Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOude pillen

Oude pillen

14 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#1
TrippyShit zei:
Yeah :grin: Heb er weer zin in. 31dec!
Klik om te vergroten...
Nog ene :grin:
Kdenk da ik het dan ook nog eens ga doen.
Heb zeker geen tolerantie momenteel :grin:
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#2
PuppiiiEyes zei:
TrippyShit zei:
Yeah :grin: Heb er weer zin in. 31dec!
Klik om te vergroten...
Nog ene :grin:
Kdenk da ik het dan ook nog eens ga doen.
Heb zeker geen tolerantie momenteel :grin:
Klik om te vergroten...
Woop Woop :d ik ook ! :grin:
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#3
PuppiiiEyes schreef:
TrippyShit schreef:
Yeah Heb er weer zin in. 31dec!
Nog ene
Kdenk da ik het dan ook nog eens ga doen.
Heb zeker geen tolerantie momenteel
Woop Woop :d ik ook !
Klik om te vergroten...

Nou als de test terug komt ga ik er ook weer voor, na 5yr ben erg benieuwd ;o
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik had 2 maanden geen pillen genomen en ben gister weer gegaan... was dat gevoel weer helemaal vergeten, valt echt niet uit te leggen gewoon :hearteyes:
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#5
swel leuk alsje zo erges paar pilletjes vind :hearteyes:
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hi There,

Ik ben een paar dolfijntjes tegen gekomen in een potje van zeker 5yr geleden ;o
Vraag me nu erg af of die dingen nog wel goed zijn?

Alvast bedankt!
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#7
monkah zei:
Hi There,

Ik ben een paar dolfijntjes tegen gekomen in een potje van zeker 5yr geleden ;o
Vraag me nu erg af of die dingen nog wel goed zijn?

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
MDMA is een erg stabiel molecuul, bijna oneindig houdbaar. Als je echt goede XTC pillen hebt gekocht kan je ze van 20 jaar geleden nog gewoon nemen. Het enige belangrijke is dat je ze op een droge, donkere plaats bewaart onder kamertemperatuur.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Dusdat

Mdma blijft heel lang goed. Het zou kunnen dat het na 5jaar misschien iets in sterkte verloren is ofzo maar ze zijn nog wel te gebruiken. Mits ze droog, buiten zonlicht en op kamertemperatuur bewaard zijn. Succes dus..
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor de snelle reactie!

Denk dat ik er eentje even wegbreng om te testen.
Ben wel benieuwd hoe sterk ze (nog) zijn.

Ze zaten gewoon in een stripzakje in een potje, lijkt me prima bewaard.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
^ Dusdat

Mdma blijft heel lang goed. Het zou kunnen dat het na 5jaar misschien iets in sterkte verloren is ofzo maar ze zijn nog wel te gebruiken. Mits ze droog, buiten zonlicht en op kamertemperatuur bewaard zijn. Succes dus..
Klik om te vergroten...

Bal0n zei ooit eens; Al s ze nu xtc/mdma uit de oudheid zouden vinden is het nog altijd goed bruikbaar en sterk. Als ik me niet vergis studeerd(e) bal0n chemie.
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
TrippyShit zei:
^ Dusdat

Mdma blijft heel lang goed. Het zou kunnen dat het na 5jaar misschien iets in sterkte verloren is ofzo maar ze zijn nog wel te gebruiken. Mits ze droog, buiten zonlicht en op kamertemperatuur bewaard zijn. Succes dus..
Klik om te vergroten...

Bal0n zei ooit eens; Al s ze nu xtc/mdma uit de oudheid zouden vinden is het nog altijd goed bruikbaar en sterk. Als ik me niet vergis studeerd(e) bal0n chemie.
Klik om te vergroten...

ja waar is die goeie ouwe bal0n eigenlijk
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#12
jah zeker mdma is een sterk molecuul dus je kan ze wel een lange tijd bewaren
dus in dit geval kan je ze gewoon nog opsnoepen
kijk wel uit dat je geen tandpijn krijgt van al dat snoepen :mrgreen:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
Bal0n zei ooit eens; Al s ze nu xtc/mdma uit de oudheid zouden vinden is het nog altijd goed bruikbaar en sterk. Als ik me niet vergis studeerd(e) bal0n chemie.
Klik om te vergroten...

en dat maakt XTC nog eens extra intressant :grin:
goedkoop, oneindig houdbaar en zalig effect :openmouth:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#14
mee eens!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yeah :grin: Heb er weer zin in. 31dec!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."