoordig meer troep in zit aangezien het nu heel makkelijk is pillen te laten testen en zodra bekend is dat er troep in bepaalde pillen zit kan je ze natuurlijk niet meer verkopen.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#3
de mensen uit de jaren 60 zeggen dat hun dope de beste dope was...de mensen uit de jaren 70 zeggen dat hun dope de beste dope was...de mensen uit de jaren 80 zeggen dat hun dope de beste dope was...etc...etc...etc
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
maar onze dope is beter,, toch :P
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
zoals idd hierboven wordt gezegt de kwaliteit kan niet dalen...
MDMA=MDMA punt :grin:

Maar bedoel je dat er steed slechter snoep wordt gemaakt ??

je hebt pilletjes van 25 mg en pilletjes van 180 mg en ik heb gehoord dat er ook al pilletjes van 500 mg werden geproduceert maar dat zal toch wel onzin zijn :)
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
pbwebmaster zei:
Vroeger was de kwaliteit van xtc beter wordt gezegt. Maar betekent dat dat er gemiddeld meer mg mdma inzat vroegah of dat er minder rotzooi in zat? Want wat is nou het verschil tussen de MDMA van toen en die van nu?
Klik om te vergroten...
Weet je wat het met je geheugen is, je onthoudt na een tijdje alleen de superleuke pillen :xtc:

Als je namelijk nog effe verder denkt, dan komt je tot de conclusie dat we er vroeger ook
echt kutpillen tussen hadden zitten. Vergeten we gewoon alleen voor het gemak even :smoke:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Des te vaker je gebruikt des te minder het gevoel wordt :)
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
sterker nog...vroeger waren er wel pillen met gevaarlijke stoffen. dat is nu al niet meer het geval. maar ik zal nooit zeggen dat onze dope beter is dan vroeger. wel zijn er meer soorten drugs in omloop.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#9
vroeger betaalden ze 500 frank (12,5€) voor een pilletje die mss een beetje hoger gedoseerd was maar nu betaal je 2,5€ en je hebt ook een fijn pilletje
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
Worstenjongen zei:
zoals idd hierboven wordt gezegt de kwaliteit kan niet dalen...
MDMA=MDMA punt :grin:
Klik om te vergroten...

Wat een onzin. Als je beetje amateur pillen maker hebt, die zijn ons mdma niet eerst laat testen voor dat hij er pillen laat testen omdat hij zijn dealer geloofd die zegt: JE WEET TOCH 100% puur kun je toch ZIEN eraan, terwijl die MDMA maar 40% is van de 85% max en hij weegt 100mg per pil af zit er eigenlijk ook maar 40mg in...

Dus waarschijnlijk is de pillendrukker niet zozeer de boosdoener, alleen het varken wat de mooie mdma kristallen heeft versneden tot waardeloos anuspoeder

berten zei:
vroeger betaalden ze 500 frank (12,5€) voor een pilletje die mss een beetje hoger gedoseerd was maar nu betaal je 2,5€ en je hebt ook een fijn pilletje
Klik om te vergroten...

voor 12,5 wil ik een pil met een 24 karaats gouden randje he

Antigone zei:
Als je namelijk nog effe verder denkt, dan komt je tot de conclusie dat we er vroeger ookecht kutpillen tussen hadden zitten. Vergeten we gewoon alleen voor het gemak even
Klik om te vergroten...

Ook dat is helemaal waar. Je herinnert je aan alle vette ervaringen, die met de beste pillen. Als je een keer of 2 pillen neemt die niet of nauwelijks werken was dat gewoon another day waar je niet zo'n goede en duidelijke herinneringen aan hebt als die supervette nacht op die supergoede pillen :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Totaal geen idee wat je bedoeld, natuurlijk heb ik wel eens klote pillen gehad maar dat was niet meer of minder dan vroeger.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
omdat het mdma gevoel minder wordt denk ik dat mensen denken dat de kwaliteit (hoeveelheid mdma in een pil) minder wordt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."